quote:
FAALHAAS!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zwembaden niet leuk vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou... ik heb nog nooit een zwembad meegemaakt waar dit allemaal niet zo was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Igen het volgende:
Naar wat voor pauperzwembad gaat TS wel niet zeg!![]()
Subtropische zwembadenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Igen het volgende:subtropisch zwembad
Waarom denk je dat ze er chloor ingooien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Lakai het volgende:
Eens. Vooral die hokjes
En het chloor, en als dat er niet was is het ook ranzig![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:44 schreef Gwywen het volgende:
Nou ja, zwembaden dus.
I. Een oude mevrouw die stond te piesen tijdens het douchen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
FAALHAAS!![]()
![]()
Hij is een beetje een druktemaker om niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
het lijkt wel of je mijn buurman bent met die beschrijvingquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Igen het volgende:
Naar wat voor pauperzwembad gaat TS wel niet zeg!
Bij een openluchtzwembad op 't platteland zijn eigenlijk alle klachten ongegrond.
En zelfs bij het subtropisch zwembad hier, is het nog niet zo'n bende als TS beschrijft. Alhoewel dat misschien juist wel een groot wonder is, als je ziet wat voor publiek daar komt.
Tot er zoeen grote vis ineens je pielemuisje eraf haptquote:
Daarom zeg ik : Chloor is vies,quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze er chloor ingooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |