Ach, ik maakte net precies dezelfde fout in de topictitel hier hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wist dat wel hoor van die 2 F, maar ik dacht kijken of iemand nog goed wakker was en me ging verbeteren![]()
dank je wel
hoe langer je het doet hoe leuker het is. Maar ja, zijn we straks goed en wel op dreef, is het afgelopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
begin het nog leuk te vinden, COS-sen tijdens RLS-en
Nee, dat is die negert.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
die leernicht was toch die politieagent??
Heb jij eigenlijk zelf naar de BB's gekeken voor je aan DGK meedeed Huub ? En zo ja naar welke ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
omdat hij kan rekenen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
waarom heb je dan nog niet gestemd?
Secret Mission voor...
Peter 7 Votes
Eline 10 Votes
Marielin 31 Votes
Jeroen 0 Votes
Pim 18 Votes
Je had de COS tijdens DGK moeten meemaken....quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
ach zolang je maar wist wat ik bedoel toch hahaha komt ook heb hem nog nooit in het echt gezien hequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ach, ik maakte net precies dezelfde fout in de topictitel hier hoor
verslavend hequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]hahaha
heb je wel wat om naar uit te kijken: TBO part 2quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
hoe langer je het doet hoe leuker het is. Maar ja, zijn we straks goed en wel op dreef, is het afgelopen![]()
Precies, koken kan ze een stúk beterquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Marielin: Als ik ergens niet goed in ben is het handenarbeid, dingen bouwen...........![]()
sminken we Peuter gewoon zwart, niemand die het verschil merktquote:
midden in de nacht om 3 uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer wordt marilin ingelicht over haar 007 missie
Ik gok met een minuut of vijfquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb dat in de topictitel ook gewoon op gevoel gedaan hoor.. de regels omtrent die D's en T's moet je mij ook niet meer vragenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach zolang je maar wist wat ik bedoel toch hahaha komt ook heb hem nog nooit in het echt gezien he![]()
maar soms denk ik bij meer woorden is het D of T of DT
vraag me nu af of dat wel gaat lukken...quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Door Marioquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
midden in de nacht om 3 uurof zo
Dit is de 1e RLS die ik volg, ik had voor TBO 3 forumposts.. nu bijna 1500..quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
COSsen vreet wel een hoop tijddoe sinds TBO minder dan normaal
kan je nagaan, was me niet eens opgevallenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik heb dat in de topictitel ook gewoon op gevoel gedaan hoor.. de regels omtrent die D's en T's moet je mij ook niet meer vragen
Zijn vast nog een missie aan het bedenken aangezien er niet veel meer in de bunker isquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:30 schreef swarmahoer het volgende:
Dag @Rotquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Saaie mensen moeten er eerst uit. Dag Pim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |