Ik kwam net nogal hellig bij het zwembad vandaan, vandaar.quote:
Wat jij vind moet je naar de politie brengen.quote:
Dat is echt de horror om te zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Gwywen het volgende:
I. Een oude mevrouw die stond te piesen tijdens het douchen
vindt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat jij vind moet je naar de politie brengen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zwembaden niet leuk vindt?
Klopt gewoon hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
quote:
FAALHAAS!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou... ik heb nog nooit een zwembad meegemaakt waar dit allemaal niet zo was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Igen het volgende:
Naar wat voor pauperzwembad gaat TS wel niet zeg!![]()
Subtropische zwembadenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Igen het volgende:subtropisch zwembad
Waarom denk je dat ze er chloor ingooien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Lakai het volgende:
Eens. Vooral die hokjes
En het chloor, en als dat er niet was is het ook ranzig![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Gwywen het volgende:
Nou ja, zwembaden dus.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
FAALHAAS!![]()
![]()
Hij is een beetje een druktemaker om niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
het lijkt wel of je mijn buurman bent met die beschrijvingquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Igen het volgende:
Naar wat voor pauperzwembad gaat TS wel niet zeg!
Bij een openluchtzwembad op 't platteland zijn eigenlijk alle klachten ongegrond.
En zelfs bij het subtropisch zwembad hier, is het nog niet zo'n bende als TS beschrijft. Alhoewel dat misschien juist wel een groot wonder is, als je ziet wat voor publiek daar komt.
Tot er zoeen grote vis ineens je pielemuisje eraf haptquote:
Daarom zeg ik : Chloor is vies,quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze er chloor ingooien?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Je vindt er anders wel de laatste mode
[ afbeelding ]
Naar wat voorn zwembad ga jijquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Gwywen het volgende:
Nou ja, zwembaden dus.
A. Het is er klef en warm
B. De hokjes zijn vies: klef en warm met plakharen op de grond
C. De hokjes zijn vol want de mensen zijn te belazerd om hun kleren in een (gratis!) kluisje te leggen en laten hun zooi gewoon in de hokjes hangen
D. Iedereen SCHREEUWT altijd zo in het zwembad
E. Het is duur
F. Heb je een keer een gratis kaartje van de Sanex voor het zwembad, is het niet geldig in je eigen zwembad
G. Mensen die zich uitgebreid gaan staan douchen alsof ze thuis zijn, tot en met crèmespoeling en 1/4 hydraterende douchegel
H. Na het zwemmen ben je, ook als je na afloop doucht, klef en warm en stinkt je haar naar chloor
Waar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:14 schreef W00fer het volgende:
TS die naar een zwembad in de randstad gaat, met de plaatselijke ketting hangjeugd in de jacuzzi, of wat je van de met beschimmelde tegeltjes besmeurde bak cement ook kunt opmaken.
* W00fer is in Friesland naar het zwemparadijs geweest, werkt daar heel anders met fatsoensnormen !!
In Amstelveen inmiddels ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Zwembaden in Amsterdam zijn een allochtone bende
In het Floraparkbad stond de laatste keer dat ik er was iemand met een pistool te zwaaien
Dus sindsdien zwemmen wij in Volendam, wat een verschil joh
Forumleden die te belazerd zijn om te kijken waar je woont voor ze zulke dingen postenquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:14 schreef W00fer het volgende:
TS die naar een zwembad in de randstad gaat
Joure of Sneekquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
TS die in zijn profiel niet laat zien waar hij woont, dus neem ik aan dat hij/zij in de Randstad vertoeft.
Paling happenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:11 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Tot er zoeen grote vis ineens je pielemuisje eraf hapt
Die in Joure vond ik altijd wel chillquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
Joure of Sneek
TS die in zijn profiel niet laat zien waar hij woont, dus neem ik aan dat hij/zij in de Randstad vertoeft.
Er zijn ook zat zwembaden zonder chloor. Dan op basis van ozon.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:37 schreef Gwywen het volgende:
[..]
![]()
Goed, even ontopic weer.
Ik vind zwembaden gewoon écht niet leuk. Al zodra ik er binnenstap, hoe goed mijn humeur 1 minuut geleden ook was, ik ben meteen tot op het randje van ergernis en razernij. Zodra ik weer buiten sta is dat weg.
Ik denk aan negatieve energiën uit het chloorwater.
Ja, die zijn wel fijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er zijn ook zat zwembaden zonder chloor. Dan op basis van ozon.
Het zwembad in Emmen is op basis van ozon. Nou evengoed prikkende ogen, hoor. En de lucht is hetzelfde.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:26 schreef W00fer het volgende:
[..]
Er zijn ook zat zwembaden zonder chloor. Dan op basis van ozon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |