quote:
Jaaaa sssst manlief heeft net zijn rijbewijsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef freecell het volgende:
Vlindur, heftig verhaal...
Lever gescheurd.... Dat is behoorlijk heftig
[..]
De beste vriend van TARA heeft ook zijn lever gescheurd, ook van een motor afgeklapt en was net te laat in het ziekenhuis... No way dat TARA ooit op een motor mag rijden![]()
Wat lief!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:27 schreef Estrys het volgende:
Het is dat ik niet in de buurt woon anders bracht ik Seb gisteren nog bij jou vlindur
Dat is permanent hoor dat hormonalequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat lief!![]()
Ik ben zo hormonaal, niks aan, gister onder August Rush moest ik ook zomaar ineens janken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is permanent hoor dat hormonaleDacht jij dat het door de zwangerschap kwam?
Kun je PCOS door een ongeluk krijgen? Lijkt me toch wel sterk hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Backstreet boys en Hanson!![]()
![]()
Wat heftig, zeg, dat ongeluk!
Zou de PCOS daardoor kunnen zijn gekomen?
(En ik dacht dat je wel ouder zou zijn dan ik, maar bent 2 jaar jonger. grappig)
Prima leeftijd!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:23 schreef freecell het volgende:
Vlindur: we zijn gezellig samen een kwart-eeuw
Naja, kweenie, maar pcos is toch verklevingen in je baarmoeder e.o. ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je PCOS door een ongeluk krijgen? Lijkt me toch wel sterk hoor
Oh, ik dacht dat jij ook ouder zou zijn! Maar 2 jaar valt mee ja!
Dan hou ik het maar even op raaskallenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:37 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Naja, kweenie, maar pcos is toch verklevingen in je baarmoeder e.o. ?
Door zo'n ernstig ongeluk kunenn toch verklevingen ontstaan, als soort littekenweefsel?
Misschien raaskal ik wel, hoor, maar dat schoot me door mn hoofd, vandaar.
Iig nog even eenvoor je zwangerschap
Ja, mijn broer is gestorven aan kroep. Een kern gezond jongetje die 4 dagen later 1 had moeten worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef freecell het volgende:
Maar Vlindur? Kroep?
Het OUD Estafette Topic deel 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |