Den Haag - Utrecht is ook zo heerlijk, rond 6 uur.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
15 km is het nu, maar dat zal vast wel meer worden
Geen idee, daar kom ik niet zo vaakquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag - Utrecht is ook zo heerlijk, rond 6 uur.
Ik moest erom lachenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:06 schreef jagga het volgende:
TVP uiteraard
Ik vond die soothing creme wel goed gevonden eigenlijk
quote:
Fok is niet zo saai, je moet gewoon de topics waar jitz in lurkt meeposten, lol gegarandeerd.quote:
Pics van je trein!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, meesta ga ik met de trein.
Haha, ik zei trein..
HAHA, jij gaat met de treinquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, meesta ga ik met de trein.
Haha, ik zei trein..
Mee posten met een lurkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef jagga het volgende:
[..]
Fok is niet zo saai, je moet gewoon de topics waar jitz in lurkt meeposten, lol gegarandeerd.
Zal ik voor jou ook vast soothingcreme bestellen gup?quote:
Dan ga je uit de wind zitten. Valt overigens best mee, die wind.quote:
Daar heb je gelijk in, maar er staat hier best veel wind! Maar uit de wind is hetquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan ga je uit de wind zitten. Valt overigens best mee, die wind.
Stuur maar opquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook vast soothingcreme bestellen gup?
Je begint steeds meer op een meisje te lijkenmet je wind.... huilie!
Noem jij ze zo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pikante pic van mijn intercity
Gewoon in een mapje: mijn treinenquote:
Neem wat leesvoer mee...quote:
17000 meter... 1700000 centimeter...quote:
geef je adres maarquote:
Waarom heb jij dat überhaupt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef jagga het volgende:
[..]
geef je adres maar![]()
Ik stuur het echt hoor
Wie kruipt er nou 17 km...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, in de auto niet zo gek veel. Maar als je het moet kruipen is het best een eind
Met een tram heb je zeker een parkeerprobleem en gebrek aan parkeergelegenheidquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou graag willen dat ik nu een auto had.
Dan hoefde ik niet met de tram![]()
Nou ja, dan heb je ook nog een parkeerprobleem...
Er is daar bijna geen parkeergelegenheid
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef jagga het volgende:
net effe opgezocht.
Ik heb er 1 gevonden:
De crème vormt een verzachtend laagje op de huid rond de anus. De combinatie polidocanol en oleaatnatrium werkt ook jeuk- en pijnstillend. De werking begint direct. Het kan echter wel twee weken duren voordat uw klachten geheel verdwijnen. Is het dan nog niet over, dan is het raadzaam uw arts te raadplegen
Die maar doen dan?
ik moet het eerst bestellen, .....lulquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat überhaupt? [ afbeelding ]
Ja + alleen maar onzin zekerquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef jagga het volgende:
[..]
geef je adres maar![]()
Ik stuur het echt hoor
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met een tram heb je zeker een parkeerprobleem en gebrek aan parkeergelegenheid
Heel flauwquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag de tram niet besturen en mee naar huisnemen, flauw he?
Ik zat meer te denken aan een Gup-overlevingspakket. met o.a.quote:
je weet er wel veel vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een Gup-overlevingspakket. met o.a.
Soothing cream
anal lube
ultra glide condooms
ben ik nog iets vergeten?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
Er gaat een anus voor hem open [ afbeelding ]
Durf je je adres niet te geven? Alsof ik je kom opzoeken in dat religieus gehuchtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:26 schreef Gupje het volgende:
Systeem beheerders zien jou nou zoeken om dat spul![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:35 schreef jagga het volgende:
[..]
Durf je je adres niet te geven? Alsof ik je kom opzoeken in dat religieus gehucht
Of je denkt dat ik bluf>?
Whehe, als ik een adres heb, zullen we wel eens zien of ik blufquote:
Als je op zondag een keer naar de kerk gaat op Urk geef ik me adresquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Whehe, als ik een adres heb, zullen we wel eens zien of ik bluf![]()
Het is mij het echt wel waard om een beetje te fokken met gup of jou... en als dat een paar centen moet kosten... so be it
Je mag niet met mij fokkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Whehe, als ik een adres heb, zullen we wel eens zien of ik bluf![]()
Het is mij het echt wel waard om een beetje te fokken met gup of jou... en als dat een paar centen moet kosten... so be it
in m'n ui.quote:
Jij denkt dat ik ook maar enigzins behoefte heb aan een Gup-overlevingspakket?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef jagga het volgende:
Stelletje mietjes....
Als jullie zouden denken dat ik blufte, zou je me een adres geven. Of een neutraal adres waar je het op zou kunnen halen ofzo.
Mietjes
Zou niet weten wat mijn ouders met die troep moetenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef jagga het volgende:
Stelletje mietjes....
Als jullie zouden denken dat ik blufte, zou je me een adres geven. Of een neutraal adres waar je het op zou kunnen halen ofzo.
Mietjes
Je adres op internet gevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef jagga het volgende:
Stelletje mietjes....
Mietjes
Dat wat 4ebe zegt ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:44 schreef jagga het volgende:
Zo flauw he, mensen die niet door durven te gaan, om te kijken of die debiel van het forum echt zo gek is.
Waar ben je bang voor? dat je ouders het per ongeluk openmaken en jou even bij hun roept om het eens over de bloemetjes en de bijtjes te hebben?
P.S. Natuurlijk geadresseerd aan jou (naam aka Gupje)en niet aan je ouders
Geloof echt wel dat je dat durft ik zou het ook wel doen, maar WTF moet ik daar mee en WTF moet jij met mijn adresquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:44 schreef jagga het volgende:
Zo flauw he, mensen die niet door durven te gaan, om te kijken of die debiel van het forum echt zo gek is.
Waar ben je bang voor? dat je ouders het per ongeluk openmaken en jou even bij hun roept om het eens over de bloemetjes en de bijtjes te hebben?
P.S. Natuurlijk geadresseerd aan jou (naam aka Gupje)en niet aan je ouders
good pointquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Geloof echt wel dat je dat durft ik zou het ook wel doen, maar WTF moet ik daar mee en WTF moet jij met mijn adres
Ja daar woont ze, Suzannequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft NoelGallagher nog een ban? Die Heroinjunk woonde in Helmond hè? Volgens mij heb ik bij haar op school gezeten.
vraag je n sluiting aanquote:
Tragischquote:
Inactief voor het goede doel, je gaat maar eens leren lapzwansquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
Er is hier niet eens iemand om me te troosten? Nouja, dan ga ik wel weer leren. DOEI!
HRbkbgbg ga potjandrie lerenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, vrolijk me op met wat poker?
Tijd om te verliezenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, vrolijk me op met wat poker?
Mocht je er een complex door krijgen, ik bied me vrijwillig aan om ingemaakt te worden, ik ben suparslecht jeweetsquote:
Ik heb al 1 gewonnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mocht je er een complex door krijgen, ik bied me vrijwillig aan om ingemaakt te worden, ik ben suparslecht jeweets
Ik ken haar van gezicht.quote:
quote:
Bevalt dat?quote:
Ja graagquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Bt wil je ook nog een keer van mij winnen?
Shut upquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zouden soggen in het woordenboek moeten opnemen met jouw foto erbij.![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja graagmaar niet nu want ik ga zo leren.
[..]
Shut upik heb wel 2 uur geleerd nadat ik vanmiddag een nieuwe zomerjas en een jurkje voor mn diploma-uitreiking had gekocht
hey jij daar, was het euro gedoe nog leuk!? (als in een groot aanbod van tenenkrommende actsquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zouden soggen in het woordenboek moeten opnemen met jouw foto erbij.![]()
Oeh picca's?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Shut upik heb wel 2 uur geleerd nadat ik vanmiddag een nieuwe zomerjas en een jurkje voor mn diploma-uitreiking had gekocht
Ja nu heb ik er twee, kan ik me halverwege verkledenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh picca's?Nee hoeft niet nu hoor.
Maar je had toch al een jurkje voor de uitreiking? Ik ga nu ook leren.
Waar heb je je zomerjas gekocht?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Mm ik heb niet alles gezien. Het meeste was wel weer waardeloos, vooral België.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey jij daar, was het euro gedoe nog leuk!? (als in een groot aanbod van tenenkrommende acts)
Nee ze is irritant en stom.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm ik heb niet alles gezien. Het meeste was wel weer waardeloos, vooral België.Maar Zweden was leuk.
quote:
Bij de H&M, ik zocht even op de site maar daar staat ie niet bij..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waar heb je je zomerjas gekocht?
Ik kan er maar geen vinden!
Het is wel een leuke jas, maar het doet me denken aan wedstrijdjasjes van het paardrijden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje zo maar zonder die rare gouden randen.
hey verdomd!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel een leuke jas, maar het doet me denken aan wedstrijdjasjes van het paardrijden.
Haha gelukkig zitten bij die jasjes de knopen altijd gewoon in het middenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel een leuke jas, maar het doet me denken aan wedstrijdjasjes van het paardrijden.
Volgens mij weet ik al welke je bedoeld, ja. Leuke jas is datquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje zo maar zonder die rare gouden randen.
Pest me niet zoquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey verdomd!
nu moet je er nog zon gore broek bij kopen bt!
Hij stond in de catalogus en was er ook in het beige en groenachtig geloof ik, daar had ik 'm tenminste eerder gezien. En dankjequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik al welke je bedoeld, ja. Leuke jas is dat.
Leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pest me niet zo
En nu ben ik echt weg!!! Doeeeeei
![]()
!
MAAR HIJ IS WEL LEUK HOOR !quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha gelukkig zitten bij die jasjes de knopen altijd gewoon in het middenmaar je hebt wel een beetje gelijk inderdaad
hoera, je gaat lerenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pest me niet zo
En nu ben ik echt weg!!! Doeeeeei
![]()
!
natuurlijk, maarrr dit daarentegen..quote:
GOED NIEUWS, IK WORD EEN BEETJE MOE VAN AL DAT KICKENquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
NA DAGEN AFWEZIGHEID BEN IK ER WEER!!!!!
Wie loopt daar nou mee in het openbaar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
natuurlijk, maarrr dit daarentegen..
[ afbeelding ]
Zo rustig dan hier?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
GOED NIEUWS, IK WORD EEN BEETJE MOE VAN AL DAT KICKEN
Kan geil zijn mits geile kontquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie loopt daar nou mee in het openbaar?
Net zoiets als mensen met een grijze joggingbroek
paardrijdstersquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie loopt daar nou mee in het openbaar?
Net zoiets als mensen met een grijze joggingbroek
Ohquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan geil zijn mits geile kontEn die joggingbroeken zijn juist geil bij dames.
Nee zo niet. Maar als het een ontzettend leuk meisje is met een strak shirt erboven en mooie kont is het geil. niet op half 7 uiteraard. Penis wel op half 10quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik vind grijze joggingbroeken die op half 7 hangen niet zo sexy, maar heee smaken verschillen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee zo niet. Maar als het een ontzettend leuk meisje is met een strak shirt erboven en mooie kont is het geil. niet op half 7 uiteraard. Penis wel op half 10
Jij bent op je nagels aan het bijten in je ajax shirt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ans_bij_ArenA__.html middelste foto
die gast op het podium zit virtueel te jagen op opgeschoten wild met zijn pijl en boogquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ans_bij_ArenA__.html middelste foto
Neuh, in het blauw onder de IJquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij bent op je nagels aan het bijten in je ajax shirt?
Denk dat die net bezig was met vallenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die gast op het podium zit virtueel te jagen op opgeschoten wild met zijn pijl en boog
En wist niet dat die aan het bijten was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hmm, eigenlijk wou ik ook die zegge, maar vond die nagelbijter leuker![]()
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef bloodysunday het volgende:
Was zeker best gezellig met al die gasten op het plein?
Het ziet eruit als nagelbijtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En wist niet dat die aan het bijten was.
Gewoon een beest die honger had. Als beesten het vak op in de rust zeg
Haha ja, leek me ook inderdaad vetquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja zal best.
Je had erbij moeten zijn. Mooie middag, wat je ook aan alle foto's kan zien.
Mag ik die niet snappen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
Penis wel op half 10
Dat z'n penis in een scherpe bocht naar links staatquote:
Is het welquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:30 schreef gers het volgende:
me huisgenoot zegt dat bridget jones geen wijven film is
Gezond.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat z'n penis in een scherpe bocht naar links staat
Dat is het heul welquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:30 schreef gers het volgende:
me huisgenoot zegt dat bridget jones geen wijven film is
Pijnlijkquote:
De ervaringsexpert spreekt...quote:
Neej, ik ben recht-door-zeequote:
En hoe weet jij nou weer dat het om 1 cm gaat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat 1 cm zo moeilijk om te buigen is
Dat gok ik gewoonquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En hoe weet jij nou weer dat het om 1 cm gaat?![]()
Je hebt de reis overleefd, dus.
dat is een C teveelquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat 1 cm zo moeilijk om te buigen is
Mevrouw Verdonk, bent u dat?quote:
Mag ik hopen ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat gok ik gewoon
Ja, 1,5 uur over een ritje wat normaal 20 minuten duurt
Ik ben meneer Aliquote:
Kan je niet gewoon over de vluchtstrook rijden ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik hopen ja.
File rijden is zo vervelend, met mensen die niet opletten
Ali chemikali?quote:
Ja, dat kan wel, maar dat is strafbaar...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon over de vluchtstrook rijden ?
Zou kunnen, maar 220 euro boete vind ik wel een beetje duur.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ali Bababababaquote:
Schijt aan, gewoon hard door-gassenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar dat is strafbaar...
Hoe willen ze je ooit pakken als je gaat racenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar 220 euro boete vind ik wel een beetje duur.
kost zoveelquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die R32 gaat toch wel iets harder dan mijn auto'tje. Plus dat er achterop mijn auto iets geels zit met een uniek nummer, en daarbij staat in een grote database mijn naam.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe willen ze je ooit pakken als je gaat racen
HELL YEAH !quote:
KOM MAARquote:
Sunchaserquote:
Jordy Van Loonquote:
Top-oss jeweet !quote:
quote:
MM, oh nee, die zou jij doenquote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/110848/-Geilheid-jonge-vrouwen-holt-achteruit.html
Je wilt niet weten wat ik voor me zie nuquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/110848/-Geilheid-jonge-vrouwen-holt-achteruit.html
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MM, oh nee, die zou jij doen![]()
x30
Preventief ruimenquote:
Ik doelde op Slayerquote:
"Lady" is teveel eer...quote:
Teef, hoer, snol, of bitch more like itquote:
Maar ze is best sexy eigenlijkquote:
Ja, zo wilde ik het niet verwoorden, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:17 schreef jagga het volgende:
[..]
Teef, hoer, snol, of bitch more like it
Faceplant.quote:
net zo sexy als yvonnequote:
hmmm zolang het maar een gleuf heeft?quote:
Asoninixquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
slotje, met dank aan ritmo en asoninix nogwat
Ik trolldequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef jagga het volgende:
[..]
hmmm zolang het maar een gleuf heeft?
Gast, serieus... kom op zeg
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
Geen wonder dat de SC dood is hé met die teringtyfusmuziek.
lul niet, al die bazenjosti's die zorgen dat ze de hele tijd geband worden; dát is de redenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
Geen wonder dat de SC dood is hé met die teringtyfusmuziek.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lul niet, al die bazenjosti's die zorgen dat ze de hele tijd geband worden; dát is de reden
Ik ben net weer terugquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lul niet, al die bazenjosti's die zorgen dat ze de hele tijd geband worden; dát is de reden
Die clip is lolquote:
Doe normaalquote:
Ja, ik snap alleen het einde niet zo...quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik snap alleen het einde niet zo...![]()
Uitleg, gaarne.
Bedankt voor je uitleg, nu snap ik alles.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou uhhh...... hij koopt een grasmaaier, en dan gaat ie op een ei zitten
Zonder ban zou je niet eens toegelaten mogen worden hier, kutnewbie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wel ? Nou wat zou je toch moeten zonder mijn geweldige uitlegquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg, nu snap ik alles.
Idd!quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wel ? Nou wat zou je toch moeten zonder mijn geweldige uitleg
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd!
Doe je ook wiskunde uitleggen?
ik wil je wel een privelesje slb gevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd!
Doe je ook wiskunde uitleggen?
O wacht, ik heb geen wiskunde meerquote:
Och, waarom nietquote:
als je zelf zo dom bent om geband te worden, heb je dus ook geen grip op je bloedeigen sc.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zonder ban zou je niet eens toegelaten mogen worden hier, kutnewbie.
Heel de SC bestaat uit bans!
Geeft je niveau al weer aan tyfusmongoolquote:
quote:
Penis, verdiep je in de geschiedenis van de SCquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je zelf zo dom bent om geband te worden, heb je dus ook geen grip op je bloedeigen sc.
dat hadden die mede-bazen van je kunnen bedenken voordat ze zo stompzinnig met hun postrechten omgingen, vandaar dat ik het gezeik hypocriet vind.
kneusjequote:Op woensdag 13 mei 2009 21:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och, waarom niet![]()
Ish wel lekker nummer![]()
Owww... anders wilde ik je wel wat uitleg geven over hoe je van 1 kind 2 kinders maakt enzulksquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O wacht, ik heb geen wiskunde meer
Zegt iemand die emo isquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Och, waarom niet![]()
Ish wel lekker nummer![]()
Mwbohohobowowoho.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je zelf zo dom bent om geband te worden, heb je dus ook geen grip op je bloedeigen sc.
dat hadden die mede-bazen van je kunnen bedenken voordat ze zo stompzinnig met hun postrechten omgingen, vandaar dat ik het gezeik hypocriet vind.
Iets met een zwaard ofzo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owww... anders wilde ik je wel wat uitleg geven over hoe je van 1 kind 2 kinders maakt enzulks
Ga jij je maar weer afrukken op tekenpoppetjes vieze Japanofag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Owww... anders wilde ik je wel wat uitleg geven over hoe je van 1 kind 2 kinders maakt enzulks
Neej, iets met bazaar en beverwijk ensoquote:
oldskoolquote:
quote:
quote:
Ja woei, de meeste bans ooit zijn er hier gevallen. gefeliciteerd. mieters gaaf op het korte termijn, maar als je het verder bekijkt is het toch wat minder als een vaste klant 3 maanden niet kan posten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Penis, verdiep je in de geschiedenis van de SC
oi sinds wanneer is brabant exotisch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Swarma, let eens op je spelling. Zo'n lastig woord is ananas nu ook weer niet ondanks zijn exotische afkomst.
Gast...oefenen met photoshop om een zinvolle bijdrage te leveren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja woei, de meeste bans ooit zijn er hier gevallen. gefeliciteerd. mieters gaaf op het korte termijn, maar als je het verder bekijkt is het toch wat minder als een vaste klant 3 maanden niet kan posten.
ik snap je frustratie, maar ik word gewoon erg moe van dat gezeur de hele tijd
ik ben al aan het oefenen met photoshop om in de toekomst bijdrages te kunnen leven, en hopelijk word het weer zo leuk als heel wat delen geleden.
quote:
hoe kan dat? in nederland is het toch veel te koud voor palmbomen?quote:
die marokkaan is teminste ingeburgertquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:17 schreef bloodysunday het volgende:
Rasheed, de zanger van het levenslied
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:16 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe kan dat? in nederland is het toch veel te koud voor palmbomen?
lolquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mwah, als het weer koud word dan gaan ze naar binnen, die krengen staan in bloembak-potten
tampons ftwquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:21 schreef jagga het volgende:
[..]
tampons ftw
Niets is zo een turn off als je vriendin vastpakken en je grijpt in een luier!_!
ik maak het zelf niet mee maar wel eentje die ook niet echt te genieten is tijdens de periodquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maandverband is ook heul niet hygienisch, maar goed.
"Have a happy period."
STERF.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maandverband is ook heul niet hygienisch, maar goed.
"Have a happy period."
STERF.
Mij sowieso niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik laat BK echt alle hoeken van de biljarttafel zien op jippi.nl
Bekkie houden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
annanas let eens op je postgedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |