ik zie liever een meid in een stringbikiniquote:
* Isdatzo neuriet zachtjes Günter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:44 schreef Olment het volgende:
[..]
ik zie liever een meid in een stringbikini
Ik heb tot nu toe alleen nog maar foto's van mezelf in bikini toen ik 20 - 25 kg zwaarder was, ik denk niet dat ik iemand er een plezier mee doe door die hier te postenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe fraai dat precies is kunnen we zonder foto's natuurlijk niet beoordelen.
Mwah, moet lukken!quote:
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin je je al onzeker te voelen?
* Isdatzo dekking zoekt.
Nee..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en wat dacht je van de ding-dong-song?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar goed dat er staat 'meiden' als je zegt 'chiks' dan krijg je die 23 kuikens in een bikini
Detailsquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dat ging om negers in rode speedoslips
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 gaat even een lekker gebakken eitje maken
heb je er dan nogquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 gaat even een lekker gebakken eitje maken
moet je aan isdatzo vragenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef Olment het volgende:
ghehe,, negers in stringbikini's xD
kun je ons vertellen hoe dat zit Jna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:02 schreef Milou__ het volgende:
Whehe het is geen negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nico in stringbikini
Jawel, je keek.
Zo is dat. Heb geeneens pauze tot ik 1 uur in de auto stap om naar de baas te rijdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik gok van wel. echte bikkels hebben pas om 1 uur pauze
Echte bikkels werken gewoon door en eten hun brood gewoon aan hun bureauquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:20 schreef Isdatzo het volgende:
Echte bikkels nemen pauze wanneer het hun uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Have fun Eer-ik!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef eer-ik het volgende:
Zo, thuis.
Effe bakkie doen zo en dan naar de ouders.
en gaan daarna ff een halfuurtje naar buitenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Echte bikkels werken gewoon door en eten hun brood gewoon aan hun bureau
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Echte bikkels werken gewoon door en eten hun brood gewoon aan hun bureau
Yup, doe ik straks ook ffquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en gaan daarna ff een halfuurtje naar buiten
welke bbq?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Have fun Eer-ik!
Kom je ook op de BBQ?
Bij wat voor bedrijf loop jij stage dan? En welke opleiding doe je dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Ik heb wel iets beters te doen dan werken.
Fok!
Msn
MF
Zinloze emails over en weer sturen
Nieuwssites
Interessante artikelen lezen
Minder interessante artikelen lezen
Het weer checken
etc.
.
Werk je bij NS?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Ik heb wel iets beters te doen dan werken.
Fok!
Msn
MF
Zinloze emails over en weer sturen
Nieuwssites
Interessante artikelen lezen
Minder interessante artikelen lezen
Het weer checken
etc.
.
Voornamelijk groothandel en in wat mindere mate rechtstreeks aan consumenten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij wat voor bedrijf loop jij stage dan?
Een saaiequote:En welke opleiding doe je dan?
Beter kijkenquote:Ik heb niet gezien dat jij je hier hebt voorgesteld
Ah oke, en wat is daarin jouw funcite?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
Voornamelijk groothandel en in wat mindere mate rechtstreeks aan consumenten.
Ah oke, journalistiek is wel tofquote:Een saaie. Volgend jaar hogere energie-technologie als het goed is
. Of journalistiek.
Is dat zo ja?quote:Beter kijken.
Ik heb me rond topic 500 ofzo al een keer voorgesteld dacht ik.
één?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Zit daar ook zo'n ongelofelijk lamzak dan?![]()
Dan is er vast al wel wat veranderd in de info die je toen in de SC hebt gedroptquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voornamelijk groothandel en in wat mindere mate rechtstreeks aan consumenten.
[..]
Een saaie. Volgend jaar hogere energie-technologie als het goed is
. Of journalistiek.
[..]
Beter kijken.
Ik heb me rond topic 500 ofzo al een keer voorgesteld dacht ik.
beterquote:
Nietsnut eerste klassequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ah oke, en wat is daarin jouw funcite?
Yup. Dat andere ook hoor, ik twijfel nogquote:[..]
Ah oke, journalistiek is wel tof
Yup.quote:[..]
Is dat zo ja?
Ik ben nog steeds even lui en SOGistisch ingesteld hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan is er vast al wel wat veranderd in de info die je toen in de SC hebt gedropt
??quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds even lui en SOGistisch ingesteld hoor.
Vanmorgen was het hier nostaltisch druk..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
Middagdipje hier? Vanochtend ging 't sneller.
Ik moet ondertussen al toevlucht naar andere topics zoeken!
laatste tijd zitte hier zo'n 6-7 mensen ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vanmorgen was het hier nostaltisch druk..
Laatste tijd valt het hier tegen.
Vasten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef Olment het volgende:
[..]
laatste tijd zitte hier zo'n 6-7 mensen ofzo
Hoor jij daar zelf ook niet bij dan? En zo vaak zie ik Cali hier nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vasten?
Nico, jna, daph, paula, cali, luctor en erik?
Oja is was mezelf vergetenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoor jij daar zelf ook niet bij dan? En zo vaak zie ik Cali hier niet
Als je toch bezig bent heb ik nog wel een paar facturen voor jequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
pauze nu he. Iedereen is van het mooie weer genieten. Ik ben nog ff wat facturen betalen en dan ff rondje doen.moet alleen nog wel eens ff een nieuwe zonnebril kopen.
Jijzelf ook hequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vasten?
Nico, jna, daph, paula, cali, luctor en erik?
Oh maar dan kun je paula ook wegstrepen, die is hier ook niet meer zo vaakquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jijzelf ook heCali komt niet zo vaak toch? Net als PB, die komt af en toe even buurten en dat is het
![]()
Oh Bootje vind ik toch ook een behoorlijke 'vaste', laten we hem niet vergeten
Waar is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh maar dan kun je paula ook wegstrepen, die is hier ook niet meer zo vaak
Ja, dat dusquote:
Ik krijg nog steeds geld van die lijers.. als ze naheffingen doen zijn ze er als de kippen bij maar als je eens geld terug krijgtquote:
Gelukkig denk jij nog aan mequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jijzelf ook heCali komt niet zo vaak toch? Net als PB, die komt af en toe even buurten en dat is het
![]()
Oh Bootje vind ik toch ook een behoorlijke 'vaste', laten we hem niet vergeten
Ik dacht aan Bootje!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij voelt zich overgeslagen.
* Isdatzo troost.
Ik vind het eigenlijk heel irritant dat jij 23 juli in je onderschrift hebt staan.quote:
Ocharme toch, wacht maar even.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk heel irritant dat jij 23 juli in je onderschrift hebt staan.
Dan is mijn verjaardag namelijk dus heletijd valt mijn oog daar op
Was een garpjequote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En als ik het denk is het minder waard?
die andere topics zijn jammergenoeg niet interessant genoeg?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:17 schreef Isdatzo het volgende:
Middagdipje hier? Vanochtend ging 't sneller.
Ik moet ondertussen al toevlucht naar andere topics zoeken!
Ha-ha. Ik denk heul vaak!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe vaak zou het in m'n sig passen denk je?
jij ben de mod hieroquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe vaak zou het in m'n sig passen denk je?
Heeeeeeeeeey,quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die andere topics zijn jammergenoeg niet interessant genoeg?
is er ook een fokwoordenboek? waar alle verkrachte woorden in staan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Garpjes is toch het fokwoord voor grapjes?
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
is er ook een fokwoordenboek? waar alle verkrachte woorden in staan?
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
is er ook een fokwoordenboek? waar alle verkrachte woorden in staan?![]()
Heb wel iets beters te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:45 schreef Olment het volgende:
[..]
jij ben de mod hieroneem aan dat jij dit soort dingen weet/test
Het Officiële FOK!woordenboekquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
is er ook een fokwoordenboek? waar alle verkrachte woorden in staan?![]()
waarom zoeken als google bestaat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik dacht hem bij de index te kunnen vinden
echt wel.. en je moet goed quotenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Milou__ het volgende:
[quote]Op woensdag 13 mei 2009 14:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom zoeken als google bestaat?
[/quote
Nou enHad er ook geen haast ofzo bij
niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:12 schreef Daph_ het volgende:
P-
Stomme smileylijst is niet meer up-to-date
quote:
Als er genoeg animo is, is het een Go..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef Olment het volgende:
@Bootje
ff nog een vraagje over de BBQ.
In hoe verre gaat die (op dit moment) door?
Ik de 22equote:Op woensdag 13 mei 2009 13:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk heel irritant dat jij 23 juli in je onderschrift hebt staan.
Dan is mijn verjaardag namelijk dus heletijd valt mijn oog daar op
Post je hier weinig? of nooit?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef djac1 het volgende:
Ik post hier weinig maar deze wel ik wel even delen..
Klasgenoten maken viral voor onze school!!
In mijn vorige post dus wel, maar ik begrijp alleen niet waaromquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja zo doet ie het dus, maar niet met de code die erbij staat
quote:
Ik wil alleen maar benadrukken dat ik je niet vergeet hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ask that Milou..
[..]
Als er genoeg animo is, is het een Go..
[..]
Ik de 22e
spamquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef djac1 het volgende:
Ik post hier weinig maar deze wel ik wel even delen..
Klasgenoten maken viral voor onze school!!
oh ik wilde net kijken. Maar na jouw revieuw doe ik het maar nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
spam![]()
Daarnaast is het geen viral maar gewoon een ordinair reclamefilmpje![]()
Laat ik me voor de rest maar inhouden
Ja, ik bedoelde het ook lief. Ben al blij dat je mij niet vergeten bentquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar benadrukken dat ik je niet vergeet hoor
ik heb hem in de 5 weken dat ik hier ben nog niet gezienquote:
tenzij je echt niks te doen hebtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
oh ik wilde net kijken. Maar na jouw revieuw doe ik het maar niet
Volgens mij is het bedoeld als viral, maar is dat het dus niet. Misschien moeten ze maar eens opzoeken wat een viral echt isquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
spam![]()
Daarnaast is het geen viral maar gewoon een ordinair reclamefilmpje![]()
Laat ik me voor de rest maar inhouden
Gelukkig maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het ook lief. Ben al blij dat je mij niet vergeten bent
Ik het afgelopen jaar dat ik hier zit ook niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Olment het volgende:
[..]
ik heb hem in de 5 weken dat ik hier ben nog niet gezien
quote:
Het is inderdaad een enorme viral failquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij is het bedoeld als viral, maar is dat het dus niet. Misschien moeten ze maar eens opzoeken wat een viral echt is
Waar zijn de modjes als je ze wel nodig hebt?
oh.. geluid niet aangezet, de film zelf was al dramatisch genoegquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
Het is inderdaad een enorme viral fail![]()
Die voice over ook
Ik hoop dat ie aan het uitzoeken is wat een viral nou echt isquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:28 schreef Milou__ het volgende:
En nu laat hij niks meer van zich horen he
iets wat perfect past in de definitie spam.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:28 schreef Milou__ het volgende:
En nu laat hij niks meer van zich horen he
Soort gelijk iets als:quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
Collega wordt net gemaild met de vraag of het klopt dat ze vandaag haar laatste werkdag heeft![]()
Ze weet van niks!!!
Dit is een SCquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef djac1 het volgende:
Ik post hier idd weinig en ik dat zou ik meer moeten doen, maar jah ik ga niet 24/7 op een forum zitten he
Ik heb al een stuk betere gemaakt. Als je hier meer zou zijn, dan had je die al gezien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef djac1 het volgende:
Zoals gezegd is het een viral van mijn klasgenoten die bedoeld is als reclame...
Komen jullie met een betere dan als je m slecht vindt?
Ik post hier idd weinig en ik dat zou ik meer moeten doen, maar jah ik ga niet 24/7 op een forum zitten he
Shit, ik heb net gistermiddag m'n viral voor die school weggegooid van m'n computer....quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:37 schreef djac1 het volgende:
Zoals gezegd is het een viral van mijn klasgenoten die bedoeld is als reclame...
Komen jullie met een betere dan als je m slecht vindt?
echt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:43 schreef jna het volgende:
[..]
Shit, ik heb net gistermiddag m'n viral voor die school weggegooid van m'n computer....
precies wat ik gisteren dus ook zei.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds geld van die lijers.. als ze naheffingen doen zijn ze er als de kippen bij maar als je eens geld terug krijgt.
dat geloof ik niet!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies wat ik gisteren dus ook zei.
Nu wel dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
Collega wordt net gemaild met de vraag of het klopt dat ze vandaag haar laatste werkdag heeft![]()
Ze weet van niks!!!
Foutje, bedanktquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wel dus
Nieuwe vorm van ontslag?
niet letterlijk gelijk aan dat van hem, maar wel dezelfde context enzo.quote:
Kun je dansen? Introdans zoekt nog mensenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga maar acteren. Misschien hebben ze hier nog een rol voor me
dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
niet letterlijk gelijk aan dat van hem, maar wel dezelfde context enzo.
chinese rol?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ga maar acteren. Misschien hebben ze hier nog een rol voor me
deze is eigenlijk veel te erg en veel te racistischquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je dansen? Introdans zoekt nog mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk kan ik dansenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je dansen? Introdans zoekt nog mensen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
deze is eigenlijk veel te erg en veel te racistischperfect voor hier dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
ja tochquote:
Ja als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:15 schreef denB het volgende:
Het woord racisme is in Nederland van een vrij hoog gehalte. Veel dingen die online staan worden al genegeerd.
Discriminatie is wel een gevoelig iets volgens mij, maar zo ervaar ik het hoor. Kan ook volledig de plank mis slaan.
ik snap je statement helemaal niet, maar dat kan ook aan mij liggen..quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:15 schreef denB het volgende:
Het woord racisme is in Nederland van een vrij hoog gehalte. Veel dingen die online staan worden al genegeerd.
Discriminatie is wel een gevoelig iets volgens mij, maar zo ervaar ik het hoor. Kan ook volledig de plank mis slaan.
't Punt ontgaat mij ook een beetje.. waarom lees ik uberhaupt terug, had niks gemist blijkt achterafquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik snap je statement helemaal niet, maar dat kan ook aan mij liggen..
whahahah,, gister vergeten dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Hopelijk vergeet ik vandaag niet om mijn eten mee naar huis te nemen trouwens.
werd ook wel eens tijd na al die foto's die je hebt liggen maken + aanpassen enzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:43 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, boodschappen gedaan, kuikens verschoond, auto gewassen.. Doe ik toch ff wat nuttigs vandaag
Vergeet het opzetten van een mogelijke meet nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:44 schreef Olment het volgende:
[..]
werd ook wel eens tijd na al die foto's die je hebt liggen maken + aanpassen enzo
ok,, dat is waar, ik hoop dat het door kan gaan. wat kunnen we als Minimaal Animo aanhouden voor doorgaan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet het opzetten van een mogelijke meet niet
liever jij dan ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef denB het volgende:
Sorry had een geestelijke inzinkert!
Tijd om naar huis te gaan denk ik. Heb 250 links aangepast omdat de server van naam is veranderd en er geen automatische oplossing voor was
Schrijf daar dan een scriptje voor oid?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef denB het volgende:
Sorry had een geestelijke inzinkert!
Tijd om naar huis te gaan denk ik. Heb 250 links aangepast omdat de server van naam is veranderd en er geen automatische oplossing voor was
ja ik zit nog steeds tegen mijn pak pasta en potje pastasaus aan te kijken. Had ik tussen de middag gekocht om gisteravond te eten, maar vergeten dusquote:
Mwah, hoeveel man zijn echt actief hier op dit forum..? Een stuk of 8-10..?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:49 schreef Olment het volgende:
[..]
ok,, dat is waar, ik hoop dat het door kan gaan. wat kunnen we als Minimaal Animo aanhouden voor doorgaan?
Helaas was het niet mogelijk. Alles stond verdeeld dus een script schrijven bied geen uitkomst!quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schrijf daar dan een scriptje voor oid?
Je krijgt er nooit 10 bij elkaar op een stage meetquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, hoeveel man zijn echt actief hier op dit forum..? Een stuk of 8-10..?
ff tellen
JNA
PB
Milou
Olment
Eer-ik
Cali
DenB
nico
Daph_
Luctor
Vrolijke_frits
Moblo
Bierie
Puala (al zal die wel niet willen komen gok ik)
Ikzelf.
isdatzo
Yesse
Excuus als ik iemand vergeten ben
17 man in totaal. Ik nodig misschien ook een paar vrienden van me uit als de opkomst laag is, maar ik hoop toch wel op een man of 10.. Als er minder dan 6 man komen, blaas ik het af, dan is het wel heel krap..
Ja, als je dit lijstje aanhoudt (die waren vanmorge over de meeting wel te spreken) dan moet het goed komen. Je kunt voor mij alvast een plek vasthouden, want ik kom wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ff tellen
JNA
PB
Milou
Olment
Eer-ik
Cali
DenB
nico
Daph_
Luctor
Vrolijke_frits
Moblo
Bierie
Ikzelf.
isdatzo
Yesse
17 man in totaal. Ik nodig misschien ook een paar vrienden van me uit als de opkomst laag is, maar ik hoop toch wel op een man of 10.. Als er minder dan 6 man komen, blaas ik het af, dan is het wel heel krap..
heb je wat tegen marijeh ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ff tellen
JNA
PB
Milou
Olment
Eer-ik
Cali
DenB
nico
Daph_
Luctor
Vrolijke_frits
Moblo
Bierie
Ikzelf.
isdatzo
Yesse
Wiequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
heb je wat tegen marijeh ofzo![]()
Eerst al uit het billenrijtje en nu hier ook
die heb ik nog niet gezien sinds ik hier aant posten benquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Zet je die neger bovenaan je lijstje, zit hij nog te ouwehoerenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Het viel me inderdaad ook al op dat ik bovenaan stondquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zet je die neger bovenaan je lijstje, zit hij nog te ouwehoeren
Jij bent er ook niet zo vaakquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:06 schreef Olment het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gezien sinds ik hier aant posten ben
wel in de grote vakantiequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je krijgt er nooit 10 bij elkaar op een stage meet
k ben hier elke doordeweekse dag van half 9 tot 5 ongeveer, en soms 's avonds en in het weekendquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet zo vaak
Ze wipt binnen en ze gaat weer weg
Ze post precies als jij er niet bent, 't is een complotquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:09 schreef Olment het volgende:
[..]
k ben hier elke doordeweekse dag van half 9 tot 5 ongeveer, en soms 's avonds en in het weekend
Ah dat is niet waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:09 schreef Olment het volgende:
[..]
k ben hier elke doordeweekse dag van half 9 tot 5 ongeveer, en soms 's avonds en in het weekend
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze post precies als jij er niet bent, 't is een complot kloon.
BBQ- en zwembad-meet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:12 schreef denB het volgende:
Wacht... Welke meeting?
En waar?
Ik lul namelijk altijd wel vrolijk mee
yup,, we komen morgen, dus regel maar snel alles^^quote:
Oh cool. We laten ons balkon vollopen met water. Ik hoop dat iedereen langer is dan 80cm en niet dikker dan 80cm ander heb je een probleem!quote:
xDquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef denB het volgende:
[..]
Oh cool. We laten ons balkon vollopen met water. Ik hoop dat iedereen langer is dan 80cm en niet dikker dan 80cm ander heb je een probleem!
Hijs wel 8 meter lang ^_^ BBQ is binnen! Mocht regenen is het altijd droog
quote:
Welk merk is dat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Beetje donkere foto, maar hier:
[ afbeelding ]
Dalijk wellicht maar effe betere foto's maken.
wij zijn de laatste der Mohikanenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef jna het volgende:
Ja hoor, om 16.30 al stoppen![]()
Ik als Surinamer geef tenminste het goede voorbeeld
de enigste die hier hard werkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wij zijn de laatste der Mohikanen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:10 schreef jna het volgende:
[..]
de enigste enige die hier hard werken
kijken hoe lang het duurt
3 minutenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:10 schreef jna het volgende:
[..]
de enigste die hier hard werken
kijken hoelang het duurt
In je face! LOLquote:
Ja de Surinamer wintquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn spullen pakken..
Vergeet je macoronie niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn spullen pakken..
4 juli wat is er dan?quote:
Dat vroeg ik nietquote:
Er staat nog niks op het programma.. maar jouw verjaardag is toch pas op de 22ste?quote:
Moet jij niet op vakantie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:34 schreef eer-ik het volgende:
i
[..]
ik heb dikkoppies in een pot staan hier.
True, en Milou op de 23e..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er staat nog niks op het programma.. maar jouw verjaardag is toch pas op de 22ste?
Ik kan niet slapen.quote:
is ie in utrecht?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
True, en Milou op de 23e..
Ik sta op het punt om een SES BBQ te organiseren.. Interesse om ook langs te wippen..?
De Lier is makkelijk aan te fietsen.. Count me in..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
True, en Milou op de 23e..
Ik sta op het punt om een SES BBQ te organiseren.. Interesse om ook langs te wippen..?
Nee, in de glazen stad..quote:
daar heb ik nu geen trek meer inquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:34 schreef eer-ik het volgende:
i
[..]
ik heb dikkoppies in een pot staan hier.
Ik dacht dat je vandaag weg ging joh.. maar goed.. is ook een kuttijd.. dan maar slapen in het vliegtuig toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen.
Veel te vroeg ook om te slapen.
Moet om 04:00 mandje uit.
05:00 op schiphol zijn, 08:10 vliegen.
ccl.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar heb ik nu geen trek meer in
[..]
Ik dacht dat je vandaag weg ging joh.. maar goed.. is ook een kuttijd.. dan maar slapen in het vliegtuig toch?
't Westlandquote:
ccl?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ccl.
ik kijk wel wat ik doe.
heb million miles of legroom in ieder geval, da's gunstig.
zie wel of ik ga pitten, tegen de tijd dat ik in het vliegtuig zit ben ik wel wakker.
Jetlag ook geen last van op de heenweg, 't is alleen wat vroegah als ik aankom.
2 iigquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
woont 't gros van de SES-SC'ers in het westland?
couldn't care lessquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ccl?
kan je nog een beetje film kijken onderweg ofzo?
oh ja..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
couldn't care less
Maar ja, heb gewoon eigen schermpjes enzo
't is maar 8 uur, dan effe pauze en dan 4 uur.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja..
Ik zou met echt kapot vervelen op zo'n lange vlucht. Ik kan nauwelijks tien minuten stil zitten
komt wel goed dan.. en een goed vooruitblik natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is maar 8 uur, dan effe pauze en dan 4 uur.
Best te doen.
Heb een paar boeken mee, en eigen schermpjes.
Daarbij goeie zitplek dus ik vermaak me wel.
Ben ook niet zo'n stilzitter maar ach.
Idd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
komt wel goed dan.. en een goed vooruitblik natuurlijk
Heb je geen jaarboek?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hoe ik kan achterhalen hoe mijn vroegere decaaan van mijn midelbare school heet?Mijn vader kwam 'em tegen,m aar kon niet op de naam komen. En ik ben ook altijd zo goed in namen
Maar daar staat hij dus niet in. Had ik ook al helemaal doorgespitquote:
nee een school&stageSC meetquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef MarijeH het volgende:
Goedeavond.
Ik lees dat er een ses meet word georganiseerd door Bootje. Wat heb ik gemist?
Niks, blijlkbaar ben je al op de hoogtequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:23 schreef MarijeH het volgende:
Goedeavond.
Ik lees dat er een ses meet word georganiseerd door Bootje. Wat heb ik gemist?
Niet heel centraal gelegen... maar Bootje heeft wel een grote tuinquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee een school&stageSC meet
En dat is wat je gemist hebt
maar 4 juli bij bootje in het westland..
Dat dus!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet heel centraal gelegen... maar Bootje heeft wel een grote tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |