ben jij zo vaak jarig in een jaarquote:
owja thanks nog vanuit t vorige topic.quote:
Wtf! Volgens mij duidt dit op het feit dat ik je nick niet goed gespeld had.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
ben jij zo vaak jarig in een jaar![]()
![]()
tvp
Alzheimer (x), wilt bmw rijden (y)... You do the math.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wtf! Volgens mij duidt dit op het feit dat ik je nick niet goed gespeld had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Alzheimer (x), wilt bmw rijden (y)... You do the math.X + Y = ManSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Geflitst met de trein op het traject Almelooooo <=> Kamp'nquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Geerd het volgende:
Tering van die flits boa´s word je toch ook strond ziek
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Geflitst met de trein op het traject Almelooooo <=> Kamp'n
damnquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Geflitst met de trein op het traject Almelooooo <=> Kamp'n
Die doen tenminste nog wat. Ik had vanmiddag zo'n veredelde eenstreper die perse in de bocht A2 naar A12 links ging rijden om te zorgen dat ik er niet langs kon. Verkeer rechts reed sneller, waarna ie het verdrijvingsvak nodig had om als nog in te voegen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Geerd het volgende:
Wat doe jij verkeerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Geerd het volgende:
En, trilde zequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Heb weer ander werk. Iets met bevoorrading vliegtuigen ...
En wie laat ik nou net tegenkomen vandaag![]()
![]()
![]()
De eerste 10 Km met de 12 werd je in Tilburg geflitstquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat doe jij verkeerd??
Rij sinds september al standaard 150/170 en nu met de 12 kan ik het zelfs niet laten daarover heen te gaan.![]()
En nog steeds niks binnen (= 17.000 km).
(kan Bazzie bevestigen of het moeilijker is een motor te laseren?)
Dat was de prefunctionele motorrijtijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef rib-1 het volgende:
De eerste 10 Km met de 12 werd je in Tilburg geflitst
A2 is ook zo'n vrijstaat om eens lekker door te trekkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat doe jij verkeerd??
Rij sinds september al standaard 150/170 en nu met de 12 kan ik het zelfs niet laten daarover heen te gaan.![]()
Prefunctionele motorrijtijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat was de prefunctionele motorrijtijd
Maar kan me idd vaag zoiets herinneren
Ik vertrouw geen enkele snelweg meerquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
A2 is ook zo'n vrijstaat om eens lekker door te trekken
Instant erectie zeker?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef Bunnybeater het volgende:
En wie laat ik nou net tegenkomen vandaag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Noord Afrikaanse afkomst + bevoorrading vliegtuigen + geen aanhouding bij een overtredingquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Vond het alleen zinloos om alsnog te remmen, maar wat deed de laserende agent.. die rende snel naar de weg en hield de auto die achter mij reed staande.![]()
![]()
Als ik diegene was zou ik me echt genaaid voelen
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:20 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[..]
Noord Afrikaanse afkomst + bevoorrading vliegtuigen + geen aanhouding bij een overtreding
Het klinkt als een sprookje met huppelende konijntjesen dansende aapjes
![]()
Maar het meest waarschijnlijke is dat je al gevolgd wordt door de AIVD, MIVD en de NCTb
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Geen idee waar ze altijd flitsen, heb het idee dat ze nergens staan juist omdat er toch veel file kans is vaak. Dan scoren ze ook niks.A2 rij ik nagenoeg nooit, wel A7, A8, A9, A10, A4 en A44.
Omg, nu ze dit lezen gaan ze de komende weken zich langs de wegen opstellen in rijen van 4
Ze stonden verkeerdquote:LELYSTAD - De politie heeft donderdag op de A6 tussen Lelystad en Almere in 6,5 uur tijd 1900 snelheidsbekeuringen uitgedeeld. Ruim zeventig bestuurders reden tussen de 160 en 170 kilometer per uur, waar 120 is toegestaan.
WTFquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef rib-1 het volgende:
Corrigerende tik
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-emmer-cement.dhtml
Op dijken staan ze wel eens speciaal te lazeren voor motoren, dus 't zal wel niet zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat doe jij verkeerd??
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Cageon het volgende:
vind het eigenlijk een beetje ziek, weet je hoe droog je huid daar van wordt.![]()
inmetselen die kerel!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef rib-1 het volgende:
Corrigerende tik
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-emmer-cement.dhtml
quote:
Veel plezierquote:
Hij woont in de verkeerde regio.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef rib-1 het volgende:
De eerste 10 Km met de 12 werd je in Tilburg geflitst
die zitten in training.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kwam vandaag de koffieleuten tegen, stuk of 7 motoren vd KPLD bij BP Bemmel![]()
Hard werken hoor![]()
wat een kort kontjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
Die straatfiets is wel kicken.
De WSBK versie wordt aan alle kanten door mede nieuwkomer Aprilia voorbijgestreefd.
[ afbeelding ]
beetje erg te.quote:
Tering zeg, patent crapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm ff schrikken bij het openmaken van de doos.![]()
[ afbeelding ]
En dan nog die melding over enge ziektes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
Tering zeg, patent crap![]()
Stop dat lekker in de manual ofzo.
pff dat heb ik zelfs op mijn foonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan nog die melding over enge ziektes.
Ik ga het niet in de fik steken en opsnuiven ofzo.![]()
Zit wel een hele goede laptimer opeven punt markeren en rondjes rijden.
Lol idd ja, heb je niet gezien stond je ergens op perron dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Jou gespotin de trein van 17.28 van utrecht naar almere?
yep, Nokia sports tracker. Alleen nog niet uitgeprobeerdquote:
Bediend alleen zo lastig.quote:
Kan je die ook van de grond rapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef bvvt het volgende:
yep, Nokia sports tracker. Alleen nog niet uitgeprobeerd![]()
Ik moet al om 7.30 verzamelen bij Hardinxveld Giessendam voor de Eiffeltoer.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat de ZX12R nog maar 25% van zijn vermogen had door de DB killer.![]()
En eerder op de week al dat ik met mijn nieuwe hardloopschoenen vrolijk in de plassen aan het spetteren was tijdens het hardlopen.
Wat een horror allemaal.
Maar wat had ik een plezier in die regen.quote:
Ik zag je naar de voorkant van de trein lopen met een bakje koffie op Utrecht Centraal, zat toen al in de treinquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol idd ja, heb je niet gezien stond je ergens op perron dan?
Wat een mazzel toch weer droog heen en droog thuis![]()
![]()
Nee klopt vooraan begonnen paar uit stelletjes, en in Almere maar een veilig plaatsje gezochtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:46 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[..]
Ik zag je naar de voorkant van de trein lopen met een bakje koffie op Utrecht Centraal, zat toen al in de trein
Heb je alleen daarna tot Almere Muziekwijk niet meer gezien
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee klopt vooraan begonnen paar uit stelletjes
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Ik snap hem niet
Met welke falers ga je naar de Eifel WB?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Bunnybeater het volgende:
Met welke falers ga je naar de Eifel WB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |