SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Deze speech heb je al een keer gegeven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef toma het volgende:
Dankjewel. Ik wil allereerst mijn ouders bedanken voor de steun de afgelopen jaren. Daarnaast wil ik mijn leraren bedanken voor de zeeën van tijd die ik heb gekregen buiten mijn studie zodat ik meer tijd over hield voor m'n tekeningen. En als laatste wil ik de slechte beleidsbepalers bij Ajax bedanken voor de inspiratie.
ow wanneer dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze speech heb je al een keer gegeven.
Je bent al verzuurd voordat je ex-mod bent?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
Lekker boeiend. Morgen is iedereen het weer vergeten. Tenzij je het in je avatar of signature zet.
Er zaten te veel mods in de nominatiecommisiequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong geen awardHeeft ie zich al verhangen?
er gaat iets niet helemaal goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef Parafernalia het volgende:
Wie dan wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz de grootste clown is ook onterecht. Er zijn zeker grotere.
dat was silenus in het eredivisietoto topic. Geeft niet hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze speech heb je al een keer gegeven.
Ik vind de naam van de award onterecht, wat is er in godsnaam zo grappig/clownesk aan Sibon?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Die bedankte de ouders van Tomaquote:Op donderdag 14 mei 2009 03:30 schreef VoreG het volgende:
dat was silenus in het eredivisietoto topic. Geeft niet hoor..
Inderdaad, ik denk ook wel dat jorien, EnGCatjuh en tong groter zijn dan sjimz.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie weet. Ik heb ook niet genomineerd, omdat ik er gewoon geen zin in had.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent al verzuurd voordat je ex-mod bent?
Hij heeft wel de uitgebreidste kennis qua statistieken en dergelijke, voor zover ik het kan overzien. Bovendien was dat ook een hype, wie veel zegt en een uitgesproken mening heeft, zal ook eerder en vaker op z'n bek gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:00 schreef sjimz het volgende:
Snap ook niet waarom methodmich de betrouwbaarste user is.
Als je ziet hoe vaak hij in het plank misgeslagen topic staat.
Terecht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had nog wel op jou gestemd
Enige opvallende (en iemand merkte dat ook op) was dat ik genomineerd werd voor user die er al een tijdje was.. Ik post pas sinds februari 2008 serieus mee. Dus dat is net iets meer dan een jaar. Maar goed, vind het wel grappig
Tsja maar dan moeten ook andere mensen de nominaties bepalen. Ook types als Happel en Breach.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb ook niet genomineerd, omdat ik er gewoon geen zin in had.
Jaar in, jaar uit is het vriendjespolitiekgehalte hoog en 'winnen' veel users die het in mijn ogen niet verdienen en worden andere users compleet vergeten. Het 'ik-mag-je-gehalte'. Had ik dit jaar geen zin in.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jaar in, jaar uit is het vriendjespolitiekgehalte hoog en 'winnen' veel users die het in mijn ogen niet verdienen en worden andere users compleet vergeten. Het 'ik-mag-je-gehalte'. Had ik dit jaar geen zin in.
Hangt er een beetje vanaf van wat voor soort humor je houdt en of je iemand een clown vindt als hij alleen maar struikelt en weer opstaat of ook nog iets met balonnen kan. Jorien vind ik niet grappig, tong80 wel maar dat ken ik nu wel een beetje, EnGc. is wel scherp maar niet echt grappig en ja sjimz, vind ik vaak echt grappig, droog en een beetje vervelend leuk. Daar houd ik wel van. Misschien herken ik mezelf er wel in.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk ook wel dat jorien, EnGCatjuh en tong groter zijn dan sjimz.
Dit zou ik eens moeten zeggen..... Dan was de wereld weer te klein geweestquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef RayMania het volgende:
Mijn werkgever vroeg al waarom het al 4 jaar geleden is dat ik de JD award had gewonnen en dreigde met maatregelen als ik hem niet weereens zou grijpen. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:59 schreef Suijk het volgende:
Leuk georganiseerd en feli voor de winnaars! Ik neem aan dat het allemaal verdiend is. Toch mooi om op je CV te zetten, lijkt me.
Denk het ook. Het valt me ook een beetje tegen van Ray. Maakt verder niet uit maar het verdient niet de fair play prijs in ieder geval. Bovendien ben ik het niet zo eens met zijn redenering nu ik het van dichtbij heb gezien. De nominaties waren juist breed en enorm veel namen zijn voorbij gekomen, absoluut geen inner circletje. Dat viel me echt op. Een klein beetje vriendjespolitiek en 'ik mag jou' zit er bij natuurlijk, dat maakt dan juist ook onderdeel uit van sommige awards en keuzes.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit zou ik eens moeten zeggen..... Dan was de wereld weer te klein geweest
Je suggereert dat jij het ook had willen zeggen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit zou ik eens moeten zeggen..... Dan was de wereld weer te klein geweest
Ben het er wel mee eens overigens.
Jezus man, neem het niet zo serieus joh.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het ook. Het valt me ook een beetje tegen van Ray. Maakt verder niet uit maar het verdient niet de fair play prijs in ieder geval. Bovendien ben ik het niet zo eens met zijn redenering nu ik het van dichtbij heb gezien. De nominaties waren juist breed en enorm veel namen zijn voorbij gekomen, absoluut geen inner circletje. Dat viel me echt op. Een klein beetje vriendjespolitiek en 'ik mag jou' zit er bij natuurlijk, dat maakt dan juist ook onderdeel uit van sommige awards en keuzes.
Of het Ik haat je gehaltequote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Barca het volgende:
Ik mag je gehalte? Dat moet wel een grap zijn want zo veel vriendjes heb ik hier niet! Toch?
Sommige awards kun je op positieve en negatieve manier uitleggen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:10 schreef Barca het volgende:
Ik mag je gehalte? Dat moet wel een grap zijn want zo veel vriendjes heb ik hier niet! Toch?
quote:# 1. Lionel Messi-award
Voor de allround leukste user van het afgelopen seizoen.
Blawh
Bliksemschigt
Grulez
Dndiek
SCH
# 2. Louis van Gaal-award
Voor de user die toch stiekem meestal gelijk heeft.
Ritmo
Raymania
Blawh
Barca
# 3. Johan Cruijff-award
Voor de user met de opmerkelijkste uitspraken.
Barca
Need2009
Rots
Sezten
SCH
# 4. Traditionele Drie award
Voor de grootste fan van 1 van de traditionele top 3 clubs.
Ritmo
Palmboom313
Toma
Dndiek
Denthemen
(en Jorien)
# 5. Revolución-award
Voor de grootste fan van een andere Nederlandse Eredivisieclub.
Venomsnake
Damzkieeee
Darkshine
Gatalin
Dos37
(en Jorien)
# 6. Jan Joost van Gangelen-award
Voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisie club.
Terrorrobbie
Methodmich
Yeahinho
(en Jorien)
# 7. Gary Lineker-award
Voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal.
Mcyodogg
Stevengerrard
fanneke
digger
gunner
(en jorien)
# 8. Marcello Lippi-award
Voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal.
Pfaf
Digger
Aanvoerder
dndiek
Montana
(en jorien)
# 9. Emilio Butragueño-award
Voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal.
Venomsnake
WeebI
Damzkieee
Espabilado
Sezten
(en jorien)
# 10. Piet de Visser-award
Voor de grootste liefhebber / kenner van een andere competitie.
Aanvoerder
Blueangel_
Paaskonijn
Fanneke
Ofyles2
(en jorien)
# 11. Frank Rijkaard-award
Voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid, etc.
Bliksemschigt
-Vaduz-
Blawh
Raymania
Venomsnake
# 12. Johan Derksen-award
Voor de user met de meest uitgesproken mening.
Barca
Ritmo
SCH
Nashje
Datmeenjeniet
# 13. Marko Arnautović-award
Voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg.
Rots
Adothehague
Sezten
Kopbal
Firefox1
# 14. Mounir El Hamdaoui-award
Voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen.
Garudo
Proud2bediepfries
Datmeenjeniet
Rumille
# 15. Gerald Sibon-award
Voor de grootste clown / meest humoristische user.
Sjimz
Rots (de grap met het sluiten van het ajax topic)
Jorienvandeherik
# 16. Harry Been-award
Voor de user die het best toernooien, toto's e.d. organiseert.
Beschouw
Raymania
WeebI
# 17. Deco-award
Voor de creatiefste user die de mooiste OP's, gifjes, avatars, tekeningen e.d. maakt.
Toma
Raymania
Klein_zusje
# 18. Trond Sollied-award
Voor de user die zo hard probeert goed Nederlands te schrijven maar die toch niet altijd te volgen is.
Dirk_kuyt
Sezten
Tong80
Barca
# 19. Harm van Veldhoven-award
Voor de user die zich al heel snel benadeeld voelt.
Dirk_Kuijt
Jorienvandeherik
Sezten
Rots
_Mike_
# 20. Melvin Platje-award
Voor de user bij wie het topic direct een stuk beter wordt als hij erin verschijnt.
Bliksemschigt
Blawh
Jojoortje
Borisz (vanwege de statistieken)
Dit is dus niet per bepaald een positieve award of watquote:# 13. Marko Arnautović-award
Voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg.
Rots
Adothehague
Sezten
Kopbal
Firefox1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |