ik zie liever een meid in een stringbikiniquote:
* Isdatzo neuriet zachtjes Günter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:44 schreef Olment het volgende:
[..]
ik zie liever een meid in een stringbikini
Ik heb tot nu toe alleen nog maar foto's van mezelf in bikini toen ik 20 - 25 kg zwaarder was, ik denk niet dat ik iemand er een plezier mee doe door die hier te postenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe fraai dat precies is kunnen we zonder foto's natuurlijk niet beoordelen.
Mwah, moet lukken!quote:
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Begin je je al onzeker te voelen?
* Isdatzo dekking zoekt.
Nee..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en wat dacht je van de ding-dong-song?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar goed dat er staat 'meiden' als je zegt 'chiks' dan krijg je die 23 kuikens in een bikini
Detailsquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee dat ging om negers in rode speedoslips
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 gaat even een lekker gebakken eitje maken
heb je er dan nogquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:55 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 gaat even een lekker gebakken eitje maken
moet je aan isdatzo vragenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef Olment het volgende:
ghehe,, negers in stringbikini's xD
kun je ons vertellen hoe dat zit Jna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:02 schreef Milou__ het volgende:
Whehe het is geen negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nico in stringbikini
Jawel, je keek.
Zo is dat. Heb geeneens pauze tot ik 1 uur in de auto stap om naar de baas te rijdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik gok van wel. echte bikkels hebben pas om 1 uur pauze
Echte bikkels werken gewoon door en eten hun brood gewoon aan hun bureauquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:20 schreef Isdatzo het volgende:
Echte bikkels nemen pauze wanneer het hun uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |