Op een topic als dit?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef martijntje123 het volgende:
Beste Fokkers,
Ik zit ergens mee maar denk dat het een beetje onzin is om daar druk om te maken...toch wil ik jullie mening horen!
Mijn vriendin heeft namelijk best dikke tieten, met een bikini waar haar tieten een beetje naar elkaar gedrukt staan. Als je haar dus in bikini ziet heeft ze dus dikke inkijk. Ik zit daar raar genoeg mee omdat veel jongens erna zullen kijken. Stel ik me aan?
Hoe zouden jullie het vinden als jullie vriendin door andere mensen (lees: jongens) bekeken zal worden terwijl ze cup D heeft met een bikini waar haar tieten helemaal tegen elkaar gedrukt staan?
serieuze reacties graag.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
jaloezie is een gebrek aan zelfvertrouwen btw
right onquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
jij zou toch ook daarnaar kijken bij andere dames? ookal hebben die een vriend? (of jij een vriendin)
ik zou dr niet zo'n punt van maken, en er zelf van genieten
Ja niet echt inkijk maar gewoon inkijk van vore. Dat er een grote spleet tussen haar tieten zit.quote:
Dat dus... En dan erbij denken 'Mine! She's mine!!!'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
Jij loopt naast haar, als mensen kijken en je hebt het door, dan kijk je hen aan en tik je haar op d'r kont en lach je even smerig.
Oohw oke ik dacht zeg maar inkijk van achteren, net als bij een laag uitgesneden truitje maar dat is het dus niet????????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef martijntje123 het volgende:
[..]
Ja niet echt inkijk maar gewoon inkijk van vore. Dat er een grote spleet tussen haar tieten zit.
Dus ze hangen zo laag dat haar spleet tussen die tieten zit? Begrijp ik dat goed?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef martijntje123 het volgende:
Ja niet echt inkijk maar gewoon inkijk van vore. Dat er een grote spleet tussen haar tieten zit.
Ik ben ook blij met het feit dat ze dikke tieten heeft! Ik vind het alleen niks als andere mensen haar dikke tieten bewonderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:58 schreef SimpelZat het volgende:
Gast is dit serieus???? Heb je een vriendin met dikke tieten ga je lopen zeiken, tenzij je een billenman bent....?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef Neuroscience het volgende:
Goddomme, en ik maar denken dat de mensen op Sri Lanka t zwaar hebben.
vraagje;quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef martijntje123 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met het feit dat ze dikke tieten heeft! Ik vind het alleen niks als andere mensen haar dikke tieten bewonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef martijntje123 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij met het feit dat ze dikke tieten heeft! Ik vind het alleen niks als andere mensen haar dikke tieten bewonderen.
Heeft geen reet met vertrouwen te maken man. Hij heeft het niet over angst voor vreemdgaan maar dat hij die blikken niet prettig vindt. Kan het mij best voorstellen....Je zult er aan moeten wennen TS!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:56 schreef MarkM het volgende:
Lekker veel vertrouwen heb jij in je vriendin.
Maak je geen zorgen, als ik dit zo lees zal je ergens tussen de 15-17 zijn, dus zij ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef martijntje123 het volgende:
Beste Fokkers,
Ik zit ergens mee maar denk dat het een beetje onzin is om daar druk om te maken...toch wil ik jullie mening horen!
Mijn vriendin heeft namelijk best dikke tieten, met een bikini waar haar tieten een beetje naar elkaar gedrukt staan. Als je haar dus in bikini ziet heeft ze dus dikke inkijk. Ik zit daar raar genoeg mee omdat veel jongens erna zullen kijken. Stel ik me aan?
Hoe zouden jullie het vinden als jullie vriendin door andere mensen (lees: jongens) bekeken zal worden terwijl ze cup D heeft met een bikini waar haar tieten helemaal tegen elkaar gedrukt staan?
ik voel me daar niet zo lekker bij.
serieuze reacties graag.
Waarom? Laat ze kijken, jij bent toch de enige die er aan mag zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef martijntje123 het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
jaloezie is een gebrek aan zelfvertrouwen btw
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef -En4Cer- het volgende:
Boeiend.
Mijn vriendin ligt altijd topless op het strand, maar dan ben ik eerder trots dan dat ik het er moeilijk mee heb.
En nee, mijn vriendin is niet tietloos![]()
Egoïstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef martijntje123 het volgende:
[..]
Wat n homo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef martijntje123 het volgende:
Beste Fokkers,
serieuze reacties graag.
Dan koop je een koltrui voor dr en dan vraag je of ze die de rest van haar leven overal wil dragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef martijntje123 het volgende:
Mijn vriendin heeft zoiets van: Ja ik kan er ook niks aandoen dat ik ze heb!
hmm maar toch zit ik ermee :|
Ik kan me er zo niks bij voorstellen, post eens een fototje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef martijntje123 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:15 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik kan me er zo niks bij voorstellen, post eens een fototje?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef martijntje123 het volgende:
Beste Fokkers,
serieuze reacties graag.
+1. Of beter nog, een facial...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:17 schreef Aneurism het volgende:
Ik zou d'r lekker vol blaffen en me met betere dingen bezig houden zoals wat je gaat eten vanavond bijvoorbeeld.
Wedden dat jij stiekem wel naar andere wijven kijkt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:02 schreef martijntje123 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |