Wat ben je toch goed!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:11 schreef Fortitudo het volgende:
eerst vond iedereen het aantrekken van mvb en oleguer + sulejmani geweldig
ik zei: ze zijn allemaal niks (samen met nog ene paar anderen)
Latere reactie hier: ze zijn helemaal niet goed
Eerste reactie van bijna iedereen hier: alsjeblieft geen co
Ik met nog een paar anderen: ajax moet co halen, hebben ze behoefte aan
Na een tijdje iedereen: haal co
![]()
![]()
Heatwave had destijds dezelfde mening mbt bovengenoemde zakenquote:
Ja en dan de onervaren De Boer en Bergkamp voor de groep gooien. Krijg je weer hetzelfde als met San Marco/ Nee van mij part komt Co of Laudrupquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die ligt vol op koers om het WK te halen, dan gaat hij niet een jaar eerder stoppen. Dan zou ik eerder Michael Laudrup zien komen, maar die wil wellicht Olsen zelf weer opvolgen.
Ik denk niet dat Olsen de juiste is voor deze groep.
Als De Boer of Bergkamp nou al een paar jaartjes verder waren...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Heatwave had destijds dezelfde mening mbt bovengenoemde zaken
Maar die kankert al op aankopen voor ze nog maar een bal hebben aangeraakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Heatwave had destijds dezelfde mening mbt bovengenoemde zaken
Dat denk ik overigens ook wel, als hij tenminste een beetje in vorm raakt, misschien moet ie maar niet op vakantiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar die kankert al op aankopen voor ze nog maar een bal hebben aangeraakt.
Sulejmani komt echt nog wel los hoor, ga daar maar van uit.
Precies. Samen met Aissati lekker gaan trainen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik overigens ook wel, als hij tenminste een beetje in vorm raakt, misschien moet ie maar niet op vakantie.
Hoofd leegmaken op vakantie is misschien niet verkeerd, als ie zich maar niet helemaal vol gaat vreten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik overigens ook wel, als hij tenminste een beetje in vorm raakt, misschien moet ie maar niet op vakantie.
Die moet iig zeker nog een kans krijgen, hij is wat klein, maar ik heb toch ook wel weer leuke goals in de 16 erin zien frommelen.quote:
Komt op ELquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef kalinho het volgende:
Nou dalijk de talenten van Sno weer eens aanschouwenSuriprofs in de arena
Klopt, dat zag je na 1 maand bondscoach al maar ja ... Bassie is een domme klootzak! Niet willen luisteren naar Barca, hè!?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij stopt omdat hij er geen zin meer in heeft denk ik. We kunnen nu na wéér een jaar kut voetbal zijn schade opruimen terwijl Van Basten er juist was om een nieuwe weg in te gaan. Als het even tegenzit kan je toch niet meteen maar opgegeven. Als Van Basten nu zo zeker weet dat hij niet de goede coach is dan had hij dit een jaar geleden toch ook wel een beetje moeten zien aankomen.
Je bedoelt zoals de Toivonen van PSV?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef Fortitudo het volgende:
cvitancih is een beetje de pelle van ajax. denk dat hij volgend seizoen weinig gaat scoren.
kijk zo doen ze het in engeland. Niet de trainer er uit maar de spelers. Intelligentie heet zoiets.quote:
Nee, net mijn neus gepoederd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Nashje het volgende:
Barca, weer teveel Corona op? Charmante foto overigens.
quote:04:54 PM 11 May, 2009
Spurs are expected to beat Arsenal to the signing of Ajax stiker Darío Cvitanich, who is expected to move for £8.8m.
The diminutive Argentinian-Croat has a decent goalscoring record in the Eredivisie, so Spurs will hope he can reproduce that form in the Premier League.
Due to his height and his South American birth, Cvitanich has been likened to Arsenal's Eduardo (who was born in Brazil, but represents Croatia at international level).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |