Vind ik wel meevallen eigenlijk, de Belgen hebben heel wat lelijker gevallen rondrijden. Dit zijn eigenlijk de enige Belgische treinstellen waarvan je de kop een beetje "gestroomlijnd" kan noemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:15 schreef Duvel het volgende:
Breaks zijn lelijke kuttreinen
Ja maar toch! Lelijk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk, de Belgen hebben heel wat lelijker gevallen rondrijden. Dit zijn eigenlijk de enige Belgische treinstellen waarvan je de kop een beetje "gestroomlijnd" kan noemen.
Is dat zo raar dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij kwamen er daarnet een aantal Plan T-treinen voorbij gereden.
Wat wordt hiermee bedoeld? Of had het eigenlijk V2 moeten zijn?quote:
Voor de derde keer binnen één week dat (Almelo-)Hengelo-Enschede getroffen wordt.quote:Enschede-Hengelo
Vrijdag 15 Mei 14:34
Oorzaak Tussen Hengelo en Enschede rijden geen treinen door een wisselstoring.
Verwachting De extra reistijd is meer dan 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Jup die wissel naar het hulpspoortjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef dennistd het volgende:
Hengelo-Enschede is op zich niet zo storingsgevoelig, normaal is het altijd wissel 1261a/b (uit mijn hoofd, het is iig die bij De Riet) tussen Hengelo en Almelo
goh, jij ook al?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
goh, jij ook al?
ik ben trouwens te herkennen aan mijn niet zo magere postuur, een zwarte fototas met oranje strepen en een blauwe rugzak
ik reis samen met marko heen in elk geval (nouja, enschede-almelo doe ik alleen)quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik reis samen met marko heen in elk geval (nouja, enschede-almelo doe ik alleen)
Ik zit ineens te denken - hoe doen ze het daar met de treinbeīnvloeding? Ze hebben daar immers vast geen ATB...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:24 schreef dennistd het volgende:
Via spoorforum een foto van de oostbloklopers in polen:
[ afbeelding ]
Foto is van gistermiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |