quote:
Pics?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
Ik ben een interviewtranscript aan het verzinnen ben bezig
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:47 schreef Sanderrrr het volgende:
Moeten kotsenEen echte man slikt het gewoon weer in.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gedronken wss, pauperrugby toernooi hier naast de deur
ditquote:Op zondag 17 mei 2009 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Goed kotsen doe je als volgt:Je gaat niet als een mietje wachten totdat je eindelijk moet kotsen Douw 2 vingers diep achter je strot Schreeuw terwijl je kotst BWWWWWWAAAAAAAAAAAAGHGHGHGblubblubgorgel Vloek als een matroos Herhaal stap 2, 3 en 4 meerdere malen
Niets geeft zoveel opluchting als extreem luidruchtig kotsten. Al was het maar om andere mensen ook misselijk te krijgen, gedeelde smart is halve smart.
Heerlijk die gezichten ook van mensen die er omheen staan als iemand aan het kosten isquote:Op zondag 17 mei 2009 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Goed kotsen doe je als volgt:Je gaat niet als een mietje wachten totdat je eindelijk moet kotsen Douw 2 vingers diep achter je strot Schreeuw terwijl je kotst BWWWWWWAAAAAAAAAAAAGHGHGHGblubblubgorgel Vloek als een matroos Herhaal stap 2, 3 en 4 meerdere malen
Niets geeft zoveel opluchting als extreem luidruchtig kotsten. Al was het maar om andere mensen ook misselijk te krijgen, gedeelde smart is halve smart.
Een iets grotere afbeelding zodat het ook leesbaar is zou handig zijn..quote:
Dat is privequote:Op zondag 17 mei 2009 22:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Een iets grotere afbeelding zodat het ook leesbaar is zou handig zijn..
Daarbij hoeft een echte kerel niks in zijn keel te steken om te kunnen kotsen. Echte mannen kunnen kotsen op commando
Dan was het nutteloos, wat me gelijk doet denken aan dit topic.quote:
Ach, het leven is nutteloos. Dus is het logisch dat alles in dit leven ook nutteloos is.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:46 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan was het nutteloos, wat me gelijk doet denken aan dit topic.
Wat zegt de bijbel over kotsen na te veel wijn?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:38 schreef koningdavid het volgende:
Laatste keer dat ik gekotst heb is 10 jaar geleden ofzo.
Heb je het ooit andersom geprobeerd?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Zo hard kotsen dat je de volgende dag buikspierpijn hebt, dan ben je pas echt goed bezig geweest.
Of schijten en kotsen tegelijk. Met je kop in de gootsteen en aars op de plee. Mooi waak.
Ooit wel eens in een urinoir gescheten terwijl ik aan het kotsen was. Maar dat was omdat de wc's op slot waren in de betreffende kroegquote:
Kotste je op de vloer?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ooit wel eens in een urinoir gescheten terwijl ik aan het kotsen was. Maar dat was omdat de wc's op slot waren in de betreffende kroeg.
Yup en tevens over mijn schoenen. Het was op een doordeweekse dag in de zomer. Al vroeg op terras zitten. Bier, felle zon, enkel een licht ontbijtje gehad. Opeens beroerd en mijn maag van streek. Hop naar de wc's... Schijnbaar was het niet druk genoeg om de reguliere wc's van het slot te halen of waren ze alle drie tegelijk kapot gegaan, geen idee. Dus ja, nood breekt wet. Daarna ziek als een hond naar huis gegaan en 2 dagen beroerd op bed gelegen.quote:
Niet zozeer iets over kotsen, wel over de bijwerkingen:quote:Op maandag 18 mei 2009 00:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat zegt de bijbel over kotsen na te veel wijn?
Herkenbaar, op het kotsen na. Pics van je schoenen nadien?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Yup en tevens over mijn schoenen. Het was op een doordeweekse dag in de zomer. Al vroeg op terras zitten. Bier, felle zon, enkel een licht ontbijtje gehad. Opeens beroerd en mijn maag van streek. Hop naar de wc's... Schijnbaar was het niet druk genoeg om de reguliere wc's van het slot te halen of waren ze alle drie tegelijk kapot gegaan, geen idee. Dus ja, nood breekt wet. Daarna ziek als een hond naar huis gegaan en 2 dagen beroerd op bed gelegen.
Ik ben nog steeds van mening dat het een buikgriep was in combinatie met teveel bier..
Serieus, zo doe ik het precies. Jij snapt het manquote:Op zondag 17 mei 2009 21:48 schreef Xebrozius het volgende:
Whahaa das echt ultimate. Ook erbij pissen. ene moment lachen om de situatie andere moment alles en iedereen de tyfus schelden.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:33 schreef Xebrozius het volgende:
Zo hard kotsen dat je de volgende dag buikspierpijn hebt, dan ben je pas echt goed bezig geweest.
Of schijten en kotsen tegelijk. Met je kop in de gootsteen en aars op de plee. Mooi waak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |