Feyenoord wil hem ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Chelsea en Inter zouden hem momenteel ook willen, volgens TC Tubantia.
leuk bedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:01 schreef Pacmaniac het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)voor_Arnautovic.html
Told you!
Zeker weten. Kunnen ze bij Feyenoord helemaal , maar ook bij Ajax nog een hoop van lerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
leuk bedrag. [ afbeelding ].
Prima gescout van Twente, en dat betaalt zich nu uit.
Omdat ze nu eindelijk een miljoenenknaller maken? Dat doen ze bij Ajax al jaren achter elkaar nu..quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zeker weten. Kunnen ze bij Feyenoord helemaal , maar ook bij Ajax nog een hoop van leren
Om vervolgens het geld dat ze daarmee verdienen weer over de balk te gooien aan middelmatige spelers.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:31 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Omdat ze nu eindelijk een miljoenenknaller maken? Dat doen ze bij Ajax al jaren achter elkaar nu..
Als grote topclubs als Inter aankloppen is hij natuurlijk nooit meer te behouden voor Twente. Dan kan Munsterman hoog en laag springen..quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Twente kan hem beter houden. Hij is nog zo jong. Hij wordt alleen maar meer waard denk.
Ik denk niet dat hij meer waard wordt. Dit was denk ik een top jaar voor hem.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
Twente kan hem beter houden. Hij is nog zo jong. Hij wordt alleen maar meer waard denk.
Manchester United en Liverpool met Nani en Babelquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:02 schreef Chadi het volgende:
13 miljoen.. alleen ajax is zo gek om zulke bedragen te betalen voor talenten.
Jah dat ook maar de tering hee gekkehuis ook 13 miljoen. DIe jongen kan een terug slag krijgen volgend seizoen en dan heb je niks aan hem. En Italie ik hoop voorhem dat ie kiest voor een andere competitie. Daar worden geintjes zoals tegen Willem2 genadeloos op de enkels of knie afgestraftquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Manchester United en Liverpool met Nani en Babel
Werd Sulejmani ook goed op waarde geschat door Ajax dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:11 schreef Kopbal het volgende:
Arnautovic wordt goed op waarde geschat vind ik met 13-15 miljoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |