Op een topic als dit?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:54 schreef martijntje123 het volgende:
Beste Fokkers,
Ik zit ergens mee maar denk dat het een beetje onzin is om daar druk om te maken...toch wil ik jullie mening horen!
Mijn vriendin heeft namelijk best dikke tieten, met een bikini waar haar tieten een beetje naar elkaar gedrukt staan. Als je haar dus in bikini ziet heeft ze dus dikke inkijk. Ik zit daar raar genoeg mee omdat veel jongens erna zullen kijken. Stel ik me aan?
Hoe zouden jullie het vinden als jullie vriendin door andere mensen (lees: jongens) bekeken zal worden terwijl ze cup D heeft met een bikini waar haar tieten helemaal tegen elkaar gedrukt staan?
serieuze reacties graag.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
jaloezie is een gebrek aan zelfvertrouwen btw
right onquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
jij zou toch ook daarnaar kijken bij andere dames? ookal hebben die een vriend? (of jij een vriendin)
ik zou dr niet zo'n punt van maken, en er zelf van genieten
Ja niet echt inkijk maar gewoon inkijk van vore. Dat er een grote spleet tussen haar tieten zit.quote:
Dat dus... En dan erbij denken 'Mine! She's mine!!!'quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:55 schreef LasTeR het volgende:
Jij loopt naast haar, als mensen kijken en je hebt het door, dan kijk je hen aan en tik je haar op d'r kont en lach je even smerig.
Oohw oke ik dacht zeg maar inkijk van achteren, net als bij een laag uitgesneden truitje maar dat is het dus niet????????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef martijntje123 het volgende:
[..]
Ja niet echt inkijk maar gewoon inkijk van vore. Dat er een grote spleet tussen haar tieten zit.
Dus ze hangen zo laag dat haar spleet tussen die tieten zit? Begrijp ik dat goed?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:59 schreef martijntje123 het volgende:
Ja niet echt inkijk maar gewoon inkijk van vore. Dat er een grote spleet tussen haar tieten zit.
Ik ben ook blij met het feit dat ze dikke tieten heeft! Ik vind het alleen niks als andere mensen haar dikke tieten bewonderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:58 schreef SimpelZat het volgende:
Gast is dit serieus???? Heb je een vriendin met dikke tieten ga je lopen zeiken, tenzij je een billenman bent....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |