nee, genoa zou wat dat betreft een betere stap zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie hem niet gelijk de stap van Twente naar Inter maken.
Inderdaad, lekker wennen aan het nieuwe land, veel speelminuten meepakken en nog niet zo'n hoge prestatiedruk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nee, genoa zou wat dat betreft een betere stap zijn
Zou het verstandigst zijn inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:42 schreef jjstyle333 het volgende:
volgens de regionale pers blijft hij volgend seizoen bij Twente.
Jawel, alleen dan niet door Ajacieden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als er 'goed genoeg voor AJAX' had gestaan had niemand wat over die TT gezegd.
Wees eerlijk, ondanks dat dat ook een onzin TT was geweest, is dat wel realistischer dan deze TT.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als er 'goed genoeg voor AJAX' had gestaan had niemand wat over die TT gezegd.
Ik ook. En ik ben niet eens voor Twentequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef Robinhoo het volgende:
mag de TT veranderd worden? Ik erger me eraan
Het niveau van Ajax ligt niet heel veel hoger dan Feyenoord over het afgelopen half jaar (met beide redelijk fitte selecties tot de beschikking) gezien.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wees eerlijk, ondanks dat dat ook een onzin TT was geweest, is dat wel realistischer dan deze TT.
Alleen telt een seizoen over een heel jaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het niveau van Ajax ligt niet heel veel hoger dan Feyenoord over het afgelopen half jaar (met beide redelijk fitte selecties tot de beschikking) gezien.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:38 schreef MaxPower het volgende:
De TT doet me weer denken aan die mooie uitspraak van Peter Bosz over Engelaar (?): "Wij scouten op een ander niveau." Inmiddels misstaat geen enkele basisspeler van Twente in de Kuip. Het kan verkeren.
zo'n discussie wordt natuurlijk aangewakkerd door die TT.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen telt een seizoen over een heel jaar.
Maar laten we er geen Feyenoord/Ajax topic van maken, zeker niet zolang hij nog gewoon bij Twente speelt.
Die dit jaar zowel beter dan Ajax als Feyenoord in de Eredivisie waren.
En nog één.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
![]()
En bij deze weer een post dat compleet offtopic is door die treurige TT.
Hij komt dus naar Feijenoord.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:34 schreef Kopbal het volgende:
Arnautovic gaat vanuit Twente rechtstreeks de stap maken naar een Europese (sub)topper, lijkt me vrij logisch.
Past hij qua mentaliteit wel bij jullie? Beetje een type Lazovic...quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Denk het wel. Kan het niveau wel aan na een jaartje Twente.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:32 schreef Pacmaniac het volgende:
Als die prijzen wil winnen kan die beter naar Feyenoord komen. Dat is bij Ajax inmiddels wel heel lang geleden. Verder lijkt het me wel een jongen voor de Italiaanse competitie. Type Zlatan . Zlatan was ook een mannetje , maar scoorde wel bij Ajax zou dus prima kunnen.
Overstap Twente ===> Inter lijkt me op alle vlakken wat groot. Hij is jong en heeft een probleem verleden met uit huis plaatsing en al. Meteen een miljoenen deal bij Inter zou wel eens nare gevolgen kunnen hebben voor de mens Arnautovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |