SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Deze speech heb je al een keer gegeven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef toma het volgende:
Dankjewel. Ik wil allereerst mijn ouders bedanken voor de steun de afgelopen jaren. Daarnaast wil ik mijn leraren bedanken voor de zeeën van tijd die ik heb gekregen buiten mijn studie zodat ik meer tijd over hield voor m'n tekeningen. En als laatste wil ik de slechte beleidsbepalers bij Ajax bedanken voor de inspiratie.
ow wanneer dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze speech heb je al een keer gegeven.
Je bent al verzuurd voordat je ex-mod bent?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:06 schreef RayMania het volgende:
Lekker boeiend. Morgen is iedereen het weer vergeten. Tenzij je het in je avatar of signature zet.
Er zaten te veel mods in de nominatiecommisiequote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong geen awardHeeft ie zich al verhangen?
er gaat iets niet helemaal goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:28 schreef Parafernalia het volgende:
Wie dan wel?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz de grootste clown is ook onterecht. Er zijn zeker grotere.
dat was silenus in het eredivisietoto topic. Geeft niet hoor..quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze speech heb je al een keer gegeven.
Ik vind de naam van de award onterecht, wat is er in godsnaam zo grappig/clownesk aan Sibon?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz de grootste clown is ook onterecht. Er zijn zeker grotere.
Die bedankte de ouders van Tomaquote:Op donderdag 14 mei 2009 03:30 schreef VoreG het volgende:
dat was silenus in het eredivisietoto topic. Geeft niet hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |