Het zal waarschijnlijk slechts een kwestie van tijd zijn eer de andere banken ook hun percentages gaan verlagen, dat kan haast niet anders.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef MrData het volgende:
Dat doet CEB bij mij nu echt keihard de das om, ik ga naar een ander. Van 5,1 nogwat naar 2,85..
Inderdaad... wel jammer, want het spaarde wel lekker met dik 5%quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef MrData het volgende:
Dat doet CEB bij mij nu echt keihard de das om, ik ga naar een ander. Van 5,1 nogwat naar 2,85..
Ja dat geloof ik wel. Ik denk dat ik de hele handel naar Moneyou overpomp en hoop dat die lang genoeg hoog blijft om het verlies eruit te halen. En als die gaat verlagen zal de rente daar waarschijnlijk nog hoger worden dan bij CEB nu..hoop ikquote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk slechts een kwestie van tijd zijn eer de andere banken ook hun percentages gaan verlagen, dat kan haast niet anders.
Don't hold your breathquote:Op maandag 18 mei 2009 19:00 schreef RJD het volgende:
Daarnaast ben ik ook erg benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we weer eens omhoog richting de 5% gaan.
Een bank die wat doet voor haar klanten?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:42 schreef MrData het volgende:
Zou er nou niet 1 bank kunnen zijn die denk: hee, de rest gaat omlaag, laat ik 4+ procent houden om klanten te trekken/te houden?
Moneyou anyone?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:42 schreef MrData het volgende:
Zou er nou niet 1 bank kunnen zijn die denk: hee, de rest gaat omlaag, laat ik 4+ procent houden om klanten te trekken/te houden?
Ze willen steeds extra zout in de wonden strooien dat de rente omlaag gaat.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef wibraman het volgende:
Is NIBC van het mailen vandaag ofzo? Ik heb al 6 keer precies hetzelfde mailtje gehad
Idem, alsof één zo'n melding niet genoeg is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Ze willen steeds extra zout in de wonden strooien dat de rente omlaag gaat.....
Serieus.. ik heb ze ook 6x gehad, en steeds op verschillende tijdstippen verstuurd...
Als burger ben je dat altijd, ik heb niets tegen belastingen zolang het op een goede manier wordt besteed en dat zie ik de laatste jaren steeds minder (marktwerking waardoor ik de topsalarissen betaal van mensen die bepalen dat ik ergens 'geen recht' meer op heb)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het lijkt erop dat men kunstmatig de rentes omlaag manipuleert. Erg jammer dat icesave omviel. Hopelijk komt er weer wat meer concurrentie op de markt. Zijn er nieuwkomers op komst? Voor sparen krijg je bijna niets (je wordt ook nog eens gestraft met die hufterige vermogensrendementsheffing) en lenen is extreem duur. Het falen van het kapitalisme wordt gespekt met het geld van de hardwerkende burger.
Bonen in blik lijkt mij verstandigerquote:Straks gaat de overheid de staatsschuld nog even fijn wegwerken met hyperinflatie en we zijn weer de lul. Toch maar goudstaven kopen?
Ik was dus niet de enige bij wie ze dat deden. Hier ook irritant veel e-mail.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef wibraman het volgende:
Is NIBC van het mailen vandaag ofzo? Ik heb al 6 keer precies hetzelfde mailtje gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |