er moest een bestel bon gemaakt worden... dan moet er iemand meelopen om je dvds bij de info balie af te gevenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:11 schreef miodzio het volgende:
Terechte klacht lijkt me.
Hoezo vraagt de kassamiep of je een bon hebt als je gewoon 6 dvds wilt halen? Je krijgt je bon toch pas na betalen?
Internetheld bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Internetheld bedoel je?
TS is een nerd en dus bang voor meisjes.
Ah, binnenkort dus een nieuw KLB topic van TS.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Plus punt; Lekker mn kdl46w5500 bij redcoon kopen,
kheb er wel goede ervaringen mee...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:21 schreef PP. het volgende:
[..]
Ah, binnenkort dus een nieuw KLB topic van TS..
quote:
iets met een hoer en een bonnetjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:32 schreef padlarf het volgende:
ik snap er niks van
aha, de kassamiep meldt zichquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:32 schreef padlarf het volgende:
ik snap er niks van
TS verzette zich hevig, maar is in elkaar getiefd door de beveiliging van de MM. Dag dagquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:10 schreef SuperwormJim het volgende:
En nu graag het verhaal zoals het écht is gegaan.
het trieste aan t hele verhaal is dus dat het 100% waar isquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:10 schreef SuperwormJim het volgende:
En nu graag het verhaal zoals het écht is gegaan.
ja anders was echt de pleuris uitgebroken...quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:21 schreef trancethrust het volgende:
Maar had je die dvd's uiteindelijk nu mee of was dit uiteindelijk een kansloze exercitie geweest?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja anders was echt de pleuris uitgebroken...
voelde net een hypo aankomen ( heb suiker) dus dan had ik echt t elastiek uit mn onderbroek moeten vechten maar die dvd's gaan mee!!
Saturn is dan ook van dezelfde moedermaatschappij als Media Marktquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef Fratz het volgende:
terechte klacht. TS had ook in de Saturn kunnen staan, de verkopers/kassamiepjes zijn regelrechte klonen van die lui in de MM.
hehehe ja dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Saturn is dan ook van dezelfde moedermaatschappij als Media Markt
Zo van je MOET je bon meenemenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef Dorknoper het volgende:
Terechte klacht en mooie actie van TS. Ben benieuwd wat er gebeurd was als de security hem had aangehouden.
Je bent echt een faaljoch.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
...
Hallo Kneusje!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:23 schreef iRobin het volgende:
[..]
Je bent echt een faaljoch.![]()
1) Omdat jij niet logisch kunt nadenken blijkbaar, hier een uitleg:
6 dvd's voor 10 euro. stel ze zijn los 2.50. Sure dan kan je er vier aanslan en 2 gratis meegeven, maar dan is hun hele administratie naar de kut. Het moet dus op een bon waar de prijs aangepast wordt/het in een setprijs komt. Procedure bij de bon is dat je tekent als bewijs dat het meegenomen is. Normaal is dit alleen op het duurdere spul, maar omdat het hier een uitzondering is doen ze het zo.
2) Stoer om het zo in een topic te zetten, maar waarom zei je niet tegen die breezerslet dat ze op kon schieten, ookal kwam ze er toevallig net aan![]()
3) Als je dan toch zo'n principieel kneusje bent, had je die dvd's lekker laten liggen, met je ''X-je''![]()
4) Zeiken over 5 minuten in de rij te staan maar wel dit kanker topic maken + tijd die je nodig had om het te verzinnen
Tja die tv is gewoon goed.. goede testen edquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:12 schreef leolinedance het volgende:
Die tv ownt wel hard ja. Ga ik misschien ook wel kopen. Bravia's FTW, heb ze vorige week ook staan vergelijken met andere tv's. Mooiste kwaliteit beeld en niet zo'n lelijke glimmende rand er omheen. Goede keuze dus
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:
Dus jij durft een winkel niet uit te lopen zonder iets te kopen?
Zielig.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hallo Kneusje!
1 in de meeste winkels hebben ze een "computer kassa systeem" misschien hebben ze dat in jouw klapper land ook wel, zodra je iets scand of invoerd kijkt de computer of het een aanbieding is..
Hebben ze zelfs bij de Lidl dus dat ken je wel....
2 in de eerste instantie heb ik wel een opvoeding genoten en probeer lang beleefd te blijven.. Iets wat ze in jouw prachtwijk nog in moeten voeren
3 nah, t waren leuke dvdtjes en mn vrouw is er erg blij mee
4 kwartier in de rij... maar t is je vergeven dat je nog niet begrijpend kan lezen, is altijd wat lastiger voor alcohol baby's... en over het verzinnen is waarschijnlijk zelfreflectie.. zoals de waard is....
Zo nu weer retour naar je zandbak! dan ga ik nog ff dvdtje kijken! toedels!
Klapper land? kneusquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hallo Kneusje!
1 in de meeste winkels hebben ze een "computer kassa systeem" misschien hebben ze dat in jouw klapper land ook wel, zodra je iets scand of invoerd kijkt de computer of het een aanbieding is..
2 in de eerste instantie heb ik wel een opvoeding genoten en probeer lang beleefd te blijven.. Iets wat ze in jouw prachtwijk nog in moeten voeren
4 kwartier in de rij... maar t is je vergeven dat je nog niet begrijpend kan lezen, is altijd wat lastiger voor alcohol baby's... en over het verzinnen is waarschijnlijk zelfreflectie.. zoals de waard is....
Weet wel dat je dat moet halen, als je dure spullen koopt..quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:44 schreef Repeat het volgende:
Ik snap het ook niet. Een bon om te kunnen afrekenen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Hallo Kneusje!
Lachen om iemands username terwijl je zelf Leolinedance heetquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
En nu je muil houden iRobin ()
Optyfen kankernoobquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:26 schreef iRobin het volgende:
[..]
Lachen om iemands username terwijl je zelf Leolinedance heet
Optyfen kutuserquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:26 schreef iRobin het volgende:
[..]
En dan nog tussen aanhalingstekens ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef iRobin het volgende:
[..]
Klapper land? kneus
1) Weet ik veel of ze dat hebben. Blijkbaar niet. Kan mij het verrotten, enige wat ik zeg is dat je ook logisch kan nadenken faler.
2) Als je zo ''opgevoedt'' was zou je rustig blijven, geen ''X'' hebben neergezet want daar zou je boven staan, en niet zo stoer achter hun rug om die mensen ''koe' en breezer'' noemen.
3) Kon je toch ook bij andere winkel kijken, had je misschien 10 euro extra gekost.
4) 5 minuten. 15 minuten big fuckin' deal. Mijn punt is dat dit topic openen langer heeft geduurd.
Jij kan dus ook niet begrijpend lezen. Fatsoenlijke OP is ook teveel gevraagd. Was het moeilijk op de Mavo?
Nu terug onder de plak bij die zeug van je. lekker naast haar op de bank terwijl zij Sex and the City kijkt oid. Topic wss enige lichtpuntje
was als voorbeeld... ik ben er nog niet echt uit...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:01 schreef Daklem het volgende:
En dan ga je maar naar Redcoon? Net alsof er geen andere zaken zijn dan de Mediamarkt.![]()
Redcoon is een baggershop, maar als je dat wilt moet je dat zeker doen! Ik zou eieren voor mn geld kiezen en naar een electronica winkel gaan en zorgen dat je hem voor dezelfde prijs krijgt als bij de MM.
Hier heb je wel een puntquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:26 schreef iRobin het volgende:
[..]
Ik had een autoradio besteld daar ( niet de goedkoopste). Verzekerd opgestuurd en verstuurd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
was als voorbeeld... ik ben er nog niet echt uit...
meestal koop ik grotere dingen gewoon bij een winkel omdat dat makkelijker is om bv terug te gaan
als er wat is.. ik heb niet echt veel slechte dingen over redcoon gelezen hoor.. is t zo slecht?
ik had al heel vaak gehoord dat Whats eating Gilbert grape goed moest zijn dus die zag ik liggen enquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt![]()
OT: Welke DVD's heb je gekocht TS?
http://tweakers.net/shopreview/6931/redcoon-benelux.htmlquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
was als voorbeeld... ik ben er nog niet echt uit...
meestal koop ik grotere dingen gewoon bij een winkel omdat dat makkelijker is om bv terug te gaan
als er wat is.. ik heb niet echt veel slechte dingen over redcoon gelezen hoor.. is t zo slecht?
thnx! ik lees inderdaad klachten, maar goed die heb je overal... (Zelfs bij de Saturnquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:19 schreef PP. het volgende:
[..]
http://tweakers.net/shopreview/6931/redcoon-benelux.html
veel leesplezier.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.
Nadat wij op de hoogte waren van de aard van het probleem, hebben wij u een oplossing geboden.
Wij hebben u verzocht contact met ons op te nemen, zodat wij een afspraak met u konden maken om de tv bij u op te halen. Wij wilden de tv naar een Europees geautoriseerd Servicecentrum van Sony sturen. Wij waren in de veronderstelling dat zij waarschijnlijk wel over voorraad beschikken van de Optical Block Unit. Uw tv had daar dan gerepareerd kunnen worden. U heeft ons kenbaar gemaakt geen gebruik van deze oplossing te willen maken. Tot onze spijt was voor ons dit de enig mogelijke oplossing.
Gelukkig lezen wij nu op deze website dat Sony Nederland u toch verder heeft kunnen helpen, zodat u weer gebruik kunt maken van uw projectiescherm.
Graag zouden wij tegemoet komen in de gemaakte kosten en vragen wij u vriendelijk om ons een e-mail te sturen via service@redcoon.nl tav redcoon AS.
Met vriendelijke groeten,
Uw redcoon Serviceteam!
vreemd ... lees dit op de sitequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik had een autoradio besteld daar ( niet de goedkoopste). Verzekerd opgestuurd en verstuurd.
na enkele dagen had ik nog niets ontvangen. Blijkt er wel getekend te zijn voor het pakketje, maar niet afgeleverd aan mijn adres.
Vreemd want mijn adres kloptte gewoon. zo'n miep gesproken die daar werktte die ging er achteraan, courier gebeld, en kerel gebeld die mijn pakje afgeleverd zou hebben, die zei dat ie hem bij mij had afgegeven. Yeah right ...
Ik heb uiteindelijk nog 2 maanden moeten wachten totdat het ge-touwtrek afgehandeld was en eindelijk mn product had.
Na dit akkefietje wil ik niet weten hoe dit bedrijf om gaat met reparaties enzovoorts.
Voor mij bij grote en dure aankopen nooit meer een webshop,
quote:1) Klein / Middel / Groot formaat pakket
Klein formaat en Middel formaat pakketten worden door GLS bezorgd. Let op: Onder rembours (4) kunt u bij GLS uitsluitend contant betalen tot een maximum bedrag van ¤ 4500,00 met het verzoek zo gepast mogelijk te betalen. Zodra uw bestelling bij ons verwerkt is, bezorgt GLS binnen 2 werkdagen. Zij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30u en 17:30u. Mocht u niet thuis zijn dan krijgt u een kaartje in de brievenbus van de bezorger. Hierop staat het telefoonnummer van het dichtst bijzijnde GLS Depot, waarmee u een nieuwe afspraak kunt maken of eventueel het artikel kunt afhalen. U dient binnen 3 werkdagen na dagtekening van het kaartje gereageerd te hebben. Zo niet wordt uw bestelling geretourneerd. Uw bestelling wordt NIET afgeleverd bij de buren! Uitzonderingen hierop zijn niet mogelijk. Zie voor meer informatie www.gls-netherlands.com.
Ik denk dat die kloothommel die radio zelf gehouden heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
vreemd ... lees dit op de site
[..]
Gebeurt wel vaker hoor...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:28 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik denk dat die kloothommel die radio zelf gehouden heeft.
dan ken jij mij nog nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:06 schreef Sempiterna het volgende:
TS heeft gewoon netjes gewacht, zijn echte handtekening gezet, bedankt en is rustig de winkel uitgelopen. Vervolgens snel naar huis gefietst om een Fok topic te openen
t waren geen lege dvdtjes hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel een hoop gedoe om 6 DVDtjes. Maar dan ben je nog best duur uit voor 10 euro, ze zijn goedkoper te krijgen her en der. Zeker als je redelijk in het groot op internet bestelt.
Trouwens, over die administratie van de MM over bij 4 DVD's aanslaan dat er 2 missen:
Ik denk dat er zoveel mis gaat met scannen en afrekenen bij de kassa's (zowel naar boven als naar beneden) dat daarvoor altijd wel een post 'onbekend' in de dagbegroting is opgenomen.
Dus dat er onverhoopt 2 DVDtjes niet aangeslagen worden, zit vast wel ergens in de calculatie opgenomen.
quote:Is dat uw handtekening?? ik "Ja"
Meneer mag ik uw legitimatiebewijs, want dit zijn 18+ films, en ik wil dat graag controleren????
Ik Oh oke![]()
Meneer u moet uw bon meenemen!!! roept ze me achterna
Dus ik loop terug, wil toch wel geld terug van mn pa.
terwijl ik de roltrap op loop kokend van woede komt er nog een beveiliging snel kijken naar hoe/wie of wat maar die zag dat ik maar een klein rukkertje was, dus liep weer terug.
quote:
Mensen die met nummeren niet verder dan '1' komen ...quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
5 minuten gewacht, kom ik daar zegt koe1 "heb je een bon??"
WEER IN DE RIJ GVDzo begon t weer...
Goed betaald, naar de info balie... Tuurlijk nog ff ingewreven bij koe1 dat t er niet stond, mompelde ze iets
onverstaanbaars maar goed...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ik had al heel vaak gehoord dat Whats eating Gilbert grape goed moest zijn dus die zag ik liggen en
toen zag ik 6 voor tien euro dus die andere kreeg ik er dan gratis bij
room 1408, good shepherd, two for the money, rescue dawn en georgia rule
dat waren zo'n beetje diegene die ik nog niet gezien had... je kon ook house of thousand corpses kopen maar die heb ik natuurlijk al! en reservoir dogs en nog wat andere sjizzle
Je gaat toch niet serieus een 46" inch bravia kopen als je voor dezelfde prijs een 7 serie samsung LED-TV kan krijgenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Plus punt; Lekker mn kdl46w5500 bij redcoon kopen, die 1400 euro kunnen ze op der buik schrijven!
ik ben niet echt onder de indruk van die samsung sjizzle...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus een 46" inch bravia kopen als je voor dezelfde prijs een 7 serie samsung LED-TV kan krijgen![]()
Ja dat klopt ook wel maar dat geldt voor de reguliere samsung LCD schermen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ik ben niet echt onder de indruk van die samsung sjizzle...
en de meeste testen zeggen toch dat die sony's roeleren... ook bij tweakers zeggen ze dat
daarbij heb ik zelf niet onwijs goeie ervaringen met samsung..
dus jij zegt dit bv?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel maar dat geldt voor de reguliere samsung LCD schermen.
Ga maar eens een samsung 6/7/8 serie LED vergelijken met een Bravia![]()
Die samsung heeft echt een subliem contrast waardoor het beeld er een stuk mooier uitkomt![]()
heb ik al gezegd dat de 7/8 serie WiFi ondersteunen waardoor het mogelijk is om direct gratis content (Weerberichten, aandelen, etc) te streamen, internet tv te streamen en DLNA server content te streamen. Daarnaast is er ook een 2 gig content library![]()
Nope, die heeft slechts een LED-backlightquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dus jij zegt dit bv?
http://www.redcoon.nl/ind(...)05/Samsung_LE40B750/
Geven die tegenwoordig bonnetjes?quote:
lol, doe niet zo flauwquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:50 schreef Robin__ het volgende:
ja ik heb een keer een soort gelijk iets gehad..
wil je geld terug ofzo, willen ze ál je gegevens. Eerst daar discussie over, uiteindelijk gelukt.. alleen nog tekenen. dus ik zet een wille keurige krabbel (kruis met een slietje dr aan ofzo)
"doe niet zo flauw"
hoe bedoel je?
"die handtekening"
ja.. ik heb toch getekend.. wat wil je nou nog meer?
*zure blik* * gemompel*
![]()
![]()
![]()
Een paraafje mag toch ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
maar kom op wat stelt een handtekening nou nog voor tegenwoordig...
je kan net zo goed jan jansen neerzetten of wat dan ook.. ik bedoel wat bewijst t nou...
Ja, alleen jammer van de matige kijkhoek, flinke inputlag en het soms automatisch dimmen vanwege het dynamische contrast (wat dus niet uit valt te zetten). Verder wel een leuk ding idd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope, die heeft slechts een LED-backlight
Dit is het goede spul:
http://www.redcoon.nl/ind(...)d/15022/refId/tweak/
99,6 x 63 x 2,99 cm (BxHxD)![]()
46" is EUR 1719,-:
http://www.redcoon.nl/ind(...)d/15022/refId/tweak/
r*dcoon? Die ballentent waar ik ruim 4 maanden bezig ben geweest om de adaptor van mijn externe HDD te laten vervangen, zonder mijn hele harde schijf mee te moeten sturen en dan alles kwijt te zijn, waarna ze een aantal keren niet zijn langsgekomen op hem op de afgesproken dag op te halen, en uiteindelijk wel op zijn komen dagen, waarna ik een adaptor met een TOTAAL andere aansluiting thuisgestuurd kreeg? Daarna heb ik het maar opgegeven, en voor 3,50 een adaptor kunnen kopen bij een andere zaak. Kostte me wel een paar uurtjes zoeken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
lang verhaal
Plus punt; Lekker mn kdl46w5500 bij r*dcoon kopen, die 1400 euro kunnen ze op der buik schrijven!
nou.... 4 is ook goed!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef Geranium_Opa het volgende:
Die Media markt sloerie dient als straffe te worden reaped door 5 negers , dat zal d,r leren!
Je weet dat er nog steeds redcoon in de post staat omdat je die andere post gequote hebt?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:34 schreef joepie91 het volgende:
[..]
r*dcoon? Die ballentent waar ik ruim 4 maanden bezig ben geweest om de adaptor van mijn externe HDD te laten vervangen, zonder mijn hele harde schijf mee te moeten sturen en dan alles kwijt te zijn, waarna ze een aantal keren niet zijn langsgekomen op hem op de afgesproken dag op te halen, en uiteindelijk wel op zijn komen dagen, waarna ik een adaptor met een TOTAAL andere aansluiting thuisgestuurd kreeg? Daarna heb ik het maar opgegeven, en voor 3,50 een adaptor kunnen kopen bij een andere zaak. Kostte me wel een paar uurtjes zoeken.
Nee dank je, ik heb het gehad met r*dcoon. Ik bestel mijn shit wel bij een winkel die wél service kan leveren.
EDIT: even r*coon gecensureerd, om geen gedonder te krijgen met zoekresultaten in google enzo...
*mompelt iets over een zekere computerzaak*
En jouw naam werkt ook voor vierzevende meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:21 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Je weet dat er nog steeds r*dcoon in de post staat omdat je die andere post gequote hebt?
En nu staat jouw quote weer in mijn post, en in mijn post staat ook r*dcoon.
Dus dit gaan ze zeker vinden.
Nou, laat ik het zo zeggen. De vorige keer dat ik op Fok iets gepost heb over een computerzaak, stond dat topic (mede dankzij Fok!s pagerankquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
was t maar zo...
en ik snap niet dat jullie t zo ongeloofwaardig vinden???
ze ernstig is t niet hoor...
werk zelf in een winkel dus ik weet echt wel hoe t werkt allemaal
zijn jullie zelf niet van die schijterds die der bek niet durven open te trekken als ze iets niet bevalt?
ik laat dat altijd wel duidelijk merken hoor...
wat zei je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:21 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen. De vorige keer dat ik op Fok iets gepost heb over een computerzaak, stond dat topic (mede dankzij Fok!s pagerank) gelijk als 3e resultaat in Google als je zocht op bedrijfsnaam. Was het bedrijf in kwestie niet zo blij mee, is nog veel gezeik mee geweest. Dat was ook weer niet de bedoeling
Volgens betreffende computerzaak waren er meerdere orders geannuleerd naar aanleiding van dat gedoequote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
wat zei je?
hey negatieve reclame is ook reclame he!!
Wij kochten laatst een krat bier bij de AH. Een flesje op de band gezet en het krat hielden we voor ons, duidelijk in zicht. Heeft die doos alleen dat flesje gescand en verder niks gezegd over dat krat. Scheelde weer 12 euro of zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:29 schreef The_Voice_Within het volgende:
Met domme kassamiepen bij de MM heb ik inmiddels ook al de nodige ervaring. Maar die wat me afgelopen donderdag heeft geholpen, mag er vaker zitten. Ik had 8 dvd's en ze vergeet er gewoon 2 te scannen. Ik zei nog van: "Dat klopt niet", maar ze reageerde nergens op. Toch weer 30 euro in the pocket.
Dus? Waarom voelt die gast zich uberhaupt verplicht redcoon te censureren?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:21 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Je weet dat er nog steeds redcoon in de post staat omdat je die andere post gequote hebt?
En nu staat jouw quote weer in mijn post, en in mijn post staat ook redcoon.
Dus dit gaan ze zeker vinden.
Ah. Is jouw zaak toch niet, hadden ze je de boel maar niet moeten verprutsen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens betreffende computerzaak waren er meerdere orders geannuleerd naar aanleiding van dat gedoe
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef iRobin het volgende:
2) Als je zo ''opgevoedt'' was zou je rustig blijven, geen ''X'' hebben neergezet want daar zou je boven staan, en niet zo stoer achter hun rug om die mensen ''koe' en breezer'' noemen.
Was het moeilijk op de Mavo?
quote:PLEUR EM MAAR WEG GRAFTAK!!
Lekker boeien dat we Redcoon zeggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
En jouw naam werkt ook voor vierzevende mee
Nee, maar effe serieus, ik heb geen zin in gedonder zoals met h*ligers c*mp*ters. Aantal mensen zullen wel weten wat ik bedoel.
Lekker boeien als zo'n topic in google tevoorschijn komt. De mensen die op zo'n pagina terechtkomen zijn ook wel slim genoeg om te zien of een beoordeling wel echt is of nietquote:Jezus mensen hou er effe mee op ofzo. Het was niet de bedoeling om dit topic in de Google-resultaten te krijgen, slechts om een ervaring te delen (zoals al eerder gezegd). Dus is het ook niet nodig om allemaal "slechte beoordelingen" te gaan plaatsen terwijl je het bedrijf in kwestie waarschijnlijk niet eens kent.
Nope, maar jij welquote:Op maandag 18 mei 2009 20:18 schreef joepie91 het volgende:
*zucht*
Ik geloof niet dat Google ook maar ene shit geeft om dikgedrukte tekst
...quote:
moet je es 6 dvdtjes kopen bij de MMquote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef joepie91 het volgende:
[..]
...
Hé fuck, nou bijt ik alsnog in de trollbait.
nee hoor tv is bij redcoon bijna 400 euro goedkoperquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Redcoon is dus net zo duur als de MM, maar je gaat nu liever op levering wachten, en als er wat mis is slechte service krijgen. Dat is zeer slim.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |