Dat is nog smeriger iddquote:Op maandag 17 april 2006 22:40 schreef tong80 het volgende:
Ik ben badmeester geweest als vakantiebaantje. Kon iedere dag de drollen uit het pierenbadje vissen.
dan weet ik niet in wat voor vies zwembad jij zitquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef Camplo het volgende:
Je ziet dus echt geen donkergeel spul bij iemand vandaan komen lullert.
Heb er wel eens gezeten en met van dat spul kon je testen of er in gepist was en dat was er zeker, maar nooit ook maar een verkleuring gezien. Of het was een badkuipje met 200 liter water at most.quote:Op maandag 17 april 2006 22:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan weet ik niet in wat voor vies zwembad jij zit
ze hebben hier gewoon bij kardinge twee soorten..
1 recreatie bad en 1 diep heerlijk helder bad..
je ziet het ook niet na 3minuten meer of zoquote:Op maandag 17 april 2006 22:44 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heb er wel eens gezeten en met van dat spul kon je testen of er in gepist was en dat was er zeker, maar nooit ook maar een verkleuring gezien. Of het was een badkuipje met 200 liter water at most.
ik zal nooit vergeten hoe die ene drol door de stroomversnelling ging terwijl er mensen daar zwommenquote:Op maandag 17 april 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is nog smeriger idd
ik zie heel soms ze ook wel gewoon door het water Drijven
het gaat me niet om de wetenschappelijke klantquote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Urine bevat geen bacterien
Wat een gezeik om niks
Wees blij dat die zwembadpissende mensen het bad warm houden
quote:Op maandag 17 april 2006 22:50 schreef Foo_niks het volgende:
ongestelde vrouwen ,of die onder water bevallen vind ik ook niet zo fris
ehm ja.quote:Op maandag 17 april 2006 22:55 schreef rena het volgende:
[..]
Ze bevallen ook echt in het zwembad he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |