ja dude, als ik een vogel zie vliegen ga ik toch ook niet tegen iemand zeggen dat er een vogel vliegt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Maarrr... hij heeft toch gewoon gelijk ?
Euh neequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
Maarrr... hij heeft toch gewoon gelijk ?
Je gaat niet dood aan de gevolgen van roken, maar aan de gevolgen van de ziekte die roken veroorzaakt. Betweterquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh nee
Je kan!! doodgaan aan de gevolgen van roken.
Je gaat niet dood van roken.
val dood, penis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef BasEnAad het volgende:
TS is zelf niet overtuigd van zijn keuze om te roken en is heel onzeker en reageert daarom zo fel op de betweter.
Dat is wel een terechte analyse van dit topic eigenlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef BasEnAad het volgende:
TS is zelf niet overtuigd van zijn keuze om te roken en is heel onzeker en reageert daarom zo fel op de betweter.
/mierenneukmodusquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Je gaat niet dood aan de gevolgen van roken, maar aan de gevolgen van de ziekte die roken veroorzaakt. Betweter
Normaal doen.quote:
volgens de TT komt dat door het roken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:35 schreef Biogarde het volgende:
Dat zijn een hoop kankers in een paar regels. Zijn je hersens aangetast?
volgens de TT ga je dood van roken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
volgens de TT komt dat door het roken.
wat maakt dat nou uit? trek je ze de volgende dag weer aan dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef LoekieBoy het volgende:
heb persoonlijk geen bezwaar tegen rokersalhoewel m'n kleren nu niet meer zo meuren na een avond uit
Ik ruik je tot hier gastquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit? trek je ze de volgende dag weer aan dan?
lief dat je niets tegen rokers hebt tho
punt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit? trek je ze de volgende dag weer aan dan?
Even puur uit interesse: waarom zet je achter woord roken wel gewoon de letter n, en achter de rest niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:35 schreef Gekke-Henkie het volgende:
mijn oma rookt al 57 jaar heb je die wel eens hore klage NEE
als mense wille roken dat moete ze dat lekker zelf wete
Waar haal jij die info nou weer uit, slimmerik?quote:
eindelijk een echte man.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:59 schreef Gekke-Henkie het volgende:
roken is voor echte baze
al die anti rokers hier zijn allemaal homo's
win.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:06 schreef Haque het volgende:
[..]
Dat is geen rook wat je ruikt maar eikelkaas
lelijke kerels roken shag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:23 schreef IBAZ het volgende:
De paint klopt niet.
De peuk moet in de mond van die lelijke kerel.
-_____________-quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Len93 het volgende:
Ik heb ook geen last van rokers ofzo, lekker doen wat ze willen.
Behalve dan van die paupers als de TS zelf, die iedereen die 'm ongelijk geeft af gaat zeiken.
Oftewel:
TS rookt om vet, cool en opstandig te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |