ben jij zo vaak jarig in een jaarquote:
owja thanks nog vanuit t vorige topic.quote:
Wtf! Volgens mij duidt dit op het feit dat ik je nick niet goed gespeld had.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
ben jij zo vaak jarig in een jaar![]()
![]()
tvp
Alzheimer (x), wilt bmw rijden (y)... You do the math.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wtf! Volgens mij duidt dit op het feit dat ik je nick niet goed gespeld had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Alzheimer (x), wilt bmw rijden (y)... You do the math.X + Y = ManSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Geflitst met de trein op het traject Almelooooo <=> Kamp'nquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Geerd het volgende:
Tering van die flits boa´s word je toch ook strond ziek
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Geflitst met de trein op het traject Almelooooo <=> Kamp'n
damnquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Geflitst met de trein op het traject Almelooooo <=> Kamp'n
Die doen tenminste nog wat. Ik had vanmiddag zo'n veredelde eenstreper die perse in de bocht A2 naar A12 links ging rijden om te zorgen dat ik er niet langs kon. Verkeer rechts reed sneller, waarna ie het verdrijvingsvak nodig had om als nog in te voegen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Geerd het volgende:
Wat doe jij verkeerdquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:09 schreef Geerd het volgende:
En, trilde zequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Heb weer ander werk. Iets met bevoorrading vliegtuigen ...
En wie laat ik nou net tegenkomen vandaag![]()
![]()
![]()
De eerste 10 Km met de 12 werd je in Tilburg geflitstquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat doe jij verkeerd??
Rij sinds september al standaard 150/170 en nu met de 12 kan ik het zelfs niet laten daarover heen te gaan.![]()
En nog steeds niks binnen (= 17.000 km).
(kan Bazzie bevestigen of het moeilijker is een motor te laseren?)
Dat was de prefunctionele motorrijtijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef rib-1 het volgende:
De eerste 10 Km met de 12 werd je in Tilburg geflitst
A2 is ook zo'n vrijstaat om eens lekker door te trekkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat doe jij verkeerd??
Rij sinds september al standaard 150/170 en nu met de 12 kan ik het zelfs niet laten daarover heen te gaan.![]()
Prefunctionele motorrijtijdquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Dat was de prefunctionele motorrijtijd
Maar kan me idd vaag zoiets herinneren
Ik vertrouw geen enkele snelweg meerquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
A2 is ook zo'n vrijstaat om eens lekker door te trekken
Instant erectie zeker?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef Bunnybeater het volgende:
En wie laat ik nou net tegenkomen vandaag![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:09 schreef Bunnybeater het volgende:
Noord Afrikaanse afkomst + bevoorrading vliegtuigen + geen aanhouding bij een overtredingquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Vond het alleen zinloos om alsnog te remmen, maar wat deed de laserende agent.. die rende snel naar de weg en hield de auto die achter mij reed staande.![]()
![]()
Als ik diegene was zou ik me echt genaaid voelen
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:20 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[..]
Noord Afrikaanse afkomst + bevoorrading vliegtuigen + geen aanhouding bij een overtreding
Het klinkt als een sprookje met huppelende konijntjesen dansende aapjes
![]()
Maar het meest waarschijnlijke is dat je al gevolgd wordt door de AIVD, MIVD en de NCTb
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:53 schreef Bunnybeater het volgende:
Geen idee waar ze altijd flitsen, heb het idee dat ze nergens staan juist omdat er toch veel file kans is vaak. Dan scoren ze ook niks.A2 rij ik nagenoeg nooit, wel A7, A8, A9, A10, A4 en A44.
Omg, nu ze dit lezen gaan ze de komende weken zich langs de wegen opstellen in rijen van 4
Ze stonden verkeerdquote:LELYSTAD - De politie heeft donderdag op de A6 tussen Lelystad en Almere in 6,5 uur tijd 1900 snelheidsbekeuringen uitgedeeld. Ruim zeventig bestuurders reden tussen de 160 en 170 kilometer per uur, waar 120 is toegestaan.
WTFquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef rib-1 het volgende:
Corrigerende tik
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-emmer-cement.dhtml
Op dijken staan ze wel eens speciaal te lazeren voor motoren, dus 't zal wel niet zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Wat doe jij verkeerd??
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Cageon het volgende:
vind het eigenlijk een beetje ziek, weet je hoe droog je huid daar van wordt.![]()
inmetselen die kerel!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef rib-1 het volgende:
Corrigerende tik
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-emmer-cement.dhtml
quote:
Veel plezierquote:
Hij woont in de verkeerde regio.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef rib-1 het volgende:
De eerste 10 Km met de 12 werd je in Tilburg geflitst
die zitten in training.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kwam vandaag de koffieleuten tegen, stuk of 7 motoren vd KPLD bij BP Bemmel![]()
Hard werken hoor![]()
wat een kort kontjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
Die straatfiets is wel kicken.
De WSBK versie wordt aan alle kanten door mede nieuwkomer Aprilia voorbijgestreefd.
[ afbeelding ]
beetje erg te.quote:
Tering zeg, patent crapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm ff schrikken bij het openmaken van de doos.![]()
[ afbeelding ]
En dan nog die melding over enge ziektes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Cageon het volgende:
Tering zeg, patent crap![]()
Stop dat lekker in de manual ofzo.
pff dat heb ik zelfs op mijn foonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan nog die melding over enge ziektes.
Ik ga het niet in de fik steken en opsnuiven ofzo.![]()
Zit wel een hele goede laptimer opeven punt markeren en rondjes rijden.
Lol idd ja, heb je niet gezien stond je ergens op perron dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Jou gespotin de trein van 17.28 van utrecht naar almere?
yep, Nokia sports tracker. Alleen nog niet uitgeprobeerdquote:
Bediend alleen zo lastig.quote:
Kan je die ook van de grond rapen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:51 schreef bvvt het volgende:
yep, Nokia sports tracker. Alleen nog niet uitgeprobeerd![]()
Ik moet al om 7.30 verzamelen bij Hardinxveld Giessendam voor de Eiffeltoer.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat de ZX12R nog maar 25% van zijn vermogen had door de DB killer.![]()
En eerder op de week al dat ik met mijn nieuwe hardloopschoenen vrolijk in de plassen aan het spetteren was tijdens het hardlopen.
Wat een horror allemaal.
Maar wat had ik een plezier in die regen.quote:
Ik zag je naar de voorkant van de trein lopen met een bakje koffie op Utrecht Centraal, zat toen al in de treinquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lol idd ja, heb je niet gezien stond je ergens op perron dan?
Wat een mazzel toch weer droog heen en droog thuis![]()
![]()
Nee klopt vooraan begonnen paar uit stelletjes, en in Almere maar een veilig plaatsje gezochtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:46 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[..]
Ik zag je naar de voorkant van de trein lopen met een bakje koffie op Utrecht Centraal, zat toen al in de trein
Heb je alleen daarna tot Almere Muziekwijk niet meer gezien
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee klopt vooraan begonnen paar uit stelletjes
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]Ik snap hem niet
Met welke falers ga je naar de Eifel WB?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Bunnybeater het volgende:
Met welke falers ga je naar de Eifel WB?
Waar zijn de pics danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:06 schreef Worldbeater het volgende:Net uit de schuur, boutjes kettingspanner, remschijf, achteras, en tandwiel geborsteld.
![]()
Twee uur naar de kloten.![]()
Maar ik praat in mezelf.
Dat ene boutje hierboven is maatstaaf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:27 schreef Roderick2085 het volgende:
Waar zijn de pics danValt me een beetje tegen hoor
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee klopt vooraan begonnen paar uit stelletjes
Ooooooooooooohquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
[img=400]http://i42.tinypic.com/w2g6fr.jpg[/url]
Succesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:01 schreef Cageon het volgende:
zo! voor vandaag genoeg word gezien.![]()
nog ff met de blade bezig. Verjaardag van chick. Morgen ochtend ff afstudeerverslag emailen.
Nog ff bezig met de bus en dan op weg naar Spa!![]()
Wanneer ga jequote:
je vriendin wou dat je zo in huis schoon kon makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
Jeeez wat is iedereen aan het doen?![]()
Ik ga zo weer verder klussen, eerst de beeb op bed leggen.
En dinnetje is even komen eten thuis, en nu alweer een uurtje naar een verjaardag.![]()
Hier doe je het voor als thuisklusser, gelijk de boel een beetje opfrissen.
[ afbeelding ]
Verschil linker/rechter imbusje that is.
Boutje van het achtertandwiel is ook wel apart voor zo'n frisse motor.
[ afbeelding ]
Even de hele boel borstelenen boutje van net is op deze pic bovenaan.
[ afbeelding ]
De pennen zelf en het tandwiel komen ook aan de beurt.
Thanks! Vanmiddag al vertrekken.quote:
Have fun WB, niet te hard rijden ehquote:[..]
Wanneer ga je
Veel plezier
Zo lang je geen drang hebt om een suzuki swift te kopen valt het allemaal nog wel meequote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 11:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zo lang je geen drang hebt om een suzuki swift te kopen valt het allemaal nog wel mee
thanks*2quote:Op zondag 17 mei 2009 11:25 schreef Geerd het volgende:
KAGOEN!!! veel plezier morgen, en feli met je vrouwtje.
Alvast bedankt namens de volgende eigenaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
Jeeez wat is iedereen aan het doen?![]()
Ik ga zo weer verder klussen, eerst de beeb op bed leggen.
En dinnetje is even komen eten thuis, en nu alweer een uurtje naar een verjaardag.![]()
Hier doe je het voor als thuisklusser, gelijk de boel een beetje opfrissen.
Verschil linker/rechter imbusje that is.
Boutje van het achtertandwiel is ook wel apart voor zo'n frisse motor.
Even de hele boel borstelenen boutje van net is op deze pic bovenaan.
De pennen zelf en het tandwiel komen ook aan de beurt.
Donderdag 7.00quote:
2011/12/13/14/15.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:53 schreef Wifebeater het volgende:
Alvast bedankt namens de volgende eigenaar[ afbeelding ] (ETA 1 week ~ 2 maanden
)
doe mij die maarquote:Op zondag 17 mei 2009 17:49 schreef Worldbeater het volgende:
2010/11/12/13/14/15.![]()
Net voorwiel eruit, ging lastiger dan ik dacht, remklauwen zitten bijna in de velgen.![]()
Moeten eigenlijk los. Terugbouwen wordt nog errr grappig.
Morgen kijken of ik zelf de banden verwisseld krijg, en anders di/wo nog ergens leuren.![]()
De 12 nog frisse lucht gehad danquote:Op zondag 17 mei 2009 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
doe mij die maar![]()
wel netjes weer verder
Was het zo erg ja, hier wel lekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zou zwemles zijn geweest vandaag
pas laat in de middag beetje droog, wegen nog wel nat..volgende week ws beterquote:
Met wb mee?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pas laat in de middag beetje droog, wegen nog wel nat..volgende week ws beter
als het maar in de Eifel goed is
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga niet touren met een stel ouwe mannen![]()
Er zijn ook tieten bij.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ga niet touren met een stel ouwe mannen![]()
hmm, toch eens kijken of ik vrij kan krijgenquote:
30+ zeker, aftakeling in progress. Lekker "vlot" motorrijdenquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:32 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
30+ zeker, aftakeling in progress. Lekker "vlot" motorrijden![]()
WB krijgt zijn bike niet voor donderdag in elkaar en zal moeten afzeggen
Weet je zeker dat je dit bedoelde/??quote:Op zondag 17 mei 2009 23:32 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
30+ zeker, aftakeling in progress. Lekker vlot motor"rijden"![]()
WB krijgt zijn bike niet voor donderdag in elkaar en zal moeten afzeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Wifebeater het volgende:
Vandaag andere ww-route geprobeerd
Goede nieuws: route is sneller
Slechte nieuws: niet als je staande wordt gehouden
BazziekwegpiraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! ze hadden je rbw af moeten nemen en nooit meer terug moeten geven
![]()
![]()
Er is nog een tweepersoonskamer met 1 plekje.quote:
Ach jij bent begin 20 en al een propje.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:32 schreef Bunnybeater het volgende:
30+ zeker, aftakeling in progress. Lekker "vlot" motorrijden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De profeet heeft gesproken.quote:WB krijgt zijn bike niet voor donderdag in elkaar en zal moeten afzeggen
Brr.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Wifebeater het volgende:
Slechte nieuws: niet als je staande wordt gehouden![]()
![]()
sociale controlequote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef WalkingDisaster het volgende:
Bazziek was jij toevallig zaterdag in Ederveen met de Triumph? Er stond er zo 1 bij me voor de deur
Bazziekahhh, zielug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmmm.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is nog een tweepersoonskamer met 1 plekje.![]()
[..]
heb al te veel afspraken die ik ga missen.
srryOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:11 schreef WalkingDisaster het volgende:
Bazziek was jij toevallig zaterdag in Ederveen met de Triumph? Er stond er zo 1 bij me voor de deur
BazziekPunten tellen voor het gehele rijbewijs en 5 jaar beginnersrijbewijstermijn geld vanaf het behalen van het eerste rijbewijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:58 schreef Worldbeater het volgende:Een gepaste reactie kan ik niet verzinnen maar hij moest gewoon gequote wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klote manquote:Op maandag 18 mei 2009 17:22 schreef Wifebeater het volgende:
Wel een punt kwijt, scheelde maar een paar maanden voordat ik clean op de 5 jaar zou zittenHoe zit dat eik, telt 5 jaar per rijbewijstype of voor je gehele rijbewijs?
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:58 schreef Worldbeater het volgende:Van horen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk
Een oma is wel goedkoperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too bad.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef bvvt het volgende:
hmmmm.
heb al te veel afspraken die ik ga missen.
srry
is het aangenaam vrouwelijk gezelschap dat nu alleen op de kamer blijft liggen?quote:
Klinkt alsof je onder de 2,50 bent gebleven.quote:
2:47.6quote:Op maandag 18 mei 2009 23:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Klinkt alsof je onder de 2,50 bent gebleven.
grondspeling is bijna om te huilen.quote:
Geld + t.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:36 schreef BazzieK het volgende:
Punten tellen voor het gehele rijbewijs en 5 jaar beginnersrijbewijstermijn geld vanaf het behalen van het eerste rijbewijs.
Dus H is een veelplegerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:33 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Geld + t.Maar je bedoelt zeker gehele rijbewijs als in A, B, C, E etc.?
Want na de eerste 5 jaar heb je geen zak meer met punten te maken, is het?![]()
Dan kan je gewoon helemaal los gaan
Behalve dan dat het voor H de tweede keer is, en ie dus extra moet betalen?![]()
![]()
![]()
Binnenkort in dit theater - een link naar zijn websitequote:
Dat was een woordgrapje van Bazziek. Dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 03:33 schreef Bunnybeater het volgende:
Geld + t.Maar je bedoelt zeker gehele rijbewijs als in A, B, C, E etc.?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Punten tellen voor het gehele rijbewijs en 5 jaar beginnersrijbewijstermijn geld vanaf het behalen van het eerste rijbewijs.
Die jaquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Klote manEen dag voor niets gewerkt
![]()
Maar was het:99 na correctie waar 50 mag 139 na correctie waar 80 mag 149 na correctie waar 100 mag 169 na correctie waar 120 mag 199 na correctie waar 150 mag
Kewlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:15 schreef Cageon het volgende:
kort samengevat, best zwaar
ik ben ook een slakkiej met 2:47.6
maar mijn eigen doelstelling ruim gehaald.
vette shit wel, hard werken ook
bandjes zijn best najs! stuurt stuk makkelijker als de pirelli's en slijtage valt mee. wel iets onrustig aan de voorkant maar kon er wel mee leven. (over grip ook geen moment problemen gehad)
klein momentje gehad.
aanremmen "haarspeld" na start finish flink in de ankers (en laat) kom ik me toch een partij hard op de voorligger af (zat echt meer dan 100 - 200m tussen) was er alleen erg snel... hij stuurde gelukkig nog wel op tijd in zodat ik er makkelijk langs kon schieten met een flink swingende+vliegende achterkant.
fucking leipe shit
leuke baan, maar moest er wel mijn draai vinden. dat lukte gelukkig een beetje in de 4e sessie met een 2:50.2.
de vijfde sessie kwam ik pas in t ritme. het zal de combi nieuwe baan + banden + remblokken wel zijn geweest.
onk ss rijder j. timmer (en nog wat snelle gasten) kwamen me flink hard voorbijzetten bij t aanremmen/insturen. das nie grappig nie...
(remde daar ook nog te vroeg)
eau rouge hard werken en elke keer weer goedopletten maar had me het iets spannender voorgesteld. (al is een slingerende voorkant best spannend)
al met al een topdag!
blijkt wel dat ik wat aan training moet gaan doen voor benen/rug/armen/schouders/nek.
En alvast paar pics
Naar de hairpin bij start/finish
in de hairpin
eau rouge
Chicane voor start finish uit, (bus stop?)
Wel erg relativerend bovenstaand stukje... Straks zeg je nog dat je het had verdiendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:03 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Die jaNeeh, 111 na correctie waar 70 mag op autoweg BBK
![]()
Op zich was 't ook wel tijd, na 3 maanden lang elke werkdag op hetzelfde stukje de 200 aan te tikkenMaar genaaid ben ik toch wel. Was denk ik nattevingerwerk van de diender
Alleen echt veel kon ik niet zeggen, twee 'hupjes' gaf hij me een waarschuwnig voor en om nou in discussie te gaan met het risico dat ...
Was gewoon meant to be, life goes on
quote:Normaal neem ik namelijk een andere route, deze keer koos ik echter voor een alternatief waarbij ik eerst een afslag te vroeg had genomen. Daarna besloten om netjes om te rijden ipv een U-turn waar de infrastructuur niet op berekend was. Vervolgens nog eens bij oranje gestopt waar ik normaal doorrijd. Dat heeft ervoorgezorgd dat ik bij de verkeerde auto in de buurt kwam. Kan zo op NGC in een aflevering van seconds before disaster... Behind every disaster lies a catalogue of events, a series of trigger points that combine to create a catastrophe.
Smilies hierboven zelf invullen, geen zin om steeds te ALT-TABen met die collega's om me heen
Zwabberen en "stuiteren" (t is meer netjes smooth sliden met een vet geluid erbijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:56 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Kewl
Achterbandje los, begon het te zwabberen te stuiteren of wilde je indruk maken op de pitspoes en is dit het begin van een waanzinnge stoppie
Je kont meer naar achteren zal ook wel helpenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zwabberen en "stuiteren" (t is meer netjes smooth sliden met een vet geluid erbij) doetie daar constant.
wat meer veervoorspanning aan de voorkant nodig (en achter ook met iets meer demping)
Verder naar achter zitten kost een hoop meer energie echt niet normaal.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:44 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je kont meer naar achteren zal ook wel helpen
quote:Ik ken wel iemand die je kan leren hoe je je kontje naar achteren moet stekenIk noem geen namen maar Makster weet alles over kontjes
Strakke afvoerquote:Op maandag 18 mei 2009 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Too bad.![]()
Net voor het eten nog wat gedaan.
Links/rechts verschil is de zaak. Even werk, maar je hebt er enkele weken plezier van.![]()
![]()
Variatiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:15 schreef Cageon het volgende:
Relativeren is goed voor de geestelijke gesteldheidquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:22 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wel erg relativerend bovenstaand stukje... Straks zeg je nog dat je het had verdiend
Het is de schuld van die popoMoest hij daar maar niet staan
Jeweettoggggg
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Strakke afvoerMaar zit je niet in het verkeerde forum? >> move.to/K&W
En waarom die band erop staat is mij een raadsel [ afbeelding ]
De sarcasme druipt er weer vanafquote:
Mindfuck, hoezo? Mis je een rijder?quote:Guitige pics, vooral die laatste geeft even een mindfuck
ik kan t wel voor je relativeren.quote:[..]
Relativeren is goed voor de geestelijke gesteldheidIk doe m'n best, maar je helpt niet echt
Wat ziet je motor groot zo zeg!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:15 schreef Cageon het volgende:
vette shit wel, hard werken ook
bandjes zijn best najs! stuurt stuk makkelijker als de pirelli's en slijtage valt mee. wel iets onrustig aan de voorkant maar kon er wel mee leven. (over grip ook geen moment problemen gehad)
klein momentje gehad.
aanremmen "haarspeld" na start finish flink in de ankers (en laat) kom ik me toch een partij hard op de voorligger af (zat echt meer dan 100 - 200m tussen) was er alleen erg snel... hij stuurde gelukkig nog wel op tijd in zodat ik er makkelijk langs kon schieten met een flink swingende+vliegende achterkant.
fucking leipe shit
leuke baan, maar moest er wel mijn draai vinden. dat lukte gelukkig een beetje in de 4e sessie met een 2:50.2.
de vijfde sessie kwam ik pas in t ritme. het zal de combi nieuwe baan + banden + remblokken wel zijn geweest.
onk ss rijder j. timmer (en nog wat snelle gasten) kwamen me flink hard voorbijzetten bij t aanremmen/insturen. das nie grappig nie...
(remde daar ook nog te vroeg)
eau rouge hard werken en elke keer weer goedopletten maar had me het iets spannender voorgesteld. (al is een slingerende voorkant best spannend)
al met al een topdag!
blijkt wel dat ik wat aan training moet gaan doen voor benen/rug/armen/schouders/nek.
En alvast paar pics
[ afbeelding ]
in de hairpin
[ afbeelding ]
eau rouge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:14 schreef Cageon het volgende:
ik ben idd niet de grootste, maar t gaat prima verder.
Heel de dag al te F5enquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:40 schreef Cageon het volgende:
wel een goeiebazziek, scherp
zat je ook op te wachten?
Held!quote:
Openbaar vervoer kan dat effect hebben op mensenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Geerd het volgende:
Ging ik net naar huis, loop na de brommert, was der blijkbaar een oudere man niet helemaal goed geworden in de nog stilstaande trein naar Kampen, ambu erbij maar volgens mij mocht het niet meer baten groot wit laken zag ik toen ik bij de motor was.
Andere kant hadden ze plastic gehangen zodat je niks kon zien.
R.I.P dude
Ja rennen voor een trein maja als je dat niet gewend bent hartslag boven de 110quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Openbaar vervoer kan dat effect hebben op mensen
Waarschijnlijk stond die trein er zo lang dat die man daardoor zo oud leekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij loopt echt tegen het eind van de opleiding lijkt het wel.......quote:
Dat kan twee dingen betekenenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hij loopt echt tegen het eind van de opleiding lijkt het wel.......
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Strakke afvoerMaar zit je niet in het verkeerde forum? >> move.to/K&W
En waarom die band erop staat is mij een raadsel
rib, regel is stickers man!quote:
Hoeveel geld had hij bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef Geerd het volgende:
Ging ik net naar huis, loop na de brommert, was der blijkbaar een oudere man niet helemaal goed geworden in de nog stilstaande trein naar Kampen, ambu erbij maar volgens mij mocht het niet meer baten groot wit laken zag ik toen ik bij de motor was.
Andere kant hadden ze plastic gehangen zodat je niks kon zien.
R.I.P dude
dude, das bijna 2 sets banden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Hoeveel geld had hij bij
Wist je trouwens dat een identiteitskaart op de zwarte markt wel 500 euro doet
Binnenkort maar is eentje intrekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Hoeveel geld had hij bij
Wist je trouwens dat een identiteitskaart op de zwarte markt wel 500 euro doet
Ik zal kijken welke stickers we hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
rib, regel is stickers man!
Liefst stickers waar de letters los zitten (of een witte achtergrond)
Die schroostrijd stickers zijn wel leuk, maar komen ook andere voor dit is niet helemaal tof.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
dude, das bijna 2 sets banden!
Geerd, kunnen wij een keer praten over sponsoring
dom idd, jij zit in die kringen. Doe je ding is!quote:
Ik zit helemaal niet in kringenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:22 schreef Cageon het volgende:
[..]
dom idd, jij zit in die kringen. Doe je ding is!
Nee idd, je houdt meer van sterren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet in kringen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet in kringen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik ze nooit heb gezien
Een oud collega van me die in Engeland heeft gewerkt heeft een nieuwe Street Triple meegenomen. Hij was nog geen 10.000 euro kwijt inclusief invoeren (incl. BPM + BTW)quote:
We kennen Geerd tochquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat is er vies aan een sterrenhemel![]()
Het schijnt met de lage koers van de pond echt duizenden euro's te schelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:52 schreef bvvt het volgende:
Hm ik ga in juli ook nog ff richting engeland en dan met de 4daagse feesten weer thuis
heb nog een nieuwe helm nodig
sschijnt in de UK wel cheap te wezen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die denkt bij sterretjes aan bierdopjes
Daar hoef je niet helemaal voor naar Engeland. Kost in NL ook 'slechts' ¤9790,-quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:45 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Een oud collega van me die in Engeland heeft gewerkt heeft een nieuwe Street Triple meegenomen. Hij was nog geen 10.000 euro kwijt inclusief invoeren (incl. BPM + BTW)
Over een maand of twee ga ik ook naar Engeland, misschien neem ik er ook één mee
Da's een goeiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef TataK het volgende:
[..]
Daar hoef je niet helemaal voor naar Engeland. Kost in NL ook 'slechts' ¤9790,-en dan heb je niet alle ellende met het papierwerk bij de Douane en RDW.
Heb maar ook gelijk een reactie gegevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:41 schreef TataK het volgende:
BazzieK stapt binnenkort waarschijnlijk over naar de Belgische pliessie
http://www.moto73.nl/detail.asp?id=9436
Staat IOH tegenwoordig voor 'Ik Ook Heler' ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:10 schreef rib-1 het volgende:
@IOH
Je hebt zoiets zeker niet te koop veur wèinagh
http://link.marktplaats.nl/242026622
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:24 schreef TataK het volgende:
[..]
Staat IOH tegenwoordig voor 'Ik Ook Heler' ?
hehehehequote:Wat een onzinMaar voor mijn part kopen ze in NL ook CBR-tjes als ze maar stoppen met het aanschaffen van klote lasers
Rib [19-5-09 23:53]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had die bijna nagelnieuwe MPP CT2 achterband niet lek moeten worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:28 schreef bvvt het volgende:
Oooo, die WB toch, gaat zijn vakantie van 3 dagen BIJNA niet door.
Zo vlak voor vertrek al dat geklus is vragen om .............
Feliquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben vandaag 20 geworden
en heb net EINDELIJK wat kunnen doen aan mijn nieuwe subframe...
Datquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Cageon het volgende:
WB veel plezier dat weekend.
OPM Veel plezier morgen enzo!
Feliquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben vandaag 20 geworden
douche/scheer/geurpakket, nieuwe portemonnee, motorblad, geldquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Feli, ik heb dit jaar overgeslagen nog wat moois gekregen??
thxquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Cageon het volgende:
WB veel plezier dat weekend.
OPM Veel plezier morgen enzo!
Online altijd vooraan, maar zelf een grote slijt knobbel op een steppiequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@ bvvt, Nijmeegse vierdaagse![]()
Nijmegen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Online altijd vooraan, maar zelf een grote slijt knobbel op een steppie![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij kun je beter konijnen gaan houdenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Valt wel op nu je het zo zegt. Maar tis een hoax, fotostoep. Normaal zitten er geen stepjes op, helemaal weggesleten. Echt waar, ik was er gisteren nog, in Chicago ...
![]()
![]()
scherpquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Geerd het volgende:
Feli!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben vandaag 20 geworden
+1 Is ook lastig hoor, als je er met 3 man op zit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Valt wel op nu je het zo zegt. Maar tis een hoax, fotostoep. Normaal zitten er geen stepjes op, helemaal weggesleten. Echt waar, ik was er gisteren nog, in Chicago ...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje even gemist, kan je em even opnieuw versturen?
Heb er alle vertrouwen in nu je een vriendin met geld hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, ruim een uur geleden met de motor klaar, en ruim een uur geleden nog ff naar de sportschool.
Het wordt nog wat met mij.
Die is puuur natuur.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Heb er alle vertrouwen in nu je een vriendin met geld hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die is puuur natuur.
Had het meer over jouw verleden maar als je ooit inspraak nodig hebt inzake borsvergrotingen weet je ons te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet welk topic jij net hebt zitten lezen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef theKiD het volgende:
Klinkt interessant hier...
verkeerde topicquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef theKiD het volgende:
Late tvp.. Klinkt interessant hier...
feli dudequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben vandaag 20 geworden
jaaa, ik hou ook van jouquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@ bvvt, Nijmeegse vierdaagse![]()
Nijmegen
have fun in de eifel dudequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet niet welk topic jij net hebt zitten lezen?
Lezenquote:
Wat was het ook alweer, rijmt op: hoorspellen of oppotten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezen, dan zie je dat ik t over de OP heb..
![]()
[..]
Lezen
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Tussen de regels doorlezen, dan zie je dat ik t over de OP heb..
![]()
[..]
Lezen
Als jij de op had gelezen had je enig sinds begrepen hoe je een inhoudelijk post hier had kunnen doen.quote:
Fijn dat je het nog even bevestigd, gaarne in het vervolg de energie in het vakkundig bakkus-houden-voor-gevorderden steken.quote:
Niet iedereen is zo hoog opgeleid als jij bazzie!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even bevestigd, gaarne in het vervolg de energie in het vakkundig bakkus-houden-voor-gevorderden steken.
Leuk, sarcasme, doe je goedquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:38 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo hoog opgeleid als jij bazzie!
Veel plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel pr0nfeli btw
![]()
@Rod: ga WB achternaof eik vooruit
Tja, daar zeg je wat ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje even gemist, kan je em even opnieuw versturen?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, rijmt op: hoorspellen of oppotten.
quote:
quote:
Als jullie niet thuis zijnquote:Wanneer kwam je nou eens op de koffie?
Was jij datquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:17 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* rib-1 gaat nooit meer 013
[..]
Als jullie niet thuis zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |