Nou als ik me bedenk dat ik ze in Maart voor 7 euro heb gekocht.. dan staat hij nu ook veel te hoog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:31 schreef foetre het volgende:
[..]
En wanneer ga je kopen dan?Voorlopig staat ie voor mij nog veel te hoog.
OK ik wacht tot rond de 7 e .Heb toen veel te vroeg verkochtquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nou als ik me bedenk dat ik ze in Maart voor 7 euro heb gekocht.. dan staat hij nu ook veel te hoog.
Maar ik denk dat dat we die bodem voorlopig niet zullen zien.
Ik denk ergens in de buurt van de 9.00, maar je ziet hij blijft door zijn day lows heen breken, dus wie weet zijn we daar al heel snel.
Ja, kun je via Binck kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:38 schreef Dave7 het volgende:
Wat vinden jullie van Brixton plc, Segro plc (vastgoed)? En kan je die gewoon aankopen met Binck, aangezien het in pond noteert?
http://www.google.com/finance?q=brixton
http://www.google.com/finance?q=LON:SGRO
Ik ga het even bestuderen allemaal. Waarom hebben die fondsen aan de LSE over het algemeen van die achterlijk hoge koersen? Want deze komen allebei van boven de 500! Is dat gewoon 500 pond?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef Alistair het volgende:
[..]
Ja, kun je via Binck kopen
Lijkt mooi als je kijkt naar de grafiek van de afgelopen jaren maar lees ook de nieuwsberichten eens op diezelfde pagina (ik heb het nu over SGRO)
Komt nog wel. Zie KBC, daar bleef ook niks meer van over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef LXIV het volgende:
Bizar dat ING zich op dit nieuws zo goed houdt, terwijl een paar maanden geleden de koers met tientallen procenten kelderde op enkel sentiment.
Ja!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik ga het even bestuderen allemaal. Waarom hebben die fondsen aan de LSE over het algemeen van die achterlijk hoge koersen? Want deze komen allebei van boven de 500! Is dat gewoon 500 pond?
>-8% vind jij "goed houden"?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:22 schreef LXIV het volgende:
Bizar dat ING zich op dit nieuws zo goed houdt, terwijl een paar maanden geleden de koers met tientallen procenten kelderde op enkel sentiment.
Aandelen aan de LSE zijn genoteerd in pence, dus £0,01.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef Dave7 het volgende:
Waarom hebben die fondsen aan de LSE over het algemeen van die achterlijk hoge koersen? Want deze komen allebei van boven de 500! Is dat gewoon 500 pond?
Thanks Selang, dat vermoeden had ik al. S_E wat doe je?! Zou jij toch moeten weten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Aandelen aan de LSE zijn genoteerd in pence, dus £0,01.
500 is dus £5,00.
sitting_elfling?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef Mr.J het volgende:
Welke mongool zit met x00.000k dumps ING onderuit te schoppen?
Ik denk dat het LXIV is die zijn omvangrijke deelneming in ING op deze hoge koersen aan het afbouwen is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:09 schreef Mr.J het volgende:
Welke mongool zit met x00.000k dumps ING onderuit te schoppen?
Of het is pberends, die wil op deze manier z'n Marc Faber-rapporten onderbouwen met harde cijfersquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:17 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik denk dat het LXIV is die zijn omvangrijke deelneming in ING op deze hoge koersen aan het afbouwen is.
Verstandig.
Ik neem aan dat het gaat om een openingsstortingquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:31 schreef pberends het volgende:
Dat http://www.lynx.nl/index.html he, moest je daar minimaal 4k voor storten? Wat als je die 2k verliest, moet je dat dan bij storten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |