Wat ben je toch goed!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:11 schreef Fortitudo het volgende:
eerst vond iedereen het aantrekken van mvb en oleguer + sulejmani geweldig
ik zei: ze zijn allemaal niks (samen met nog ene paar anderen)
Latere reactie hier: ze zijn helemaal niet goed
Eerste reactie van bijna iedereen hier: alsjeblieft geen co
Ik met nog een paar anderen: ajax moet co halen, hebben ze behoefte aan
Na een tijdje iedereen: haal co
![]()
![]()
Heatwave had destijds dezelfde mening mbt bovengenoemde zakenquote:
Ja en dan de onervaren De Boer en Bergkamp voor de groep gooien. Krijg je weer hetzelfde als met San Marco/ Nee van mij part komt Co of Laudrupquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die ligt vol op koers om het WK te halen, dan gaat hij niet een jaar eerder stoppen. Dan zou ik eerder Michael Laudrup zien komen, maar die wil wellicht Olsen zelf weer opvolgen.
Ik denk niet dat Olsen de juiste is voor deze groep.
Als De Boer of Bergkamp nou al een paar jaartjes verder waren...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Heatwave had destijds dezelfde mening mbt bovengenoemde zaken
Maar die kankert al op aankopen voor ze nog maar een bal hebben aangeraakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Heatwave had destijds dezelfde mening mbt bovengenoemde zaken
Dat denk ik overigens ook wel, als hij tenminste een beetje in vorm raakt, misschien moet ie maar niet op vakantiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar die kankert al op aankopen voor ze nog maar een bal hebben aangeraakt.
Sulejmani komt echt nog wel los hoor, ga daar maar van uit.
Precies. Samen met Aissati lekker gaan trainen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik overigens ook wel, als hij tenminste een beetje in vorm raakt, misschien moet ie maar niet op vakantie.
Hoofd leegmaken op vakantie is misschien niet verkeerd, als ie zich maar niet helemaal vol gaat vreten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik overigens ook wel, als hij tenminste een beetje in vorm raakt, misschien moet ie maar niet op vakantie.
Die moet iig zeker nog een kans krijgen, hij is wat klein, maar ik heb toch ook wel weer leuke goals in de 16 erin zien frommelen.quote:
Komt op ELquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef kalinho het volgende:
Nou dalijk de talenten van Sno weer eens aanschouwenSuriprofs in de arena
Klopt, dat zag je na 1 maand bondscoach al maar ja ... Bassie is een domme klootzak! Niet willen luisteren naar Barca, hè!?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij stopt omdat hij er geen zin meer in heeft denk ik. We kunnen nu na wéér een jaar kut voetbal zijn schade opruimen terwijl Van Basten er juist was om een nieuwe weg in te gaan. Als het even tegenzit kan je toch niet meteen maar opgegeven. Als Van Basten nu zo zeker weet dat hij niet de goede coach is dan had hij dit een jaar geleden toch ook wel een beetje moeten zien aankomen.
Je bedoelt zoals de Toivonen van PSV?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef Fortitudo het volgende:
cvitancih is een beetje de pelle van ajax. denk dat hij volgend seizoen weinig gaat scoren.
kijk zo doen ze het in engeland. Niet de trainer er uit maar de spelers. Intelligentie heet zoiets.quote:
Nee, net mijn neus gepoederd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:16 schreef Nashje het volgende:
Barca, weer teveel Corona op? Charmante foto overigens.
quote:04:54 PM 11 May, 2009
Spurs are expected to beat Arsenal to the signing of Ajax stiker Darío Cvitanich, who is expected to move for £8.8m.
The diminutive Argentinian-Croat has a decent goalscoring record in the Eredivisie, so Spurs will hope he can reproduce that form in the Premier League.
Due to his height and his South American birth, Cvitanich has been likened to Arsenal's Eduardo (who was born in Brazil, but represents Croatia at international level).
Ik heb het iig niet zelf verzonnen.quote:
quote:This guy is a Top striker, If we can get him we would be in the TOP 3, Money at what ever cost, we nead to secure him, The guy is awesome.
WTFquote:He (Cvitanich, red.) is off the same caliber (Als Eduardo, red.) but much better goal scoreing average, minimum a goal a game and have seen him score two hatricks in two games, in a Dutch leauge, He is impressive, it would be good if we could get him.
hhahahahahahahah, weten ze zeker dat ze de Moun niet bedoelen?quote:
Ik zie dit absoluut niet gebeuren. Hij is veel te blessure gevoelig en heeft alleen maar tegen kleine clubs gescoord. Verder is hij ook veel te opvliegend en dit levert hem gewoon te veel kaarten op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:29 schreef Afwazig het volgende:
Ik zie Cvitanich nog wel uitgroeien naar een topspits die voor het dubbele van dat bedrag weggaat hoor.
Ik zie het nog wel gebeuren, Huntelaar was toch ook niet gelijk een extreme goalgetter toen hij net bij ajax was?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie dit absoluut niet gebeuren. Hij is veel te blessure gevoelig en heeft alleen maar tegen kleine clubs gescoord. Verder is hij ook veel te opvliegend en dit levert hem gewoon te veel kaarten op.
Ik geef hem op dit moment nog het voordeel van de twijfel. Maar ik moet toegeven dat ik er idd wat meer van had verwacht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren, Huntelaar was toch ook niet gelijk een extreme goalgetter toen hij net bij ajax was?
Nouja in Ajax 1 speelde hij nou nog niet echt fantastisch ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch ook wel relaxed dat Martina bij wil tekenen, zou toch nog echt wel kunnen uitgroeien tot een nieuwe rechtsbuiten.
Plus dat hij de helft van het seizoen Huntelaar voor hem heeft gehad, en blessures. Ik hoop dat hij dit Seizoen echt wat gaat laten zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Cvitanich moet je gewoon opstellen. Die komt er wel. Dit hele seizoen was gewoon kut en daar werd hij in meegezogen.
Weet je hoe vaak Van Basten hem niet heeft opgesteld terwijl er geen andere centrumspits voorhanden was? Ik blijf dat nog steeds onbegrijpelijk vinden. Vind je het gek dat hij er niks van bakt als hij niet de kans krijgt om zich in te passen in het elftal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Plus dat hij de helft van het seizoen Huntelaar voor hem heeft gehad, en blessures. Ik hoop dat hij dit Seizoen echt wat gaat laten zien.
yeah rightquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:23 schreef Frankz0rz het volgende:
Zul je zien dat Sno nu de sterren van de hemel speelt bij de Suriprofs
Zoveel kaarten heeftie nog niet hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie dit absoluut niet gebeuren. Hij is veel te blessure gevoelig en heeft alleen maar tegen kleine clubs gescoord. Verder is hij ook veel te opvliegend en dit levert hem gewoon te veel kaarten op.
Laat hem maar weer een contract tekenen, of gaat hij nou naar die ene club?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef Frankz0rz het volgende:
DavidsIn een vriendschappelijke wedstrijd gewoon vol erin gaan
Nee dat was niet waar blijkbaar. Ik zou hem graag op het middenveld zien bij Ajax nu. Is alweer 1 van de beste op het veld vandaag zonder enig wedstrijdritme. Ik vraag me dan ook af waarom Ajax hem tijdje terug wegdeed?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Laat hem maar weer een contract tekenen, of gaat hij nou naar die ene club?
Ajax deed hem niet weg. Davids wilde niet onder Van Basten spelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nee dat was niet waar blijkbaar. Ik zou hem graag op het middenveld zien bij Ajax nu. Is alweer 1 van de beste op het veld vandaag zonder enig wedstrijdritme. Ik vraag me dan ook af waarom Ajax hem tijdje terug wegdeed?
Dat zegt men al tijden. Jan Joostquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef Frankz0rz het volgende:
Davids zegt net tegen EL dat ie wel weer wil gaan voetballen. Op de vraag "Eredivisie?" zei hij: Weet ik niet.![]()
Overigens schijnen clubs in o.a Argentinië wel interesse te hebben volgens Jan-Joost.
quote:Van Basten pleit voor 'type schoolmeester' bij Ajax
12/05/2009 19:13
Ajax doet er volgens Marco van Basten goed aan een 'type schoolmeester' aan te stellen als zijn opvolger. 'Deze groep heeft zo'n trainer nodig.'
Van Basten mengde zich voor de camera van Eredivisie Live in discussie over zijn opvolger bij Ajax. 'Ze moeten sowieso een type schoolmeester erbij hebben, iemand die hard is en constant hard is. En daarbij liefst wel iemand erbij die zinnig over voetbal kan praten. Het is uiteindelijk wel een voetbalclub.'
'Deze groep heeft zo'n trainer wel nodig', zei Van Basten, die niet inging op de naam Co Adriaanse als mogelijke opvolger. De vorige week opgestapte trainer had vaker tevergeefs gevraagd naar de mening van de spelersgroep.
'Maar het was niet een groep die daarin erg veel zei. En dan heb je wel dat je kan zeggen: oké, wat minder woorden, wat meer daden. Maar ook daarin bleef het achter', wees Van Basten onder meer naar de 4-0 nederlaag bij Sparta Rotterdam.
'En dan kom je tot een teleurstellende conclusie. Het is allemaal wel leuk en aardig, maar als ik dan op deze manier voor schut wordt gezet, dan kan je misschien beter zeggen dan ik stop ermee.'
Van Basten noemde het vastleggen van Evander Sno een vergissing. 'Sno was meer als aanvulling, om er fysiek iemand bij te hebben die op het middenveld en achterin kon assisteren. Dat bleek uiteindelijk toch iets anders te zijn, want hij was veel meer aanvallend ingesteld.'
Volgens de oud-international ontbeerde Ajax 'een type Stijn Schaars'. 'Een controlerende middenvelder die de boel corrigeert en motiveert, dat zou heel wenselijk zijn geweest. Maar goed, dat neemt niet weg dat we met deze kwaliteiten er meer uit hadden moeten halen.'
liggend vanaf een strandbedje zijn kralen aan het tellen.....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:23 schreef Frankz0rz het volgende:
Zul je zien dat Sno nu de sterren van de hemel speelt bij de Suriprofs
Welke idioot heeft dat verzonnen? Dat is toch geen voetbalshirt meerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een verneuking van Adidas. Hopelijk gaan ze niet zo met ons shirt om.
Ze maken die zwemvesten steeds dunner, mooi. Ik hoop dat ze ook blijven drijven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Die spelers lijken ook niet zo vrolijk te worden van dat shirtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan wel een absorberende dweil gebruiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:20 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Echt ja, hoerenzooi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:51 schreef KirkLazarus het volgende:
Shit zeg, die gekken gaan ons shirt ook verneuken :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |