Ben je dit weekend beschikbaar voor een paar torture-testen ?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie dit soort zaken eerst even een keer testen voordat bewoners er aan bloot gesteld gaan worden en er proefondervindelijk achtergekomen wordt.
kregen ze van de week niet eten dat MAANDEN over datum was?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:02 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Ik zag Jeroen toch duidelijk in beeld rillen.
Nadat we via Pim te horen kregen dat Jeroens pols/hartslag minder was dan normaal, is iemands welzijn/gezondheid mi belangrijker dan welk programma dan ook.
mee eensquote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef Marrije het volgende:
Je hebt wel een punt dat het niet de insteek van dit programma was om te pesten.
Aan de andere kant, het is wel back to basic en in mijn beleving horen daar geen sigaretten bij, hoogstens een pluk shag en wat vloei, maar pruimtabak is meer op zn plaats. Maar goed, dat is maar net wat voor invulling je geeft aan back to basic.
En op zich vind ik het niet zo erg dat ze niet altijd de beloning krijgen die ze is beloofd voor het uitvoeren cq winnen van een opdracht. Beetje mind fucken mag best. In het kader van eerlijkheid zou Jeroen dus ook nog iets niet moeten krijgen wat ie wel verdiend zou hebben.
En dat Bart met een sigaretje binnen komt is misschien flauw, maar wie weet komt ie ook wel fris gedoucht binnen met een lekker after shavie op.
Wél vind ik dat ze de opdrachten eerlijker moeten verdelen, niet een nederlandstalig liedje voor de één en een engelstalig liedje voor de ander. Ook al zouden ze het lot laten bepalen wie welk lied krijgt, dan nog vind ik dat ze zwaarte van de opdracht gelijk hoort te zijn.
geen ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
kregen ze van de week niet eten dat MAANDEN over datum was?
Ik meen me te herhinneren dat Amber en Eline niet meededen aan extreme eating, toch ?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tot op heden weigert niemand de duels ook al zijn de beloningen zeer miniem, dus dat zal wel loslopen. Ik begrijp het zelf ook niet, ik was al veel rebelser geweest daaro, maar ze zijn blijkbaar op gehoorzaamheid gecast of nog te jong om te beseffen dat ze hun kont tegen de krib kunnen gooien.
Misschien is het een goede oplossing om de beloningen voor de opdrachten tijdsgebonden te laten zijn. Dwz: Je hebt vanaf het moment dat je de opdracht wint tot de volgende dag 20:00 recht op je persoonlijke item, of tot overmorgen 20:00 als het een zwaardere opdracht is. Deze dingen kunnen dan niet afgepakt worden onder het mom van we pakken alle luxe weer af, maar hebben dan toch een tijdelijk karakter.
Amber heeft de sprinkhanen gewoon gegeten. Eline weigerde het hondenvoer, maar heeft het wel in haar mond gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Ik meen me te herhinneren dat Amber en Eline niet meededen aan extreme eating, toch ?
meelwormen voeden als de tering. Zo'n berg krijgt niemand weg. Nou ja, jaap misschienquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef Stefan het volgende:
De reden dat die meelwormen niet werden gegeten was omdat er echt een hele lading op brood werd gekieperd, op die manier kon niemand het opeten. Had gewoon 10 meelwormen ieder voorgelegd en het was wel gelukt.
Fijn om te weten hoe jij er over denkt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er was gewoon niet goed over nagedacht. Klaar. Zeg het dan gewoon, en geen draaikonterij. Zo denk ik erover.
Oh, in dat geval hadden ze wel langer mogen blijven rillen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond hun hartslag (61 bij Jeroen en 70 bij marielin oid) nog niet eens zo laag, ze liggen wel 3 uur op de grond, vrij logisch dat dan je hartslag zo laag is, dat wordt ie ook als je slaapt.
Tuurlijk, maar de hartslag als argument alleen is niet voldoende, da's helemaal niet zo raarquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:13 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Oh, in dat geval hadden ze wel langer mogen blijven rillen.
Wat de gevolgen, voor deze MENSEN, zouden zijn zouden we dan wel weer kunnen lezen op FOK.
Humanistisch gezien heeft de redactie mi een juiste beslissing genomen.
Het is en blijft een programma/spel met en over mensen
Bart heeft BHV geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de hartslag als argument alleen is niet voldoende, da's helemaal niet zo raar. Zulke opdrachten moeten eigenlijk altijd onder medische begeleiding gedaan worden. Was er op de redactie ten tijde van de opdracht iemand aanwezig voor de medische begeleiding?
Even later meldt Quinty., die een mail had gestuurd, echter dat ze als antwoord het volgende had gekregen:quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
Even toelichten.
Bram kreeg op de regie een tas in zijn handen gedrukt en die tas is The Bunker ingegaan.
Men is vergeten erbij te zeggen dat alleen de mascara naar binnen mocht.
Oftewel, ze hebben er een paar spulletjes uitgehaald en de hele tas bewust naar binnen gebracht, wat inhoudt dat er IEMAND een onjuist verhaal vertelt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef Quinty. het volgende:
In de toilettas zitten enkel wat make-up spullen. Haar borstel, shampoo etc hebben we er uit gehaald.
Wij hebben dit besluit genomen omdat Marielin een heel pakje sigaretten kreeg ipv een sigaret. Het is dus wel zo eerlijk Eline ook iets meer te geven.
The Bunker Redactie
Bedrijfshulpverlening???quote:
Ja, stomme fout.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:47 schreef Danny het volgende:
De Eline-conspiracy
Eline krijgt als ultimate challenge 'hondenvoer eten'.
De beloning waarop gestemd is is 'mascara'.
Eline wint de challenge en krijgt vervolgens een tas vol make-up.
Na geklaag komt Dementor melden:
[..]
Even later meldt Quinty., die een mail had gestuurd, echter dat ze als antwoord het volgende had gekregen:
[..]
Oftewel, ze hebben er een paar spulletjes uitgehaald en de hele tas bewust naar binnen gebracht, wat inhoudt dat er IEMAND een onjuist verhaal vertelt.
Eline wordt de dupe, want de tas wordt zonder pardon teruggevorderd. Dat is op zich terecht, maar wel een onnodige domper voor haar. Had ze direct alleen haar mascara gekregen had het minder hard aangekomen.
Maar misschien levert dit haar weer de nodige sympathiestemmen op... We zullen nooit weten wat de bedoeling van de redactie was vrees ik.
Lees [TBO COS #268] Waar Eline ipv mascare de halve Etos krijgt
Waarom reageer je hier nu weer zo weinig inhoudelijk op? Die email duidt er juist op dat het geen fout was maar een bewuste keuze (gebaseerd op een foute aanname want Marielin heeft wel degelijk recht op al die sigaretten).quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, stomme fout.
Kom het eens vragen
Spring in 't Veld, 150x opdrukken! NU!quote:
Omdat ik net m'n bed uitkom en verder niet weet wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier nu weer zo weinig inhoudelijk op? Die email duidt er juist op dat het geen fout was maar een bewuste keuze (gebaseerd op een foute aanname want Marielin heeft wel degelijk recht op al die sigaretten).
Hijg, puf!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Spring in 't Veld, 150x opdrukken! NU!
er wordt eerst gezegd dat het een fout is, maar via mail wordt een ander verhaal verteld. Je kunt mijn post toch lezen? Dan weet je toch dat er twee verschillende verklaringen komen vanuit de bunker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omdat ik net m'n bed uitkom en verder niet weet wat er gebeurd is.![]()
Ik laat me bijpraten door de redactie, en ik merk verder wel hoe men reageert. Ik kon er niets aan doen, en ik kan er nu ook niets meer aan doen.
wat zit je nou te pushen dat ik langskom? ik begin 't bijna als dreigement te zien manquote:
Ik zie het meer als een 'vergeten afspraak'. We hebben je twintig keer uitgenodigd, en je hebt er nooit op gereageerd. Ik weet met deze post nog steeds niet of je wil komen, bijvoorbeeld tijdens de finale.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
er wordt eerst gezegd dat het een fout is, maar via mail wordt een ander verhaal verteld. Je kunt mijn post toch lezen? Dan weet je toch dat er twee verschillende verklaringen komen vanuit de bunker?
[..]
wat zit je nou te pushen dat ik langskom? ik begin 't bijna als dreigement te zien man
Heb je wellicht een paar saboterende medewerkers? Het viel me gister op dat als jij niet had ingegrepen de overlevers gister met hetzelfde slaap/waak rooster de nacht in waren gestuurd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omdat ik net m'n bed uitkom en verder niet weet wat er gebeurd is.![]()
Ik laat me bijpraten door de redactie, en ik merk verder wel hoe men reageert. Ik kon er niets aan doen, en ik kan er nu ook niets meer aan doen.
de tafel moest LEEG voor de opdracht van Eline. Daar zie ik nou niet echt een onduidelijkheid in.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Hey Bart
Het lijkt me wel handig als iemand van de redactie de cos leest.Er is ook onduidelijkheid wb de sigaretten van marielin die 24 uur op de tafel moesten blijven staan en wat dus niet gebeurd is.
Ik kan me voorstellen dat ook jullie van de regie moe zijn,wat denk je van ons streamers na al die puzzel, en knutsel beelden.
ik vraag het hier en nu. Openheid, remember? Alles zou eerlijk verlopen. Je stelt je nu een beetje op als Zwitserland.quote:
Wel hoor. Ik heb gezegd dat ik wel van plan was langs te komen, maar dat het erg van m'n schema afhangt. Gezien de ontwikkelingen lijkt het me niet verstandig te komen. Tijdens de finale moet ik stemmen dus ga ik daar niet zijn, maar sowieso wil ik voorkomen dat ik daar inside info te horen krijg die ervoor zorgt dat ik hier niet vrij meer zou kunnen posten. Als jij op de vraag wat jullie doel was met bepaalde acties antwoordt dat dat was omdat Eline's papa invloedrijk is (random, verzonnen voorbeeld), dan zou ik nooit meer kunnen zeggen dat het erop lijkt dat Eline's papa gebeld heeft met de vraag haar een beetje voor te trekken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een 'vergeten afspraak'. We hebben je twintig keer uitgenodigd, en je hebt er nooit op gereageerd.
Zwitserlandquote:En dat je het als een bedreiging zag, was me al wel duidelijk hoor![]()
Zwitserland. Er is namelijk helemaal niets duidelijk aan die post van mij, of aan de actie van de redactie waar-ie betrekking op heeft. Wie van de twee liegt? De gast die die mail heeft verstuurd? Of Dementor? En was die persoon op de hoogte dat hij moest liegen? En waarom moest er een nepverhaal verzonnen worden (het zou toch open en eerlijk gaan zonder gemanipuleer van de kijker door de redactie?)quote:Ik heb je post gelezen. Lijkt me vrij duidelijk. Moet ik verder nog op reageren? Want dat lijkt me dan weer overbodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |