quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Zon het volgende:
Je hebt niet goed gekeken voor je het water er bij deed.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Zon het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan er uit wat poeder ineens wortels en erwten groeien ? En worden croutons ineens hard en knapperig, terwijl er niks hards inzat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef Remqo het volgende:
Ik heb bij de erwtensoep nog nooit een stuk rookworst naar boven zien bubbelen
Wanneer heb jij dan voor het laatst thee geslacht?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:22 schreef zatoichi het volgende:
Ja en automatenkoffie slaat ook nergens op, niks beter dan vers je bonen oogsten, laten drogen, malen en lekker koffie zetten. Zelfde voor thee, en een broodje kip is alleen maar lekker als je hem vers slacht!
Dat dus. Dei erwten etc zitten er al gewoon in.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Zon het volgende:
Schreeuw niet zo, gek..quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef emopuntgif het volgende:
Cup-a-soup is best lekker![]()
[ afbeelding ]
Trek den broek naar beneden, en bekijkt een tijd een wulpse vrouwe...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
[.]..... En worden croutons ineens hard en knapperig, terwijl er niks hards inzat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in de war nu.
Dit vraag ik me ook altijd af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien ik normaal die zooi niet vreet, maar ze hier gisteren een Cup-a-Soup carroussel geplaatst hebben besloot ik me zojuist een pakje "Koninginnesoep" te nuttigen.
Ik doe het pakje in mijn mok en zie een poederachtige substantie....... ik giet het water erbij...... allemaal erwten, croutons en wortels duiken op in mijn beker...... WTF......
Hoe kan er uit wat poeder ineens wortels en erwten groeien ? En worden croutons ineens hard en knapperig, terwijl er niks hards inzat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in de war nu.
Die word dus elke dag om 4 uur genomen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef emopuntgif het volgende:
[ afbeelding ]
dat klopt niet, er zit namelijk relatief weinig zout in, en heul heul veel suiker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef B.E.D het volgende:
Cup-a-soup
Lekker als je een overdosis zout wil binnenkrijgen
Je zei soppenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:43 schreef Susi het volgende:
Die croutonnetjes moet je laten soppen, dan worden ze zacht
quote:Op maandag 28 september 2009 15:23 schreef thefreakje het volgende:
[..]
dat klopt niet, er zit namelijk relatief weinig zout in, en heul heul veel suiker.
Duurde even voor je er achter kwamquote:Op maandag 28 september 2009 15:23 schreef thefreakje het volgende:
[..]
dat klopt niet, er zit namelijk relatief weinig zout in, en heul heul veel suiker.
Pfff, dat is geen CUP-A-soup, dat is CUP-D-soupquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef emopuntgif het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:43 schreef Susi het volgende:
je moet in me soppen, dan word ik lekker zacht en nat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |