Fucking hell inderdaad. Nooit ergens gezien overigens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef Janetje het volgende:
Deze lijkt me echt geweldig. en ik moest lachen om de naam
[ afbeelding ]
ja maar die zijn niet in de winter openquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:04 schreef Deliah het volgende:
Het is niet eens zo lekker als het ijs bij de goede Italiaan.
quote:
Wat zit hierin verwerkt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:43 schreef Janetje het volgende:
Deze lijkt me echt geweldig. en ik moest lachen om de naam
[ afbeelding ]
gewoon in de supermarkt. Niet te vreten. Veelste zoet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Fucking hell inderdaad. Nooit ergens gezien overigens.
ik vind hem echt vet lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral die chunky monkey. Iedereen is er lyrisch over maar het is gewoon bananenijs van twijfelachtige kwaliteit met te grote stukken chocola.
Wat dacht je van gewoon in de supermarkt ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind hem echt vet lekker
Maar als je me nou vertelt waar ik gewoon bananen ijs kan kopen, dan flikker ik er zelf wel chocolade door
Klopt! Maar het is wel verdomd lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral die chunky monkey. Iedereen is er lyrisch over maar het is gewoon bananenijs van twijfelachtige kwaliteit met te grote stukken chocola.
Verkapte ik wil graag pm's van chickies-post.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef norich het volgende:
De chocolate fudge brownie, vanilla en baked alaska zijn lekker. En voor mij zijn ze ook niet zo duur, want ik werk in een ijsfabriek waar ze ook ben & jerry's maken en kan het voor een lagere prijs meenemen
uh neequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Verkapte ik wil graag pm's van chickies-post.
Ja, huismerkquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:21 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon in de supermarkt ?
Toch nog een voordeeltje voor je deksel-op-potten-duwerij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef norich het volgende:
De chocolate fudge brownie, vanilla en baked alaska zijn lekker. En voor mij zijn ze ook niet zo duur, want ik werk in een ijsfabriek waar ze ook ben & jerry's maken en kan het voor een lagere prijs meenemen
Huismerk smaakt precies hetzelfde als B&J ijs zonder die fratsen erinquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, huismerkniet te vreten. Er is bv geen banaan ijs van Hertog
Da's ook het enige voordeel jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:59 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Toch nog een voordeeltje voor je deksel-op-potten-duwerij.
Jammer dat die potten nooit zo vol zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef vahmpcat het volgende:
Ik was altijd verbaasd waarom mensen dit spul zo goddelijk vonden... tot ik et zelf probeerde...
Peace of Cake![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook echt de enige die ik altijd koopquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef vahmpcat het volgende:
Ik was altijd verbaasd waarom mensen dit spul zo goddelijk vonden... tot ik et zelf probeerde...
Peace of Cake![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
KLoptquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Biogarde het volgende:
Die van AH eigen merk is ook lekker peeps
In principe ken je als je naar de ingrediënten kijkt kijken wat je moet inkopen en het dan zelf maken. Dan ben je vast heel goekdoop uit voor een paar liter gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:29 schreef intraxz het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige die ik altijd koop![]()
Waarom nog heeft niemand een goedkope variant gemaakt
het is dus gewoon een status symboolquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:03 schreef mirved het volgende:
Omdat mensen bereid zijn er zoveel voor te betalen. Waarom is een BMW zo duur? Waarom is een Armani pak zo duur? Vraag en aanbod.
Omdat het spul in de VS gemaakt wordt, en bevroren moet worden vervoerd....quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:09 schreef Bredewout92 het volgende:
Waarom is dat Ijs zo duur? bijna 5 euro voor 500ml terwijl je daar in Amerika het drie-dubbele voor kan krijgen
Is dat zo? Geen fabrieken in europa? Nu zeggen ze zelf wel 'eerlijke' handel te drijven en dat zal best, maar ook jouw punt klinkt logisch maar met hun afzetmarkt zou je als bedrijf toch op zijn minst moeten overwegen een fabriek op het continent te openen lijkt me. Ik denk zelf namelijk dat je voor een groot deel toch het merk betaald. Net als NIKE, schoenen die ongeveer 3 dollar aan materiaal kosten en ongeveer 7 cent aan arbeidskosten (lang leve kinderarbeid). Maar de naam is een vermogen waard. Je koopt toch een imago als je B&J koopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 06:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Omdat het spul in de VS gemaakt wordt, en bevroren moet worden vervoerd....
Nee hoor, er staat gewoon een fabriek in NL (Hellendoorn)quote:Op donderdag 14 mei 2009 06:21 schreef maartena het volgende:
Omdat het spul in de VS gemaakt wordt, en bevroren moet worden vervoerd....
Klopt ook niet....er zijn maar een paar smaken die 'Fair Trade' zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 02:18 schreef Kriegel het volgende:
Wat ik had begrepen is dat het zo stervensduur is omdat alle ingrediënten van die Max Havelaar / Fair Trade shit zijn.
Als ze daar niet nóg es 1 a 2 euro duurder waren, zou ik dat wel doen ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:31 schreef Smart_ass het volgende:
Volgens mij eet hier echt iedereen die standaardsmaken van de supermarkt. Ga naar de videotheek ofzo.
Jij haalt je ijs bij een brouwerij?quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef kabelhaspel het volgende:
Dat klopt! Had gisteren Stroopwafel is van Hertog-Jan geloof ik, dat is gelijk schepbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |