Nou, jij liever dan ik....quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Aarti het volgende:
ik ga zo lunchen...bij de burgerking?!
oeh, lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
Vanavond griekse yoghurt met verse aardbeien
Of die nieuwe zuivelhoeve boerenvla
Ik heb nog grof bruin brood met parmahamquote:
In de zonquote:
Girlhunting.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:48 schreef Muck het volgende:
Waar is Mart?
je hebt je leven zelf in de hand. Het heeft me ook even gekost om dat te beseffenquote:
Ik begin het me ook te beseffen hoor... eind vorig jaar zat ik absoluut niet lekker in mijn vel, heb begin januari wat dingen drastisch veranderd, en mijn vel zit nu al een stuk beterquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt je leven zelf in de hand. Het heeft me ook even gekost om dat te beseffen
Dat is Ajax in het algemeen, de vraag is idd: wie rijdt d'r meequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit Jeopardy en moeten we de vraag raden? "Wie er op de failtrain zit?".
Ik denk het...quote:
Ik duimquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
helluh
Ik ga nu naar mijn sollicitatiegesprek. bleeg ik ben nerveus!! Willen jullie allemaal even duimen?![]()
![]()
Have fun, en ook opletten of je het zelf wel wat vindtquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:helluh
Ik ga nu naar mijn sollicitatiegesprek. bleeg ik ben nerveus!! Willen jullie allemaal even duimen?![]()
![]()
ik duim keihard voor jequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
helluh
![]()
*duimt*quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef Fha het volgende:
helluh
![]()
Goede tip!quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Have fun, en ook opletten of je het zelf wel wat vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |