Al die awards zijn fukkin multi-interpretabel. Dat maakt ze ook zo leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is dus niet per bepaald een positieve award of wat
Ik heb het proberen te verdelen. Maar deze "nieuwe" users waren gewoon erg aanwezig, een "bepalende" rol.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is dus niet per bepaald een positieve award of wat
quote:# 4. Traditionele Drie award
Voor de grootste fan van 1 van de traditionele top 3 clubs.
Ritmo
Palmboom313
Toma
Dndiek
Denthemen
(en Jorien)
jajaj. Nou ik zal ook over nazi's beginnen volgens jaar (ik ben tenminste een ariër), dan levert me dat in ieder geval een nominatie opquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb het proberen te verdelen. Maar deze "nieuwe" users waren gewoon erg aanwezig, een "bepalende" rol.
Je bent gewoon jaloers dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
jajaj. Nou ik zal ook over nazi's beginnen volgens jaar (ik ben tenminste een ariër), dan levert me dat in ieder geval een nominatie op
Waarom heb je mij genomineerd voor de traditionele top 3 award? Ik ben maar een simpele TT-supporter hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Doet niet zo'n pijn om de Messi award te verliezen van Venomsnake. Verder allemaal waardige winnaars in mijn ogen.
WeebI en SCH bedankt voor het organiseren.
Hierbij mijn nominaties
[..]
Wie is trouwens handig genoeg om een combi van de award logo en die van mij te maken? Zoals waarde Toma die heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb zo'n award waarvan ik me als intellectueel afvraag of ik er blij mee moet zjn.
Trond Sollied. Ik vind die man zo onnozel.![]()
²
Die kut-smilies van jou vind ik onnozel (iets in mij zegt dat je het fijn vind als mensen daar over klagen, maar goed), past dus prima bij jequote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb zo'n award waarvan ik me als intellectueel afvraag of ik er blij mee moet zjn.
Trond Sollied. Ik vind die man zo onnozel.![]()
²
[Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic] # 2quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie is trouwens handig genoeg om een combi van de award logo en die van mij te maken? Zoals waarde Toma die heeft.²
Vind je? Tis gewoon vriendjespolitiek. Erg jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:35 schreef koningdavid het volgende:
Feli aan alle winnaars! Zitten een hoop terechte winnaars tussen.
Hé jij terug.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vind je? Tis gewoon vriendjespolitiek. Erg jammer.
[Het VBL Icon, Smilie en Headers Topic] # 2 ( tip van ruudquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:33 schreef methodmich het volgende:
Wow, weer Frankie.
Stemmers bedankt en uiteraard ook de organisatie!!!
En natuurlijk ook alle overige winnaars van harte!
Misschien is er nog een vriendelijke icoontjesknutselaar die in mijn huidige icoon het oude Frankie-plaatje kan veranderen in het nieuwe en de overige twee knipperplaatjes hetzelfde kan houden?
Zal ik dan maar reageren op je? Je hebt het er namelijk nog steeds overquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het ook. Het valt me ook een beetje tegen van Ray. Maakt verder niet uit maar het verdient niet de fair play prijs in ieder geval. Bovendien ben ik het niet zo eens met zijn redenering nu ik het van dichtbij heb gezien. De nominaties waren juist breed en enorm veel namen zijn voorbij gekomen, absoluut geen inner circletje. Dat viel me echt op. Een klein beetje vriendjespolitiek en 'ik mag jou' zit er bij natuurlijk, dat maakt dan juist ook onderdeel uit van sommige awards en keuzes.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach, iedereen is inmiddels toch alweer vergeten welke awards jij allemaal niet hebt gewonnen....
Hehe, er wordt me een beerput opengetrokken nuquote:
Euh, helemaal gemist (vakanties en zo) maar er kan er dus weer 1 in de virtuele kastquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |