abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69049292
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef Diaan73 het volgende:

Geppie, rijstebloem enz. komen aan de orde na 4 maanden...
Ja weet ik, maar dit monstertje is al bijna 7 maanden. Ik geef vier flessen, fruit (50 gr ongeveer, meer wil ze niet) en groenten (150 á 200 gram). Ze wilt niks tussendoor en ook geen water, thee of diksap.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_69049357
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:06 schreef Dakota het volgende:
kan je nagaan..ik werk thuis, met kind
Idem Bijna 30 uur.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:11:26 #153
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69049371
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:09 schreef geppie het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar dit monstertje is al bijna 7 maanden. Ik geef vier flessen, fruit (50 gr ongeveer, meer wil ze niet) en groenten (150 á 200 gram). Ze wilt niks tussendoor en ook geen water, thee of diksap.
Okay, ik wist niet meer precies hoe oud/jong ze was... maar ze hebben het dus nooit over rijstebloem oid gehad, wel vreemd...roosvicee al geprobeerd? Trouwens als ze het daar goed op doet, is het toch ook prima.
Make love, not war ☮
pi_69049414
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:09 schreef geppie het volgende:

[..]

aardappel door de groente?
En een toetje na warm eten is ook leuk. Volle yoghurt, fruit of pap
pi_69049657
Ja nee, ik mocht met vier maanden gaan bijvoeden. Ik heb zelf gewachten tot 5+ omdat ik niet echt het idee had dat ze geinteresseerd was in vast voedsel. Pas na de 5 maanden ging ze het eten uit mijn mond kijken en toen ben ik het gaan geven.
Maar over pap, rijstebloem en dat soort dingen heeft het CB het nooit gehad
Probeer af en toe een broodkorst, rijstwafel en een stuk appel te geven.
Maar ja zoals eerder gezegd ik doe maar wat omdat het CB over het algemeen weinig erover zegt, nou ja misschien moet ik het maar als een compliment zien
pi_69049786
Met 7 maanden was het hier al een heel broodje tussen de middag Je kan het eens proberen?
pi_69050055
Het is ook alleen omdat hij niet door kan slapen dat we dit gaan proberen. Andere zaken gaan ze echt pas vanaf 6 maanden adviseren.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69050113
Ja zat ik gister ook al over te denken, maar het op-tijd-slikmechanisme van dit kind werkt nog niet zo goed dus ben een beetje huiverig. Vind het ook eng als ik iets uit dat strotje moet vissen als ze zich verslikt
pi_69050854
kan me voorstellen dat je het dan eng vindt ja maar volgens mij werkt de kokhals refelext erg goed bij kleine kindjes.

Ik heb Dana gelukkig nog nooit hoeven helpen als ze zich "versliktte"

En anders kun je mischien proberen hele kleine stukjes brood en die in melk dompelen zodat ze makkelijk "doorglijen"
pi_69050900
Ik mocht zomaar even kijken en:
wij hebben hier een klein manneke met knarsende tandjes.... 2 hele kleine miniscuul witte randjes onderin
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zal je zien dat het nog 3 maanden duurt voordat ze helemaal door zijn maar ik vind het een waard

Ow en geppie, dat "kauwen" krijgen ze van zelf wel door hoe dat moet, je kan zoals blabla zegt dompelen in een beetje melk of thee. Ik deed kleine stukjes express aan de zijkant stoppen in zijn wangetje zodat hij wel moest kauwen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2009 11:52:38 ]
pi_69051012
oh, ik heb het bij selene wel eens gehad dat ze een stuk brood in haar keel had. maar ze kokhalst het echt zelf op. als het de eerste keer niet lukt (ze liep wat rood aan) dan hijs ik haar meer naar voren en dan lukt het wel.

selene rkijgt tussen de middag ook vaak gewoon een bordje bambix ('s ochtends moet ze dat niet, ze wil 's ochtends 'gewoon' een flesje nutrixpap, van mij ook, dat wil ze niet zelf. ik vindt het wel lekker ook om de dag te beginnen met een beetje kroelen hoor)

ze is trouwens al een paar dagen erg plakkerig naar mij toe. zelfs als sangrdax haar beet heeft steekt ze haar handjes naar me uit en wil ze naar mij. en ze klampt zich vast! handjes rond mijn nek en niet loslaten! ik laat haar maar en loop dus de hele dag met haar te sjouwen, maar herkent iemand dit?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69051050
tanden!

dat moet bejuicht worden!
pi_69052216
Ik doe met Simmu mee!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:33:36 #164
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69052374
koen tandjessssssss
enne simmu.. misschien heeft ze een 'eenkennig'fase
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 12:38:00 #165
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69052504
Ja LL, eindelijk tandjes

Simmu, Twan had ook heel erg, ik werd er eerlijk gezegd gek van. Toch probeerde ik hem zoveel ook bij zijn vader "onder te brengen" ook om hem duidelijk te maken dat hij daar "moest zijn". En niet alleen maar mama, mama, mama. Lief en leuk dat ze gek met je zijn, maar kan ook erg onhandig en niet leuk voor de andere ouder zijn.
Make love, not war ☮
pi_69052558
jaaa koen aan de tandjes

En Simmu dat herken ik wel, Dana heeft dat ook sinds ze ziek is geweest, als ze dan bij papa zat dan staks ze dr handjes naar mij uit en werd ik ook stevig vastgegrepen. Nu is t al minder en is bij papa zitten ook weer goed, maar ze grijpt je wel nog heel stevig vast als er "vreemden"dichtbij komen
pi_69053441
Hehe, eindelijk zijn ze er dan toch!
pi_69053502
ah. tsja. eenkennig is ze al wel een tijdje wat hoor, maar het valt goed te sturen. als we mensen 'voorstellen' is het allemaal geen probleem. dan wil ze zelfs best op schoot bij anderen. het is enkel een probleem als er zomaar iemand naast de box/bed staat (dat vind ik dus ook niet goed tot grote ergernis van sommigen die steeds maar klagen dat ik overbeschermend ben)

ah well, zoalng het niet te bont wordt laat ik het maar. het moet idd niet te gek worden tov sangdrax.
pi_69054977
Wie is het meeste thuis Simmu en dus bij Selene? Ik merk dat Koen ook meer naar mij trekt dan naar J. simpelweg omdat J. werkt en ik altijd thuis is.
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:07 schreef mrien het volgende:
Hehe, eindelijk zijn ze er dan toch!
Nou nou het zijn maar ribbeltjes hoor, echt tandjes kan je het nog niet noemen
pi_69055548
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Wie is het meeste thuis Simmu en dus bij Selene? Ik merk dat Koen ook meer naar mij trekt dan naar J. simpelweg omdat J. werkt en ik altijd thuis is.
[..]

Nou nou het zijn maar ribbeltjes hoor, echt tandjes kan je het nog niet noemen
ik ben de huisvrouw hier
zo eens per maand ongeveer ben ik een dagje naar de sauna (volgende week zelfs met een nieuw saunamaatje!)

klein of niet, een tand is een tand!
pi_69056995
Jippie, Koen! Nu zal het best snel gaan hoor LL, die van mij had eerst ook maar ribbeltjes, binnen een week waren het echt tanden en nu een maand later zijn het er in totaal 6..

Wat een wakkere baby's hier zeg! Dan heb ik wel geluk met mijn slaapkoppie. Wij hebben ook echt wel een schema en daar vallen 2 flinke dutten van 1.5 a 2 uur 's ochtends en 's middags ook onder... heel fijn om dan even je handen vrij te hebben!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:47:12 #172
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69057057
elin heeft nu al een voorkeur voor mij.
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 14:47:28 #173
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69057070
want ik heb tette
wanna rub mah puppeh?!
pi_69057537
Nou, de mijne wil niet slapen deze middag... het was stil tot het ADHD vriendje van Sander even langs kwam en brulde of hij buiten kwam spelen
pi_69057988
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

En anders kun je mischien proberen hele kleine stukjes brood en die in melk dompelen zodat ze makkelijk "doorglijen"
Mag dat gewone melk zijn of moet dat haar melk (dus dat Nutrilon) zijn??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')