abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70092386
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef RJD het volgende:
De rentes gaan echt met sneltrein vaart naar beneden. Sinds januari heeft ATB elke maand z'n rente verlaagd. Nu komt de rente wel weer heel dicht bij de Rabobank, waar ik de rest van mijn bankzaken heb. Daarnaast heeft ASN Bank op dit moment een hogere rente. Daar heb ik sinds kort ook een betaalrekening en spaarrekening. Misschien dat ik dan voor de ASN kies... of toch voor de hoge rente bij MoneYou.

Wordt lastig kiezen zo...
SNS misschien?

http://www.spaarrente.nl/spaarrekening.aspx
pi_70093497
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:47 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

SNS misschien?

http://www.spaarrente.nl/spaarrekening.aspx
Voorwaarde: minimaal 10.000 euro.
Ik weet dat hier allemaal grootverdieners zitten, maarre... zoveel heb ik niet.
pi_70097261
Nvm, stond er al...
pi_70119888
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 12:29 schreef RJD het volgende:
De rentes gaan echt met sneltrein vaart naar beneden. Sinds januari heeft ATB elke maand z'n rente verlaagd. Nu komt de rente wel weer heel dicht bij de Rabobank, waar ik de rest van mijn bankzaken heb. Daarnaast heeft ASN Bank op dit moment een hogere rente. Daar heb ik sinds kort ook een betaalrekening en spaarrekening. Misschien dat ik dan voor de ASN kies... of toch voor de hoge rente bij MoneYou.

Wordt lastig kiezen zo...
ik zit met hetzelfde "probleem"

Zit te twijfelen om een MY rek te openen maar ben bang dat tegen de tijd dat het geregeld is de MY-rente ook richting de 3% is gegaan... Bijkomend nadeel is dat ik toevallig nu net (donderdag ochtend 7.30u geen rek. kan openen bij MY, pag. kan niet gevonden worden!) misschien zegt dat al genoeg??
pi_70126834
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 07:41 schreef tinny het volgende:

[..]

ik zit met hetzelfde "probleem"

Zit te twijfelen om een MY rek te openen maar ben bang dat tegen de tijd dat het geregeld is de MY-rente ook richting de 3% is gegaan...
Dat is ook precies de reden dat ik twijfel. Straks heb ik er nog een spaarrekening bij waarbij de rente snel naar de 3% daalt. Dan wordt het er niet overzichtelijker op met al die spaarrekeningen. Ik denk dat ik een aantal rekeningen ga samenvoegen.

Wel grappig, ik zag onderaan deze topic een reclame van MoneYou voor 4,25% op de spaarrekening. Beetje achterhaald.
pi_70127639
De rente smelt als sneeuw voor de zon. De plusrente van SNS is ook al weer een kwart procent minder. Ik verwacht dat Reaal ook snel gaat volgen.

Op naar de nul procent.

Verander de TT maar gerust in 'Banken met lage rente" Het gaat weer helemaal nergens meer over. Zoals tot voorkort...

En de langere hypotheekrente zakt maar niet......:')!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 18 juni 2009 @ 13:01:56 #257
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_70128032
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
De rente smelt als sneeuw voor de zon. De plusrente van SNS is ook al weer een kwart procent minder. Ik verwacht dat Reaal ook snel gaat volgen.

Op naar de nul procent.

Verander de TT maar gerust in 'Banken met lage rente" Het gaat weer helemaal nergens meer over. Zoals tot voorkort...

En de langere hypotheekrente zakt maar niet......:')!
Nog 3 maand 5.27% bij te vullen bij Centraal beheer. Daarnaast nog een klein bedrag bij CEB vast staan voor 5% tot 20 januari.
Dit had ik niet zien aankomen dat het zo rap gaat... Maar vind het heel niet erg dat ik zoveel naar Centraal Beheer heb gegooid.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_70128369
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:01 schreef Nizno het volgende:

[..]

Nog 3 maand 5.27% bij te vullen bij Centraal beheer. Daarnaast nog een klein bedrag bij CEB vast staan voor 5% tot 20 januari.
Dit had ik niet zien aankomen dat het zo rap gaat... Maar vind het heel niet erg dat ik zoveel naar Centraal Beheer heb gegooid.
Inderdaad, ook niet voorzien dat dit zo rap gaat....

En die buitenlandse banken zijn ook niet zo interessant meer... Het plaatje ziet er nu heel anders uit dan een half jaar terug
pi_70132777
Na 2 jaar tevreden klant te zijn geweest bij ATB ben ik het nu zat. Ze lopen duidelijk in de voorhoede met het verlagen van hun rente. Ik heb het een half jaar aangekeken, maar iedere maand is het weer raak. Ik ga dus switchen.

Nu twijfel ik tussen Moneyou met 4% en Reaal met 4.25%. Wat zouden jullie aanraden?
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:11:23 #260
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_70138104
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:07 schreef kwahgib het volgende:
Na 2 jaar tevreden klant te zijn geweest bij ATB ben ik het nu zat. Ze lopen duidelijk in de voorhoede met het verlagen van hun rente. Ik heb het een half jaar aangekeken, maar iedere maand is het weer raak. Ik ga dus switchen.

Nu twijfel ik tussen Moneyou met 4% en Reaal met 4.25%. Wat zouden jullie aanraden?
Zelfde verhaal hier . Eerst ging het nog met kwart procentjes, maar nu hebben ze 'm lekker van de 3,5 naar de 3 laten kelderen. Meteen afstraffen die hap!

Ik denk ook dat het een tactiek is: door zo snel die rente te laten dalen, probeert de AT ons lekker te maken voor een deposito. We dalen! We dalen! Maar omdat we zulke goede gozers zijn, mag je (als je snel bent!) nog even een deposito afsluiten. Nu of nooit!!!!

Ik vermoedt dat er nog wel een nieuwe spaarrenteoorlog uit gaat breken, en ze ons op deze manier willen strikken voordat overal de rente op de normale rekeningen weer omhoog gaat.
pi_70138677
Jep.

Ik twijfel nog of ik m'n rekening opzeg (en m'n opgebouwde rente gelijk krijg uitbetaald) of m'n rekening openlaat met 10 euro er op (en m'n opgebouwde rente aan het einde van het jaar krijg).

Rekening opzeggen zou problemen kunnen geven met als ik ooit weer klant wil worden.. Maar goed, ik zie het niet zo snel gebeuren dat ATB weer in de top qua rentes staat.

Wat zouden jullie doen?
pi_70138746
Ligt er aan hoeveel rente er op staat. Als het om duizenden euro's gaat is het de moeite waard om er een procentpunt rente meer voor te krijgen. Anders zou ik 'm open laten, zo'n gek idee is het toch niet dat ATB over een tijd weer een goede rente geeft?
pi_70138823
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:30 schreef Sloggi het volgende:
Ligt er aan hoeveel rente er op staat. Als het om duizenden euro's gaat is het de moeite waard om er een procentpunt rente meer voor te krijgen. Anders zou ik 'm open laten, zo'n gek idee is het toch niet dat ATB over een tijd weer een goede rente geeft?
Het gaat om 600 euro of zo.. Niet om ontzettend veel geld natuurlijk. Maar het geeft dan ook wel een goed signaal af.

Kijk ik vind het persoonlijk niet erg dat ATB z'n rente verlaagde, de markt is immers veranderd. Maar ATB was altijd de eerste, en zet iedere keer de grootste stappen. Waar ze eerst in de top-5 stonden, staat ze nu niet eens meer in de top-20. Daarvoor zet ik m'n geld niet bij hun neer.
  donderdag 18 juni 2009 @ 17:33:13 #264
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70138834
Je moet niet gebruikte rekeningen gewoon open laten en alleen je geld af en toe heen en weer slepen naar de rekeningen met de hoogste rente.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:23:50 #265
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_70146214
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef kwahgib het volgende:

[..]

Het gaat om 600 euro of zo.. Niet om ontzettend veel geld natuurlijk. Maar het geeft dan ook wel een goed signaal af.

Kijk ik vind het persoonlijk niet erg dat ATB z'n rente verlaagde, de markt is immers veranderd. Maar ATB was altijd de eerste, en zet iedere keer de grootste stappen. Waar ze eerst in de top-5 stonden, staat ze nu niet eens meer in de top-20. Daarvoor zet ik m'n geld niet bij hun neer.
Nou, ik vind het persoonlijk wel erg dat wij als spaarder (dus zorgzaam en zuinig met geld) daar zo bespottelijk weinig voor krijgen.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  donderdag 18 juni 2009 @ 21:27:30 #266
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_70146335
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef SeLang het volgende:
Je moet niet gebruikte rekeningen gewoon open laten en alleen je geld af en toe heen en weer slepen naar de rekeningen met de hoogste rente.
Het voordeel van opzeggen is dat de dan toe opgelopen rente vrijkomt en dat kan wel flink oplopen...
pi_70148673
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

4% is nog een van de hogere rentes voor een rekening zonder beperkingen.
Dat weet ik, daarom ben ik al sinds februari MY klant
pi_70170549
Bagger bij die Credit Europe Gaat denk ik ook maar een andere rekening nemen...
pi_70172970
Nou, ik ga mijn geld ook maar eens overslepen naar Moneyou.
pi_70177115
~tvp.
pi_70177362
Ze zakken wel hard nu bij die AT-Bank.
pi_70191569
Je kan aan het overhevelen blijven. Banken lokken eerst klanten met een hogere rente dan gemiddeld en als ze eenmaal veel klanten hebben, dan weten ze niet hoe snel ze moeten zakken.

Ze spelen dus gewoon een spelletje met je.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 12:55:42 #273
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70192169
je moet het spelletje dus gewoon meespelen. Je geld heen -en weer schuiven dus.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_70192268
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
zit weinig anders op ja...
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:01:00 #275
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70192320
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 12:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit
Mijn reisverslagen
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:03:54 #276
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70192412
Snapshot van verdeling over verschillende rekeningen

Mijn reisverslagen
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 juni 2009 @ 13:07:51 #277
862 Arcee
Look closer
pi_70192548
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef SeLang het volgende:

[ afbeelding ]
Als je de helft bij Rabo hebt staan, betekent dat dan dan je max. 2 ton hebt?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_70192641
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

ik schat 'm in op 7,5 ton, op basis van het ING deel
pi_70192700
grappig trouwens dat Ohra hier niet vaker genoemd wordt. Die hebben op dit moment toch bij uitstek de meeste concurrerende deposito tarieven (als je net als ik niet geloofd dat die vrije spaarrekening rente nog lang stand houden.....)
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:15:33 #280
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70192759
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, bij een aantal systeembanken (en met name Rabo) ga ik zwaar over de limiet tegenwoordig.
Dit soort risicozoekend gedrag is een gevolg van de staatsobligatie yield die nu bijna nul is
Mijn reisverslagen
pi_70193045
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:15 schreef SeLang het volgende:

[..]

Nee, bij een aantal systeembanken (en met name Rabo) ga ik zwaar over de limiet tegenwoordig.
Dit soort risicozoekend gedrag is een gevolg van de staatsobligatie yield die nu bijna nul is
ik los dat op door geld aan mijn ouders te lenen, die dat vervolgens bij een bank wegzetten.
Zo wordt de limiet ipv 100k opeens 100k + 2 x 100k is 300k (per bank)

Zij lenen bij mij op dezelfde condities als die zij ontvangen van de bank. Geen centje pijn, geen schenkingsrecht problemen o.i.d., en juridisch nog waterdicht ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 20-06-2009 13:33:22 ]
pi_70198705
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:03 schreef SeLang het volgende:

[ afbeelding ]
Zie er indrukwekkend uit.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:05:39 #283
44885 Metatron
THE VOICE
pi_70253964
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 13:15 schreef SeLang het volgende:

[..]

Maarreh.. Is het bij de Rabo niet mogelijk om bij verschillende kantoren een rekening te openen? Rabobanken zijn allemaal ( * ) zelfstandig, en opereren allemaal met een eigen bankvergunning. Theoretisch zou dit dus ook voor elke bank een garantie van 100k pp moeten opleveren. Heeft iemand de DNB al eens gevraagd hoe ze daarmee om denken te gaan?

( * ) Nou ja, bijna dan. Er zijn in flink wat regios een aantal voorheen losse kantoren juridisch samengegaan. Maar er blijven nog genoeg separate instanties over.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  maandag 22 juni 2009 @ 15:23:16 #284
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70254627
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:05 schreef Metatron het volgende:

[..]

Maarreh.. Is het bij de Rabo niet mogelijk om bij verschillende kantoren een rekening te openen? Rabobanken zijn allemaal ( * ) zelfstandig, en opereren allemaal met een eigen bankvergunning. Theoretisch zou dit dus ook voor elke bank een garantie van 100k pp moeten opleveren. Heeft iemand de DNB al eens gevraagd hoe ze daarmee om denken te gaan?

( * ) Nou ja, bijna dan. Er zijn in flink wat regios een aantal voorheen losse kantoren juridisch samengegaan. Maar er blijven nog genoeg separate instanties over.
Het zijn inderdaad verschillende entiteiten met hun eigen 100k garantie, maar...

Mijn redenering is als volgt: de Rabobank filialen dekken elkaar (ze hebben eigenlijk een ingebouwd depositogarantiestelsel) dus er zal imo nooit slechts één Rabobank omvallen. OF er valt niemand, OF ze vallen allemaal. Stel dat de hele keten omvalt, dan zou elk filiaal dus apart een 100k garantie hebben van het Depositogarantiestelsel.

Het probleem is alleen dat het Depositogarantiestelsel wordt opgebracht door alle banken die eraan deelnemen. Aangezien de Rabobank >50% (dacht ik) van de totale spaarmarkt heeft kan het Depositogarantiestelsel dat nooit vergoeden. In feite IS de Rabobank het depositograntiestelsel

Daarom denk ik dat bij een omvallen van Rabo je enige mogelijke redding de NL staat is die enorme staatsleningen uitgeeft om het te financieren. Zelfs dit is twijfelachtig of het feasible is....

Om deze reden beschouw ik de Rabobank als bijna zo goed als een staatsobligatie, want uiteindelijk gaat het dan gewoon neerkomen op de mate waarin de Nederlandse staat de klap zou kunnen opvangen.
Mijn reisverslagen
pi_70254738
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:05 schreef Metatron het volgende:

[..]

je hebt in theorie gelijk, maar onderling hebben Rabobanken afgesproken dat je slechts bij 1 locale rabobank kunt bankieren. Probeer je ergens anders een rekening te openen zul je terugverwezen worden naar je 'eigen' rabobank.
pi_70260291
GVD zeg wat maakt dat moneyou het moeilijk om een rekening te openen.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:04:16 #287
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70260343
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:02 schreef HiZ het volgende:
Wat raar, bij mij was dat juist de allermakkelijkste.
Alles kon online, hoefde niets op te sturen, etc...
Mijn reisverslagen
  maandag 22 juni 2009 @ 18:56:34 #288
98135 TeleluvR
pi_70262347
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:04 schreef SeLang het volgende:

[..]

Precies, veel makkelijker dan bij moneyou ben ik nog niet tegengekomen iig!
pi_70265054
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:02 schreef HiZ het volgende:
Kun je aangeven wat er moeilijk aan gaat? Zoals de personen hierboven is het de makkelijkste aanvraag die ik gehad heb en was het in 3 dagen gepiept (zelfs inclusief een storing dat mijn eerste storting ter activering terug gestort werd)
  maandag 22 juni 2009 @ 19:56:17 #290
98135 TeleluvR
pi_70265179
Yep, bij mij binnen twee dagen. Wel raar dat ze hieronder nog steeds adverteren met 4.25%
pi_70265891
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:56 schreef TeleluvR het volgende:
Yep, bij mij binnen twee dagen. Wel raar dat ze hieronder nog steeds adverteren met 4.25%
Bij mij staat in die Moneyou advertentie hieronder gewoon 4.0% hoor.

Verder was het openen van de rekening bij hen inderdaad totaal niet ingewikkeld... Heb er zonder gedoe en binnen enkele dagen een rekening kunnen openen. De enige bank waarbij ik nóg sneller en eenvoudiger een rekening heb kunnen openen was IceSave, maar ja, helaas hielpen zij mij even later net zo gemakkelijk weer van m'n geld af.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:23:04 #292
44885 Metatron
THE VOICE
pi_70266397
quote:
Op maandag 22 juni 2009 15:23 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad verschillende entiteiten met hun eigen 100k garantie, maar...

Mijn redenering is als volgt: de Rabobank filialen dekken elkaar (ze hebben eigenlijk een ingebouwd depositogarantiestelsel) dus er zal imo nooit slechts één Rabobank omvallen. OF er valt niemand, OF ze vallen allemaal. Stel dat de hele keten omvalt, dan zou elk filiaal dus apart een 100k garantie hebben van het Depositogarantiestelsel.

Het probleem is alleen dat het Depositogarantiestelsel wordt opgebracht door alle banken die eraan deelnemen. Aangezien de Rabobank >50% (dacht ik) van de totale spaarmarkt heeft kan het Depositogarantiestelsel dat nooit vergoeden. In feite IS de Rabobank het depositograntiestelsel

Daarom denk ik dat bij een omvallen van Rabo je enige mogelijke redding de NL staat is die enorme staatsleningen uitgeeft om het te financieren. Zelfs dit is twijfelachtig of het feasible is....

Om deze reden beschouw ik de Rabobank als bijna zo goed als een staatsobligatie, want uiteindelijk gaat het dan gewoon neerkomen op de mate waarin de Nederlandse staat de klap zou kunnen opvangen.
Dat heb ik ook overwogen, alleen zit er één addertje onder het gras: Er is niet zo heel veel wat de Rabo tegenhoudt om die 'interne garantstelling' in de ijskast te zetten, en een filiaal wat in de problemen komt gewoon te laten klappen.

Maar goed, als Rabobank B je als klant weigert omdat je al bij Rabobank A zit, dan houdt elke leuke theorie gewoon op natuurlijk.

Overigens heb ik het grootste deel van m'n geld nu elders ondergebracht. Met name de regelijk die de Rabo hanteert dat de 'bonusrente' op de loyaalrekening berekent wordt over het laagste saldo in een kwartaal. Aangezien ik een niet onaanzienlijk bedrag gestort kreeg, zo'n 3 dagen na het begin van dat kwartaal was de financiele afweging snel gemaakt om het hele zaakje door te schuiven naar een rekening elders. Ten eerste krijg ik daar een rentevergoeding op (nagenoeg) dagbasis, plus nog eens een hogere rente. Zolang ik bij die andere banken onder de garantiestellingslimiet blijf maak ik me niet zo heel druk. Ik heb nog niet het 'probleem' van zoveel geld dat ik alle grote banken in NL tot dat bedrag kan afvullen .

Ik vind de Rabo een prima bank hoor, zit er m'n hele leven al, en hun internetbankieren werkt vlekkeloos, maar qua rente op spaarrekeningen vind ik ze wel erg zuinigjes.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:25:42 #293
98135 TeleluvR
pi_70266516
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:12 schreef Omniej het volgende:

[..]

Bij mij staat in die Moneyou advertentie hieronder gewoon 4.0% hoor.
Bij mij echt 4,25!

maandag 22 juni 2009 @ 20:44:52 #294
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70267267
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:23 schreef Metatron het volgende:

[..]

Dat heb ik ook overwogen, alleen zit er één addertje onder het gras: Er is niet zo heel veel wat de Rabo tegenhoudt om die 'interne garantstelling' in de ijskast te zetten, en een filiaal wat in de problemen komt gewoon te laten klappen.
Dat kan, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk en onverstandig als ze dat zouden doen. Op dat moment is namelijk de naam Rabobank besmet en als kennelijk elk (klein!) Rabobankje er alleen voor staat dan komen spaarders heel erg snel hun geld terughalen om het bij een grootbank te parkeren (want dan kun je Rabo niet meer als een grote bank zien). De beste overlevingsstrategie voor Rabo is om tot het einde elk filiaal te ondersteunen.
quote:
Ik vind de Rabo een prima bank hoor, zit er m'n hele leven al, en hun internetbankieren werkt vlekkeloos, maar qua rente op spaarrekeningen vind ik ze wel erg zuinigjes.
Voor mij is een belangrijk criterium dat ik via dezelfde bank het geld onmiddellijk kan omzetten in aandelen als dat nodig is (incl. effectenkrediet). Dan vallen de meeste banken al af. De rente op de loyaalrekening is niet het beste, maar toch heel behoorlijk. Het verschil in rente met anderen zie ik als een soort van 'opportunity cost' voor het direct kunnen omzetten als dat nodig is. Vorig jaar gebruikte ik voor dat doel kortlopende staatsobligaties die gewoon bij Binck stonden, maar toen was de yield daarop ook nog ruim 4%.
Mijn reisverslagen
pi_70267318
Same here, hoor. 4,25%
  maandag 22 juni 2009 @ 20:47:12 #296
78918 SeLang
Black swans matter
pi_70267360
Ik heb die banner altijd uit staan
Mijn reisverslagen
pi_70267542
TVP
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70269617
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:25 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Bij mij echt 4,25!

[ afbeelding ]
Vreemd zeg.

Dit zie ik:

pi_70270043
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:04 schreef SeLang het volgende:

[..]

Om de een of andere vage reden zijn ze niet in staat om mijn ABN rekening te verifieren. ABN of all banks !!!! Moet ik nu dus een bankafschrift gaan opsturen.

Ik ben al sinds woensdag bezig om een rekening te openen. Wat ook leuk was, was dat het inloggen wel heel erg overgevoelig is; je bent een kwartier bezig om namen en postcode precies zo te typen dat het systeem je herkent. Zelfde probleem bij het password, dat bij het resetten OOK weer absurd moeilijk deed bij het antwoord op mijn 'vraag' waarvan ik het antwoord echt gegarandeerd zeker wel weet.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:50:20 #300
98135 TeleluvR
pi_70270111
Ik heb gewoon 1 euro overgemaakt en klaar was de verificatie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')