ja dude, als ik een vogel zie vliegen ga ik toch ook niet tegen iemand zeggen dat er een vogel vliegt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Maarrr... hij heeft toch gewoon gelijk ?
Euh neequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Je gaat niet dood aan de gevolgen van roken, maar aan de gevolgen van de ziekte die roken veroorzaakt. Betweterquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh nee
Je kan!! doodgaan aan de gevolgen van roken.
Je gaat niet dood van roken.
val dood, penis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef BasEnAad het volgende:
TS is zelf niet overtuigd van zijn keuze om te roken en is heel onzeker en reageert daarom zo fel op de betweter.
Dat is wel een terechte analyse van dit topic eigenlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef BasEnAad het volgende:
TS is zelf niet overtuigd van zijn keuze om te roken en is heel onzeker en reageert daarom zo fel op de betweter.
/mierenneukmodusquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Je gaat niet dood aan de gevolgen van roken, maar aan de gevolgen van de ziekte die roken veroorzaakt. Betweter
Normaal doen.quote:
volgens de TT komt dat door het roken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:35 schreef Biogarde het volgende:
Dat zijn een hoop kankers in een paar regels. Zijn je hersens aangetast?
volgens de TT ga je dood van roken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
volgens de TT komt dat door het roken.
wat maakt dat nou uit? trek je ze de volgende dag weer aan dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef LoekieBoy het volgende:
heb persoonlijk geen bezwaar tegen rokersalhoewel m'n kleren nu niet meer zo meuren na een avond uit
Ik ruik je tot hier gastquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit? trek je ze de volgende dag weer aan dan?
lief dat je niets tegen rokers hebt tho
punt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit? trek je ze de volgende dag weer aan dan?
Even puur uit interesse: waarom zet je achter woord roken wel gewoon de letter n, en achter de rest niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:35 schreef Gekke-Henkie het volgende:
mijn oma rookt al 57 jaar heb je die wel eens hore klage NEE
als mense wille roken dat moete ze dat lekker zelf wete
Waar haal jij die info nou weer uit, slimmerik?quote:
eindelijk een echte man.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:59 schreef Gekke-Henkie het volgende:
roken is voor echte baze
al die anti rokers hier zijn allemaal homo's
win.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:06 schreef Haque het volgende:
[..]
Dat is geen rook wat je ruikt maar eikelkaas
lelijke kerels roken shag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:23 schreef IBAZ het volgende:
De paint klopt niet.
De peuk moet in de mond van die lelijke kerel.
-_____________-quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Len93 het volgende:
Ik heb ook geen last van rokers ofzo, lekker doen wat ze willen.
Behalve dan van die paupers als de TS zelf, die iedereen die 'm ongelijk geeft af gaat zeiken.
Oftewel:
TS rookt om vet, cool en opstandig te zijn
fuck man, ben je 15 ofzo? leer denken man, jij bent de gene die hier geen conlcusies kan trekken, kan je beter jouw inloggegevens geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:43 schreef Len93 het volgende:
Geef haar dan je inlognaam en wachtwoord, zijn we daar ook weer vanaf.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Goeie paint!
Inhoudelijk ga ik verder niet op het topic in
Jij hebt zelf toch ook gerookt?quote:
Maar toen ik in zijn fobo keek dacht ik er wel iets anders over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is lekker en TS ziet eruit als een baas.
Hij is een echte baas met z'n bjorn borg boxershort.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar toen ik in zijn fobo keek dacht ik er wel iets anders over.
je zal er maar zo bij lopen ik zou niet weten hoe snel ik daar weg moet zijnquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Hij is een echte baas met z'n bjorn borg boxershort.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef TheCoon het volgende:
[..]
Hij is een echte baas met z'n bjorn borg boxershort.
[ afbeelding ]
quote:
tuurlijk heb ik dat zelf gemaakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:23 schreef DeeCruise het volgende:
Terechte klacht, en nice paint (indien zelf gemaakt)
hallo dikke lelijke papzak met acne.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:53 schreef Gekke-Henkie het volgende:
[..]
je zal er maar zo bij lopen ik zou niet weten hoe snel ik daar weg moet zijn
wat een homo's vooral die linker![]()
hallo eikelkaasquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:03 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
hallo dikke lelijke papzak met acne.
ja gaat heel goed, men vind mij aantrekkelijk, het gaat goed op school, werk en met mijn sociale leven. daarnaast ben ik bezig met een eigen bedrijfje te beginnen en het gaat al erg goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:04 schreef Gekke-Henkie het volgende:
[..]
hallo eikelkaasalles goed met je eikelkaas
Ja met mij gaat het ook goed heb je nog geneukt ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
ja gaat heel goed, men vind mij aantrekkelijk, het gaat goed op school, werk en met mijn sociale leven. daarnaast ben ik bezig met een eigen bedrijfje te beginnen en het gaat al erg goed.
oh en ik ben ook nog eens topfit en gezond.
bedankt voor het vragen, gaat het met jou ook goed?
Ik vind deze overigens er allebei vies uitzienquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:14 schreef r3gi3boy het volgende:
kankerlongen, kom er maar in!
[ afbeelding ]
jazeker, en een lekker sigaretje na.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:19 schreef Gekke-Henkie het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het ook goed heb je nog geneukt ?
Lekker neuke en spuiten over der billenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:22 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
jazeker, en een lekker sigaretje na.
Waarom zouden je hersenen aangetast moeten zijn voor dat? Ik scheld te pas en te onpas met kanker en ik ben ook nog h3el n0rm@al.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:35 schreef Biogarde het volgende:
Dat zijn een hoop kankers in een paar regels. Zijn je hersens aangetast?
Als iemand tegen jou zegt dat je lelijk bent heeft ie ook gelijk maar dat is ook niet beleefd om te zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Wat klopt er niet aan de stelling "Niet rokers sterven ook"? Naar mijn idee is dat 100% de waarheid.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:41 schreef Cybey het volgende:
Altijd die onzin van rokers dat niet-rokers ook dood gaan. Het is wetenschappelijk onweerlegbaar bewezen dat roken ongezond is en de kans dat je eerder dood gaat als roker vele malen hoger is dan niet-rokers...
Het is net religie... ookal heb je bewezen dat het niet klopt wat ze zeggen, blijven ze er maar aan vasthouden...
Dan is het geen echte paint, want met m$ paint kun je geen verlopende achtergronden maken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
[..]
tuurlijk heb ik dat zelf gemaakt.leer eens dat paint niet het enige tekenprogramma dat bestaat is.
[ afbeelding ]
quote:
Het is een totaal imbeciele, er niet toe doende uitspraak. Wist je dat niet-rokers ook slapen en eten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan de stelling "Niet rokers sterven ook"? Naar mijn idee is dat 100% de waarheid.
Je getallen zullen ongetwijfeld kloppen, maar de teksten op de pakjes lang niet altijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is een totaal imbeciele, er niet toe doende uitspraak. Wist je dat niet-rokers ook slapen en eten?
Simpel feit: de helft van de rokers gaat dood aan de gevolgen van roken. Globaal gezien krijgt 15% van de rokers longkanker (wat vrijwel ongeneselijk is) en 35% hart- en vaatziekten waaraan ze overlijden - rokers leven gemiddeld 15 jaar korter.
42quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef RickoKun het volgende:
WIST JE DAT GODSDIENST OOK EEN WETENSCHAP IS?!?!?!!?
Je gaat eerst zelf op de feiten in, waarna je tegen mij zegt dat ik me op het topic moet richten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Je getallen zullen ongetwijfeld kloppen, maar de teksten op de pakjes lang niet altijd.
Daarbij is dat hier niet eens de discussie. De (terechte) klacht is dat niet rokers lopen te zeiken tegen rokers ipv ze met rust te laten.
Ik ga toch ook niet bij mensen die patat eten lopen te zeiken dat je er dik van wordt. Niet rokers moeten gewoon wat minder fascistisch worden en rokers hun eigen keuzes laten maken.
Op mijn huidige pakje staat: "Roken is dodelijk". Het wordt gepresenteerd als zijnde een feit, wat pertinent onjuist is. Bij de tekst over de verouderde huid is precies hetzelfde euvel aan de hand.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Je gaat eerst zelf op de feiten in, waarna je tegen mij zegt dat ik me op het topic moet richten?
De teksten op de pakjes kloppen ook allemaal (kan leiden tot slechter sperma, verouderde huid, ziektes, de dood), alleen noemen ze er geen statistieken bij.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Len93 het volgende:
Ik heb ook geen last van rokers ofzo, lekker doen wat ze willen.
Behalve dan van die paupers als de TS zelf, die iedereen die 'm ongelijk geeft af gaat zeiken.
Oftewel:
TS rookt om vet, cool en opstandig te zijn
Volgens mij wil jij heel graag als een "channer" overkomenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |