Ik! Via marktplaats kan je makkelijk een kaart krijgen! Tis elk jaar een groot feest!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:10 schreef Oksel het volgende:
Zijn er nog mensen die 1 juni de 11stedentocht meefietsen? 15.000 man fietst mee!
Lijkt mij erg leuk.. helaas zijn de inschrijvingen gesloten. Kan natuurlijk zwart meefietsen, maarja, vind ik ook weer zo wat..
hier. De tourtochten zijn de RTF-Tour, Jedermannrennen=cyclo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef Oksel het volgende:
Eens.
Ik zou graag eens zien wat voor tochten er hier in mijn omgeving (Koblenz) gereden worden. Alleen geen idee waar ik moet beginnen met zoeken..
Wat bedoel je met dat laatste? Alle hartslagmeters hebben een borstband, die meet je hartslag en zendt 't door naar de ontvangen (het horloge).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben aan het denken een hartslagmeter aan te schaffen, maar ik wil er eigenlijk zo min mogelijk aan uitgeven. Iemand tips? Mij lijkt een horloge niet zo fijn, je hebt toch ook zo'n dingen die je om je middel bindt?
Kan Karvonen je wel bij helpen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef Oksel het volgende:
Ik zou in mijn vetverbrandingszone moeten rijden, alleen weet niet precies waar die ligt..En dan moet ik ook met hartslagmeter gaan rijden. Bovendien verbrand je procentueel wel meer vet als je in die zone rijdt, maar totaal niet.
Bij mij gaat het ook niet om specifiek vet verbranden, maar om mn vetverbranding te verbeteren - zodat je met minder suikerverbranding even hard kan gaan. En dan kan je dus langer doorgaan. Wat wel plezierig is als je daarna nog moet hardlopen.quote:Als je 2 uur rijdt in de vetverbrandingszone, gebruik je bijvoorbeeld 60% vet voor energie. Dat is bijv. 600KJ. Als je 2 uur MAX rijdt, gebruik je maar 40% uit je vetopslag.. maar dat is dan bijv. 800KJ. Dus procentueel verbrand je wel meer vet, maar totaal verbrand je minder.
Bedankt!!! Ga straks eens kijken. Nu eerst eens kijken of die Duitsers een beetje kunnen fietsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hier. De tourtochten zijn de RTF-Tour, Jedermannrennen=cyclo.
quote:RTF Koblenz steht für „Radtouristik-Freunde Koblenz“
Wir haben Spaß am Rennradfahren, ohne Rennen fahren zu wollen.
Die Möglichkeit hierzu besteht in der Teilnahme an Radtourenfahrten und Radmarathons. Hierzu zählen auch Radtouristikfahrten.
RTFquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef Oksel het volgende:
Weet iemand trouwens wat TOERTOCHT in het Duits is?
Ik rij 'm niet, te kort op m'n 600. Wel heb ik de Omloop Math Salden in de planning, grofweg hetzelfde parcours. Daar wil ik de langste afstand rijden (210 dacht ik).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:58 schreef bloep123 het volgende:
Nog meer mensen die zaterdag 13 juni limburgsmooiste rijden ? wij rijden de rode 150 kilometer versie.
Wel als je de eerste 500km op 1 dag wilt afleggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
ivo, wat betreft een leren zadel...
betekent 'inrijden' dat je de eerste 500 km chronische zadelpijn hebt ???
Wat ik met dat laatste bedoelde begrijp ik zelf ook niet helemaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste? Alle hartslagmeters hebben een borstband, die meet je hartslag en zendt 't door naar de ontvangen (het horloge).
Bij Polar heb je al redelijk goedkope hartslagmeters. Ciclosport maakt hartslagmeters gecombineerd met fietsfuncties (die heeft Polar ook, maar zijn dan vaak wat duurder).
Ik geloof dat ze bij de Lidl ook wel eens een aanbieding gehad hebben van tellertje met hartslagmeter.
Bij mij was dat een kwestie van trial and error. Je zou kunnen proberen je zitbotjes te meten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En hoe zit het nou met smalle en brede zadels, hoe 'meet' je welke breedte bij jouw zitbotten passen? Of is dat meer trial and error?
Ja, bij de betere fietsenshop mag je bij aanschaf een zadel gewoon terugbrengen als jullie geen vriendjes kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En hoe zit het nou met smalle en brede zadels, hoe 'meet' je welke breedte bij jouw zitbotten passen? Of is dat meer trial and error?
Wekelijks duurtrainingen doen van 4-5 uur, dan gaat 't hard. Enne, geen bier drinken dan héquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Oksel het volgende:
Ik fiets veel, tennis veel, zie vet verdwijnen, mijn benen groeien en dus op het zelfde gewicht blijven. En dat is kut, aangezien ik af wil vallen. Ik ben zelfs flink geminderd met drinken. Ik woog vorig jaar 84kg, nu 89kg..En ben "maar" 1.81 meter. Dikke benen, dikke reedt, en wat vet op buik/rug. Dat laatste moet weg.
Als je 100 in je eentje kan, kan je 250 in zo'n grote groep makkelijk aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Oksel het volgende:
Aan de andere kant; met 15.000 man fiets je NOOIT vooraan..En als je rustig 25km/h fietst.. 0 hm's.. Moet makkie zijn. Vraag ultra_ivo maar, die doet 240km voor z'n ontbijt!
Super! Ben stiekem wel 'n beetje jaloers op jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:27 schreef knep het volgende:
Zo groeten uit Italia.
Gisteren helemaal doodgegaan op de Monte Petrano maar de doorkomst was helemaal geweldig.
Moet alleen erg wennen aan de warmte hier, gisteren was het in het dal 35 graden.
Morgen richting de Abruzzen om daar de Blockhaus op te rijden.
Dat kan ook wel bij de mindere fietszaak, moet je gewoon even met je wimpers knipperen, deed het prima voor mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, bij de betere fietsenshop mag je bij aanschaf een zadel gewoon terugbrengen als jullie geen vriendjes kunnen worden.
Ik houd van een smal en keihard zadeltje, zoals San Marco Aspide of Selle Italië Flite SLR
Met je wimpers knipperen ja? Hmm, toch maar keertje proberen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat kan ook wel bij de mindere fietszaak, moet je gewoon even met je wimpers knipperen, deed het prima voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |