ben jij zo vaak jarig in een jaarquote:
owja thanks nog vanuit t vorige topic.quote:
Wtf! Volgens mij duidt dit op het feit dat ik je nick niet goed gespeld had.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
ben jij zo vaak jarig in een jaar![]()
![]()
tvp
Alzheimer (x), wilt bmw rijden (y)... You do the math.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wtf! Volgens mij duidt dit op het feit dat ik je nick niet goed gespeld had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Alzheimer (x), wilt bmw rijden (y)... You do the math.X + Y = ManSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Geflitst met de trein op het traject Almelooooo <=> Kamp'nquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Geerd het volgende:
Tering van die flits boa´s word je toch ook strond ziek
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Geflitst met de trein op het traject Almelooooo <=> Kamp'n
damnquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Geflitst met de trein op het traject Almelooooo <=> Kamp'n
Die doen tenminste nog wat. Ik had vanmiddag zo'n veredelde eenstreper die perse in de bocht A2 naar A12 links ging rijden om te zorgen dat ik er niet langs kon. Verkeer rechts reed sneller, waarna ie het verdrijvingsvak nodig had om als nog in te voegen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Geerd het volgende:
Wat doe jij verkeerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Geerd het volgende:
En, trilde zequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Heb weer ander werk. Iets met bevoorrading vliegtuigen ...
En wie laat ik nou net tegenkomen vandaag![]()
![]()
![]()
De eerste 10 Km met de 12 werd je in Tilburg geflitstquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat doe jij verkeerd??
Rij sinds september al standaard 150/170 en nu met de 12 kan ik het zelfs niet laten daarover heen te gaan.![]()
En nog steeds niks binnen (= 17.000 km).
(kan Bazzie bevestigen of het moeilijker is een motor te laseren?)
Dat was de prefunctionele motorrijtijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef rib-1 het volgende:
De eerste 10 Km met de 12 werd je in Tilburg geflitst
A2 is ook zo'n vrijstaat om eens lekker door te trekkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat doe jij verkeerd??
Rij sinds september al standaard 150/170 en nu met de 12 kan ik het zelfs niet laten daarover heen te gaan.![]()
En nog steeds niks binnen (= 17.000 km).
Prefunctionele motorrijtijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat was de prefunctionele motorrijtijd
Maar kan me idd vaag zoiets herinneren
Ik vertrouw geen enkele snelweg meerquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
A2 is ook zo'n vrijstaat om eens lekker door te trekken
Instant erectie zeker?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef Bunnybeater het volgende:
En wie laat ik nou net tegenkomen vandaag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Noord Afrikaanse afkomst + bevoorrading vliegtuigen + geen aanhouding bij een overtredingquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Vond het alleen zinloos om alsnog te remmen, maar wat deed de laserende agent.. die rende snel naar de weg en hield de auto die achter mij reed staande.![]()
![]()
Als ik diegene was zou ik me echt genaaid voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |