abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69135871
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Que watte?
Ah, je hebt de rar nog niet gezien blijkbaar.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 17 mei 2009 @ 23:13:54 #127
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69135939
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Lekkere billetjes hoor, Adelante.
Primum non nocere
pi_69135958
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

.!!!
U MAD?
  zondag 17 mei 2009 @ 23:16:33 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_69136047
quote:

[..]

Ach jee, is het weer zo ver?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 17 mei 2009 @ 23:17:24 #130
198231 Nikmans
Hee daar
pi_69136082
quote:

[..]

zo jong, zo onschuldig
Ga weg
pi_69136142
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef Nikmans het volgende:

[..]

zo jong, zo onschuldig
U MAD?
pi_69136255
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:

[..]

Precies, niet moeilijker maken dan het is! Ga lekker spoilen in het Prison Break topics, daar is het namelijk voor. Mensen die de aflevering reeds gezien hebben, kunnen er samen over praten en de avonturen herbeleven Mensen die dat topic mijden, moeten niet elders op FOK! geconfronteerd worden met berichten die zij juist nog niet willen weten.
Je mist mijn punt, ik klaag enkel over de afloop. Klagen in KLB, dat kon toch? Dat ik daarbij spoil is misschien niet zo leuk. 't Punt is, ik wil niet 'discussiëren' ik wil klagen. Dat het jullie taak is om blijkbaar klachten te censureren die elders geplaatst kunnen worden, is prima - maar daar heb ik niet zoveel mee te maken. Ik wil gewoon een KLB topic openen, en daarbij beperk ik mij niet in het omschrijven van mijn klacht, om leden waaraan ik wellicht iets verklap te ontzien.
  zondag 17 mei 2009 @ 23:22:51 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_69136313
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:21 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Je mist mijn punt, ik klaag enkel over de afloop. Klagen in KLB, dat kon toch? Dat ik daarbij spoil is misschien niet zo leuk. 't Punt is, ik wil niet 'discussiëren' ik wil klagen. Dat het jullie taak is om blijkbaar klachten te censureren die elders geplaatst kunnen worden, is prima - maar daar heb ik niet zoveel mee te maken. Ik wil gewoon een KLB topic openen, en daarbij beperk ik mij niet in het omschrijven van mijn klacht, om leden waaraan ik wellicht iets verklap te ontzien.
Klagen over die show kan best, maar spoilen in de TT
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69137247
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

Klagen over die show kan best, maar spoilen in de TT
Waarom is mijn topic dan gesloten in plaats van geëdit? Of zitten jullie niet zo op 1 lijn?
  zondag 17 mei 2009 @ 23:56:15 #135
3185 Adelante
To let it go now
pi_69137349
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Waarom is mijn topic dan gesloten in plaats van geëdit? Of zitten jullie niet zo op 1 lijn?
Ik had hem geedit of er iets van [spoiler] in de TT gezet, maar blijkbaar denken we daar anders over.
pi_69139001
Alle relaxte mensen stoppen met de opleiding

Kan dat dagboek-plaatje weg? Dit is gewoon een goed geformuleerde en 'originele' klacht.
-
  maandag 18 mei 2009 @ 03:49:23 #137
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_69139758
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Sokpop

Overdreven veel geluid maken als je kotst

Ronald Koeman

Marokkaanse buren delen in abonnee-tv

Boer zoekt vrouw

Eneco Groenvast: MENSEN KOM OP!

Waarom zijn deze topics nog niet dicht? Ik ga ervanuit dat je ze over het hoofd hebt gezien Biogarde, het zijn immers allemaal kutklachten. Maar ik ben blij ze onder je aandacht te hebben kunnen brengen.
Ik heb ze niet gezien. Simpel. Gaf ik eerder ook al aan.

Overigens wel een verschilletje tussen de topics die je aangeeft en die van jezelf. Bij die van jou heeft niemand ook maar enig idee waar het over ging/gaat/whatever. En dan nog.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_69148974
Beeldschone man niet gesproken op de ALV

Waarom beste moderator? Ik neem aan dat jij ook gefrustreerd zal zijn als je niet je kans grijpt op een bijeenkomst om een oogstrelend meisje aan te spreken.
pi_69149507
quote:
Op maandag 18 mei 2009 03:49 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik heb ze niet gezien. Simpel. Gaf ik eerder ook al aan.

Overigens wel een verschilletje tussen de topics die je aangeeft en die van jezelf. Bij die van jou heeft niemand ook maar enig idee waar het over ging/gaat/whatever. En dan nog.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:29 schreef Registratiedienst het volgende:
Beeldschone man niet gesproken op de ALV

Waarom beste moderator? Ik neem aan dat jij ook gefrustreerd zal zijn als je niet je kans grijpt op een bijeenkomst om een oogstrelend meisje aan te spreken.
Ik krijg hier toch een beetje de indruk dat er selectief gemodereerd wordt. Alles wat ook maar riekt naar bezigheden van een wat hoger niveau wordt snel gesloten, laaggeletterde flauwekul mag wel openblijven. Begrijp me goed, dit is een priveforum, en dit soort regels mogen best gesteld worden, maar dan wel graag transparant. Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn, en dan verspil ik ook geen tijd meer aan het optikken van ronkende volzinnen, althans in dit subforum.
  maandag 18 mei 2009 @ 13:51:21 #140
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69149660
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

[..]

Ik krijg hier toch een beetje de indruk dat er selectief gemodereerd wordt. Alles wat ook maar riekt naar bezigheden van een wat hoger niveau wordt snel gesloten, laaggeletterde flauwekul mag wel openblijven. Begrijp me goed, dit is een priveforum, en dit soort regels mogen best gesteld worden, maar dan wel graag transparant. Dan weten we allemaal waar we aan toe zijn, en dan verspil ik ook geen tijd meer aan het optikken van ronkende volzinnen, althans in dit subforum.
Dat topic was gewoon dagboekbagger en er lopen genoeg andere topics met ronkende volzinnen.
pi_69149956
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat topic was gewoon dagboekbagger en er lopen genoeg andere topics met ronkende volzinnen.
Deze reactie dus voor de twee posts erboven.
U MAD?
pi_69150482
Voor maatschappelijke/politieke klachten heeft FOK! POL/NWS.

Voor persoonlijke klachten KLB. Of niet? Erg selectief. Een jointje dat in het toilet valt (bijvoorbeeld) is natuurlijk geen DagBoek-Materie. Of iemand die slecht behandeld is door Media Markt. Of... < insert random shit >

Erg dom.
pi_69150536
Probeer het in POL/NWS als je het niet eens bent met je slotje hier in KLB zou ik zeggen.
U MAD?
pi_69150673
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef TNA het volgende:

[..]

Wellicht, maar het stikt in klaagbaak van de bagger. En het valt me op dat mijn topics vaak gesloten worden, dit omdat ze niet begrepen worden of een andere kulreden. Daar zou ik best mee kunnen leven, ware het niet dat de selectiviteit van het modereren me tegen de borst stuit. Het lijkt er namelijk op dat topics die hinten richting een iets beschaafder milieu strenger worden beoordeeld; er zijn namelijk tal van topics met heel wat minder kwaliteit maar met een blijkbaar acceptabeler onderwerp, die wél gewoon open blijven.
pi_69150692
Waarde Boswachter,

Kunt U mij alstublieft uitleggen waarom mijn topic inhoudelijk niet te vergelijken valt met een jointje dat in het toilet valt of een user die slecht behandeld wordt door de Mediamarkt? Ik volg wel een WO-studie, maar kennelijk faal ik in KLB-FB om te begrijpen waarom de Opperbewakers van dit subforum mijn topic 'bagger' vinden (vergelijkend met andere zogenaamde DB-topics - zie genoemde voorbeelden).

Met liefdevolle groet,

Registratiedienst
  maandag 18 mei 2009 @ 14:20:54 #146
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_69150764
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef Registratiedienst het volgende:
Waarde Boswachter,

Kunt U mij alstublieft uitleggen waarom mijn topic inhoudelijk niet te vergelijken valt met een jointje dat in het toilet valt of een user die slecht behandeld wordt door de Mediamarkt? Ik volg wel een WO-studie, maar kennelijk faal ik in KLB-FB om te begrijpen waarom de Opperbewakers van dit subforum mijn topic 'bagger' vinden (vergelijkend met andere zogenaamde DB-topics - zie genoemde voorbeelden).

Met liefdevolle groet,

Registratiedienst
Omdat jij gewoon een kutuser eerste klasse bent, met je pretentieuze kutverhaaltje over een of andere homo. In mijn KLB, nota bene.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_69150819
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wellicht, maar het stikt in klaagbaak van de bagger. En het valt me op dat mijn topics vaak gesloten worden, dit omdat ze niet begrepen worden of een andere kulreden. Daar zou ik best mee kunnen leven, ware het niet dat de selectiviteit van het modereren me tegen de borst stuit. Het lijkt er namelijk op dat topics die hinten richting een iets beschaafder milieu strenger worden beoordeeld; er zijn namelijk tal van topics met heel wat minder kwaliteit maar met een blijkbaar acceptabeler onderwerp, die wél gewoon open blijven.
Beste Diederik,

Wellicht is de omgeving van de opperbewakers wat minder intellectueel. Onbegrip, niet kunnen inleven, verkeerd opvatten enzovoort. Typerend. Ik vergeet bijvoorbeeld dat afkortingen zoals ALV waarschijnlijk onbekend zijn voor hen. Daarnaast kan ik mij ook goed voorstellen dat deze opperbewakers zich geintimideerd voelen door mijn opmerking dat er werkelijk aantrekkelijke (lustopwekkende) maatschappelijk/politiek betrokken mannen bestaan. Deze mannen zijn namelijk Uebermenschen.
pi_69150885
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:20 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Omdat jij gewoon een kutuser eerste klasse bent, met je pretentieuze kutverhaaltje over een of andere homo. In mijn KLB, nota bene.
Jaloezie. Wat schattig. Sommige mannelijke paupers openen een topic over het hosselen van meisjes in een discotheek. Ik open inderdaad topics over beeldschone mannen die ik zie in zeer 'pretentieuze' clubs (lees: waar iedereen minstens zijn basisschooldiploma heeft).
  maandag 18 mei 2009 @ 14:25:58 #149
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69150913
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zoals dit pareltje of een kletsverhaal over linkse bankmanagers? Beschaafd milieu hoor Vooralsnog is de enige selectiviteit die ik hier zie een onderscheid tussen goede topics en slechte topics.
pi_69151015
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:25 schreef TNA het volgende:

[..]

Zoals dit pareltje of een kletsverhaal over linkse bankmanagers? Beschaafd milieu hoor Vooralsnog is de enige selectiviteit die ik hier zie een onderscheid tussen goede topics en slechte topics.
Je ziet de humor er niet van in. Ook wel typerend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')