ITM puts die de week erna expireren. Geen juni want die zijn te duur. En dagopties zijn dan weer te link.quote:
Yahoo kaartjequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:30 schreef edwinh het volgende:
eindelijk een VIX die echt bearish is.
Nee liever niet, moet eerst mijn shorts van vorige week woensdag nog afzetten op 247 en KPN gaat ook beter bij negatieve beursquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:45 schreef Noshiba het volgende:
Nu maar hopen op snel herstel, heel snel het liefst.
Als je naar die 3maands grafiek kijkt welquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Yahoo kaartje
Rood is de AEX, groen is de volatiliteit. Easy money?
Ik had het meer over de Cboe Vix die van de S&P, als de index -2% daalt wil ik de vix naar Minimaal +4% hebben om een bearish signaal te kirjgen, de afgelopen dagen was dat nog niet het geval. Nu wel .verdere dalingen, Black Swan 2.0? Echt geen id. Ik heb wel wat puts maar van uitbreiden is nog geen sprake.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Yahoo kaartje
Rood is de AEX, groen is de volatiliteit. Easy money?
correcties zijn vaak kort maar krachtigquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef Dave7 het volgende:
Dow Jones Transportation Average .DJT 2,995.02 -153.66 (-4.88%)
sjonge het gaat weer lekkerik kan me bijna niet voorstellen dat dit enkel correctie is, gaat het wel erg hard voor
Ik denk dat de kans aanzienlijk is dat we net zo hard weer naar beneden gaan als dat we omhoog zijn gegaan, maar dan met een iets hogere bodem.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:24 schreef edwinh het volgende:
[..]
correcties zijn vaak kort maar krachtig
Het zou me verbazen als de 2e trend harder zal zijn. Maar ik doe ongetwijfeld meequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef sitting_elfling het volgende:
De 2e trend omhoog zal harder zijn dan de vorige, waar ik aan mee ga doen.
Ik heb ong. het zelfde lijstje alleen heb ik daar draka/aalberts en usg niet opstaan wel boskalis en arcadis.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef Alistair het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als de 2e trend harder zal zijn. Maar ik doe ongetwijfeld mee
Momenteel zijn kanshebbers voor mij (na een verdere daling en tussen haakjes het verlies in % sinds afgelopen vrijdag m.u.v. ING want die is sinds maandag):
Aegon (-21,06%), ING (-16,67%), Draka (-15,68%) en Aalberts (-17,05%). Mogelijk ook Mittal (-12,87%), Air France (-12,56%), Bam (-10,99%) en USG (-11,64%). Deze aandelen volg ik nu.
TomTom (-11,48%) heb ik al en in AMG zit ik ook nog steeds
Barclays is wel extreem hard gestegen ook hoor. Nog veel harder dan bijvoorbeeld een INGquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb ong. het zelfde lijstje alleen heb ik daar draka/aalberts en usg niet opstaan wel boskalis en arcadis.
Wat te denken van de britse financials?Barclays werd vandaag met -10% ook weer door de strontmolen gehaald en Lloyds is al weer meer dan 20% in totaliteit afgelopen dagen door de strontmolen gehaald.
op welke koers stond die op het moment van de tip?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:21 schreef pberends het volgende:
KPN, van wie was die tip ook alweer?
Het blijft natuurlijk een pennystock waar je in investeert. Met alle risico's die het met zich meeneemt. Zo was Infineon Tech AG ook een pennystock en sinds zijn low met meer dan 560% gestegen. Dat bedrijf verkeert ook sinds een aantal jaar in zwaar weer. Je kunt dus ofwel handelen volgens de Greater Fool Theory of echt vertrouwen hebben in het bedrijf.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:52 schreef Alistair het volgende:
BCS is wat mij betreft de beste keus als die nog verder daalt!
Waarom denk je dat? Gaan we vanaf de let's say 222 50 procent omhoog? Of bedoel je in absolute punten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef sitting_elfling het volgende:
De 2e trend omhoog zal harder zijn dan de vorige, waar ik aan mee ga doen.
Niet zeurenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:11 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
op welke koers stond die op het moment van de tip?
de tip die inhield dat KPN binnen een week op 11 zou staan, overigens, boefje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |