quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef kabelhaspel het volgende:
Dat klopt! Had gisteren Stroopwafel is van Hertog-Jan geloof ik, dat is gelijk schepbaar.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Jij haalt je ijs bij een brouwerij?
Sorry, dat bedoelde ik dus nietquote:
Ja daar heb je gelijk in, maar daar heb je vaak wel lekkerdere smaken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef Urnie het volgende:
[..]
Als ze daar niet nóg es 1 a 2 euro duurder waren, zou ik dat wel doen ja.
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Gekke-Henkie het volgende:
amerikaanse overgehypte troep
koop gewoon nederlands merk dan komt het geld tenminste waar het hoort en niet in die hande van die amerikanen
boycotten die handel
ja hoor alsof ik nu een rasist ben kom op nouquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:52 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
http://www.stormfront.org/forum/forumdisplay.php?f=22
Hertog-jan ijs lijkt me anders wel een gat in de markt.quote:
maple cookie? waar heb ik gezeten, waarom heb ik dat nog niet geprobeerd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb liever Häagen-Dazs, maar op een flinke bak Ben and Jerry spuug ik ook niet.
[ afbeelding ]
Zooo waar kan je die halen? Die wil ik wel eens proberen!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb liever Häagen-Dazs, maar op een flinke bak Ben and Jerry spuug ik ook niet.
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook wel willen weten, ik vond dit plaatje op Internet, geen idee of dat hier in Nederland te koop is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Zooo waar kan je die halen? Die wil ik wel eens proberen!!
quote:
En daarna lekker kauwen op de stukken bevroren water die ertussen zitten en genieten van slechte combinaties die je zelf hebt bedacht omdat je er geen tyfus van snapt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:32 schreef devl1nsect het volgende:
Overgewaardeerde veel te zoete zooi.
Koop goed vanilleijs + melk + zooi om er door heen te doen: stroopwafels, stukjes gebak, fruit etc. en vries het daarna weer in. Goedkoper en lekkerder.
Ben en Jerry's. Tenzij het half baked is.
ik snap er idd geen kanker van. Vergeet de water dan ook niet toe te voegen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En daarna lekker kauwen op de stukken bevroren water die ertussen zitten en genieten van slechte combinaties die je zelf hebt bedacht omdat je er geen tyfus van snapt.
Ben & Jerry's is Nederlands.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Gekke-Henkie het volgende:
koop gewoon nederlands merk dan komt het geld tenminste waar het hoort en niet in die hande van die amerikanen
boycotten die handel
Unilever, jeweetz..quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:51 schreef Gekke-Henkie het volgende:
boycotten die handel
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:07 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
ik snap er idd geen kanker van. Vergeet de water dan ook niet toe te voegen...
Inderdaad!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Biogarde het volgende:
Die van AH eigen merk is ook lekker peeps
quote:Vervallen producten:
Half Baked (bleek een verkeerd ingrediënt in te zitten wat allergische reacties veroorzaakte.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |