quote:
Pics?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
Ik ben een interviewtranscript aan het verzinnen ben bezig
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef Sanderrrr het volgende:
Moeten kotsenEen echte man slikt het gewoon weer in.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gedronken wss, pauperrugby toernooi hier naast de deur
ditquote:Op zondag 17 mei 2009 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Goed kotsen doe je als volgt:Je gaat niet als een mietje wachten totdat je eindelijk moet kotsen Douw 2 vingers diep achter je strot Schreeuw terwijl je kotst BWWWWWWAAAAAAAAAAAAGHGHGHGblubblubgorgel Vloek als een matroos Herhaal stap 2, 3 en 4 meerdere malen
Niets geeft zoveel opluchting als extreem luidruchtig kotsten. Al was het maar om andere mensen ook misselijk te krijgen, gedeelde smart is halve smart.
Heerlijk die gezichten ook van mensen die er omheen staan als iemand aan het kosten isquote:Op zondag 17 mei 2009 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Goed kotsen doe je als volgt:Je gaat niet als een mietje wachten totdat je eindelijk moet kotsen Douw 2 vingers diep achter je strot Schreeuw terwijl je kotst BWWWWWWAAAAAAAAAAAAGHGHGHGblubblubgorgel Vloek als een matroos Herhaal stap 2, 3 en 4 meerdere malen
Niets geeft zoveel opluchting als extreem luidruchtig kotsten. Al was het maar om andere mensen ook misselijk te krijgen, gedeelde smart is halve smart.
Een iets grotere afbeelding zodat het ook leesbaar is zou handig zijn..quote:
Dat is privequote:Op zondag 17 mei 2009 22:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Een iets grotere afbeelding zodat het ook leesbaar is zou handig zijn..
Daarbij hoeft een echte kerel niks in zijn keel te steken om te kunnen kotsen. Echte mannen kunnen kotsen op commando
Dan was het nutteloos, wat me gelijk doet denken aan dit topic.quote:
Ach, het leven is nutteloos. Dus is het logisch dat alles in dit leven ook nutteloos is.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan was het nutteloos, wat me gelijk doet denken aan dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |