quote:Arnautović is geboren en opgegroeid in de stad Wenen. Zijn moeder is Oostenrijks en zijn vader Servisch. Ook heeft hij nog een oudere broer, Daniel, die ook profvoetballer is. Daniel werkte in de zomer van 2008 een stage af bij de Go Ahead Eagles, maar kwam niet in aanmerking voor een contract.
Arnautović deed ooit een belofte aan zijn moeder: 'Let maar op, ik word een beroemde voetballer', zo vertelde hij in een interview met Voetbal International. Hij zei dit tijdens het WK van 1998 dat in Frankrijk werd gespeeld. Tijdens zijn vakantie in Griekenland zat hij alleen maar voor de tv om dat toernooi te volgen. Hij genoot van spelers als Ronaldo, ¦uker, Zidane en Mijatović. Toen wist hij zeker: ' Ik wil ook zo'n carrière realiseren'.
Hij denkt zelf van wel, hoewel hij nog wat last van zijn voet heeft. Heeft vandaag het eerste deel van de training apart getraind, dus we zullen zien...quote:
Je vergeet 7 x de beker en een UEFA-cup......quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:43 schreef 43 het volgende:
Alsof Feyenoord beter is dan Twente....
3 kampioenschappen in 30 jaar. Dan ben je geen top club meer.
Hij is een talen dat zekert. En idd denk ik niet dat die in Nederland blijft. Tenzij Ajax erg veel geld voor hem gaat betalen ofzo.... Maar is er al serieuze interesse dan??quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:59 schreef Rikketik het volgende:
Wat is dit voor rare discussie eigenlijk? Feyenoord kan Arnautovic niet betalen en Arnautovic kan wel naar betere clubs dan Rotterdam-Zuid.
Ajax, die club die al 2 jaar onder Twente is geendigt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hij is een talen dat zekert. En idd denk ik niet dat die in Nederland blijft. Tenzij Ajax erg veel geld voor hem gaat betalen ofzo.... Maar is er al serieuze interesse dan??
Ehm, Ajax was vorig jaar 2de, en Twente 4de. Dus dat klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax, die club die al 2 jaar onder Twente is geendigt?
Gut kom je uit Enschede ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ajax, die club die al 2 jaar onder Twente is geendigt?
quote:
Goh, orginele uitspraak.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:43 schreef 43 het volgende:
3 kampioenschappen in 30 jaar. Dan ben je geen top club meer.
Ik zie hem niet gelijk de stap van Twente naar Inter maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Wel stoer dat hij waarschijnlijk nog een jaartje blijft, als je hem ziet op het veld (qua gedrag) denk je dat hij gelijk naar Inter oid wil
nee, genoa zou wat dat betreft een betere stap zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie hem niet gelijk de stap van Twente naar Inter maken.
Inderdaad, lekker wennen aan het nieuwe land, veel speelminuten meepakken en nog niet zo'n hoge prestatiedruk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nee, genoa zou wat dat betreft een betere stap zijn
Zou het verstandigst zijn inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:42 schreef jjstyle333 het volgende:
volgens de regionale pers blijft hij volgend seizoen bij Twente.
Jawel, alleen dan niet door Ajacieden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als er 'goed genoeg voor AJAX' had gestaan had niemand wat over die TT gezegd.
Wees eerlijk, ondanks dat dat ook een onzin TT was geweest, is dat wel realistischer dan deze TT.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als er 'goed genoeg voor AJAX' had gestaan had niemand wat over die TT gezegd.
Ik ook. En ik ben niet eens voor Twentequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef Robinhoo het volgende:
mag de TT veranderd worden? Ik erger me eraan
Het niveau van Ajax ligt niet heel veel hoger dan Feyenoord over het afgelopen half jaar (met beide redelijk fitte selecties tot de beschikking) gezien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wees eerlijk, ondanks dat dat ook een onzin TT was geweest, is dat wel realistischer dan deze TT.
Alleen telt een seizoen over een heel jaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het niveau van Ajax ligt niet heel veel hoger dan Feyenoord over het afgelopen half jaar (met beide redelijk fitte selecties tot de beschikking) gezien.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:38 schreef MaxPower het volgende:
De TT doet me weer denken aan die mooie uitspraak van Peter Bosz over Engelaar (?): "Wij scouten op een ander niveau." Inmiddels misstaat geen enkele basisspeler van Twente in de Kuip. Het kan verkeren.
zo'n discussie wordt natuurlijk aangewakkerd door die TT.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen telt een seizoen over een heel jaar.
Maar laten we er geen Feyenoord/Ajax topic van maken, zeker niet zolang hij nog gewoon bij Twente speelt.
Die dit jaar zowel beter dan Ajax als Feyenoord in de Eredivisie waren.
En nog één.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
![]()
En bij deze weer een post dat compleet offtopic is door die treurige TT.
Hij komt dus naar Feijenoord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Kopbal het volgende:
Arnautovic gaat vanuit Twente rechtstreeks de stap maken naar een Europese (sub)topper, lijkt me vrij logisch.
Past hij qua mentaliteit wel bij jullie? Beetje een type Lazovic...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Denk het wel. Kan het niveau wel aan na een jaartje Twente.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:32 schreef Pacmaniac het volgende:
Als die prijzen wil winnen kan die beter naar Feyenoord komen. Dat is bij Ajax inmiddels wel heel lang geleden. Verder lijkt het me wel een jongen voor de Italiaanse competitie. Type Zlatan . Zlatan was ook een mannetje , maar scoorde wel bij Ajax zou dus prima kunnen.
Overstap Twente ===> Inter lijkt me op alle vlakken wat groot. Hij is jong en heeft een probleem verleden met uit huis plaatsing en al. Meteen een miljoenen deal bij Inter zou wel eens nare gevolgen kunnen hebben voor de mens Arnautovic.
Feyenoord wil hem ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chelsea en Inter zouden hem momenteel ook willen, volgens TC Tubantia.
leuk bedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:01 schreef Pacmaniac het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)voor_Arnautovic.html
Told you!
Zeker weten. Kunnen ze bij Feyenoord helemaal , maar ook bij Ajax nog een hoop van lerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
leuk bedrag. [ afbeelding ].
Prima gescout van Twente, en dat betaalt zich nu uit.
Omdat ze nu eindelijk een miljoenenknaller maken? Dat doen ze bij Ajax al jaren achter elkaar nu..quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zeker weten. Kunnen ze bij Feyenoord helemaal , maar ook bij Ajax nog een hoop van leren
Om vervolgens het geld dat ze daarmee verdienen weer over de balk te gooien aan middelmatige spelers.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:31 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Omdat ze nu eindelijk een miljoenenknaller maken? Dat doen ze bij Ajax al jaren achter elkaar nu..
Als grote topclubs als Inter aankloppen is hij natuurlijk nooit meer te behouden voor Twente. Dan kan Munsterman hoog en laag springen..quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Twente kan hem beter houden. Hij is nog zo jong. Hij wordt alleen maar meer waard denk.
Ik denk niet dat hij meer waard wordt. Dit was denk ik een top jaar voor hem.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Twente kan hem beter houden. Hij is nog zo jong. Hij wordt alleen maar meer waard denk.
Manchester United en Liverpool met Nani en Babelquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:02 schreef Chadi het volgende:
13 miljoen.. alleen ajax is zo gek om zulke bedragen te betalen voor talenten.
Jah dat ook maar de tering hee gekkehuis ook 13 miljoen. DIe jongen kan een terug slag krijgen volgend seizoen en dan heb je niks aan hem. En Italie ik hoop voorhem dat ie kiest voor een andere competitie. Daar worden geintjes zoals tegen Willem2 genadeloos op de enkels of knie afgestraftquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Manchester United en Liverpool met Nani en Babel
Werd Sulejmani ook goed op waarde geschat door Ajax dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:11 schreef Kopbal het volgende:
Arnautovic wordt goed op waarde geschat vind ik met 13-15 miljoen.
Ik bedoel daar ook mee dat 15 miljoen voor een club als Inter natuurlijk makkelijker te verantwoorden is dan 16 voor een club als Ajax. Verder denk ik dat Arnautovic het verder gaat schoppen dan Sulejmani, maar dat is slechts een gevoelquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Werd Sulejmani ook goed op waarde geschat door Ajax dan?
Door Inter zou Arnautovic wel goed op waarde worden geschat maar als Ajax hem voor dat geld zou halen niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik bedoel daar ook mee dat 15 miljoen voor een club als Inter natuurlijk makkelijker te verantwoorden is dan 16 voor een club als Ajax. Verder denk ik dat Arnautovic het verder gaat schoppen dan Sulejmani, maar dat is slechts een gevoel
Bedoel je dus meer dat je er conform de marktprijzen van tegenwoordig er niet raar van opkijkt dat een talent na 1 jaar goed presteren al rond de 15 miljoen waard is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:32 schreef Kopbal het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik dat soort bedragen sowieso belachelijk hoog vind voor een speler die een jaartje goed speelt. Maar tegenwoordig wordt dat ervoor gegeven dus daar zou ik me bij moeten neerleggen.
Ik denk dat dat een betere bewoording is inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bedoel je dus meer dat je er conform de marktprijzen van tegenwoordig er niet raar van opkijkt dat een talent na 1 jaar goed presteren al rond de 15 miljoen waard is.
Ik snap je!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een betere bewoording is inderdaad.
Zo gek niet nee, maar er is ook een kans dat een club van het kaliber Inter niet meer langs komt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef versteegrob het volgende:
Lekker ze zakken vullen en spelen ho maar. Tja wel logisch vanwege het geld maar een jaartje Twente was zo gek nog niet geweest.
2 jaar is zo lang?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:
Best triest voor een Nederlandse club. Heb je zo'n jongen zo lang in je jeugd lopen, speelt-ie één volledig seizoen in de basis en vervolgens gaat-ie weg.
Vanaf 2006....quote:
Zat ik toch aardig in de buurtquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:15 schreef Zwoerd het volgende:
Ik heb gedroomd dat hij naar Milan ging
Twente heeft als er zo'n grote zak met geld van een grote club langskomt natuurlijk weinig te zeggen. Hou zo'n jongen maar eens tegen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:02 schreef Ritmo het volgende:
Zonde, een verlies voor de Nederlandse competitie weer. Als Twente door wil groeien moet je niet na 1 jaar je talenten verkopen.
Maar Twente kan niet anders , die hebben het geld ook hard nodig en tegen dit bedrag zegt geen enkele club in Nederland nee , Elia is de volgende die daar weggaat en dan maar weer kijken wat er voor in de plaats komt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:02 schreef Ritmo het volgende:
Zonde, een verlies voor de Nederlandse competitie weer. Als Twente door wil groeien moet je niet na 1 jaar je talenten verkopen.
Als je echt je poot stijf houdt kun je hem nog wel 1 of 2 jaar behouden hoor. Nu kopen ze straks weer een nieuwe jonge spits die weer tijd nodig heeft en zo kom je in Europa ook nooit ver.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Twente heeft als er zo'n grote zak met geld van een grote club langskomt natuurlijk weinig te zeggen. Hou zo'n jongen maar eens tegen.
Dat is een droom. Bij een gozer als Arnautovic lukt dat niet. We staan echt verder van de top af dan jij denkt hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je echt je poot stijf houdt kun je hem nog wel 1 of 2 jaar behouden hoor. Nu kopen ze straks weer een nieuwe jonge spits die weer tijd nodig heeft en zo kom je in Europa ook nooit ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |