Den Haag - Utrecht is ook zo heerlijk, rond 6 uur.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
15 km is het nu, maar dat zal vast wel meer worden
Geen idee, daar kom ik niet zo vaakquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag - Utrecht is ook zo heerlijk, rond 6 uur.
Ik moest erom lachenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:06 schreef jagga het volgende:
TVP uiteraard
Ik vond die soothing creme wel goed gevonden eigenlijk
quote:
Fok is niet zo saai, je moet gewoon de topics waar jitz in lurkt meeposten, lol gegarandeerd.quote:
Pics van je trein!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, meesta ga ik met de trein.
Haha, ik zei trein..
HAHA, jij gaat met de treinquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, meesta ga ik met de trein.
Haha, ik zei trein..
Mee posten met een lurkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:08 schreef jagga het volgende:
[..]
Fok is niet zo saai, je moet gewoon de topics waar jitz in lurkt meeposten, lol gegarandeerd.
Zal ik voor jou ook vast soothingcreme bestellen gup?quote:
Dan ga je uit de wind zitten. Valt overigens best mee, die wind.quote:
Daar heb je gelijk in, maar er staat hier best veel wind! Maar uit de wind is hetquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan ga je uit de wind zitten. Valt overigens best mee, die wind.
Stuur maar opquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Zal ik voor jou ook vast soothingcreme bestellen gup?
Je begint steeds meer op een meisje te lijkenmet je wind.... huilie!
Noem jij ze zo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pikante pic van mijn intercity
Gewoon in een mapje: mijn treinenquote:
Neem wat leesvoer mee...quote:
17000 meter... 1700000 centimeter...quote:
geef je adres maarquote:
Waarom heb jij dat überhaupt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef jagga het volgende:
[..]
geef je adres maar![]()
Ik stuur het echt hoor
Wie kruipt er nou 17 km...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, in de auto niet zo gek veel. Maar als je het moet kruipen is het best een eind
Met een tram heb je zeker een parkeerprobleem en gebrek aan parkeergelegenheidquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou graag willen dat ik nu een auto had.
Dan hoefde ik niet met de tram![]()
Nou ja, dan heb je ook nog een parkeerprobleem...
Er is daar bijna geen parkeergelegenheid
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef jagga het volgende:
net effe opgezocht.
Ik heb er 1 gevonden:
De crème vormt een verzachtend laagje op de huid rond de anus. De combinatie polidocanol en oleaatnatrium werkt ook jeuk- en pijnstillend. De werking begint direct. Het kan echter wel twee weken duren voordat uw klachten geheel verdwijnen. Is het dan nog niet over, dan is het raadzaam uw arts te raadplegen
Die maar doen dan?
ik moet het eerst bestellen, .....lulquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat überhaupt? [ afbeelding ]
Ja + alleen maar onzin zekerquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef jagga het volgende:
[..]
geef je adres maar![]()
Ik stuur het echt hoor
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met een tram heb je zeker een parkeerprobleem en gebrek aan parkeergelegenheid
Heel flauwquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mag de tram niet besturen en mee naar huisnemen, flauw he?
Ik zat meer te denken aan een Gup-overlevingspakket. met o.a.quote:
je weet er wel veel vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een Gup-overlevingspakket. met o.a.
Soothing cream
anal lube
ultra glide condooms
ben ik nog iets vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |