abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68945112
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben in principe ook voor de komst van Co.
In prinicpe, omdat ik nog mijn twijfels heb bij zijn sociale/warme kant. De kans dat het gaat botsen met bijvoorbeeld Sulejmani of Suarez....
Suarez speelt speelt toch niet zo lang meer bij ajax. En Sulejmani past zich maar aan..
AJAX AMSTERDAM!
pi_68945131
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Tja, en dat botst het wat mij betreft maar. Het teambelang staat voorop, als een Suarez daar niet mee kan omgaan is de keus snel gemaakt.
Suarez > Co. Je kan niet even 1 2 3 de selectie omgooien en belangrijke mensen eruit kegelen, dan zit Ajax met minimaal 2 tussenjaren en wordt het in 2012 pas kampioen

zwartwit gekeken
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68945199
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:54 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Suarez > Co.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Suarez speelt speelt toch niet zo lang meer bij ajax.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:55:53 #129
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68945229
Morten Olsen was een prima coach, vaderlijk type en toch niet zo achterlijk kinderachtig als Co de faalhaas.
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:56:36 #130
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68945256
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:31 schreef BertMaalderink het volgende:
Mijn vader sterft binnenkort aan AIDS.

Nu jullie weer!
Mijn pappa werkt bij McDonalds
-
pi_68945266
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[..]
Ik neem Suarez even als voorbeeld voor veel belangrijke spelers.
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Morten Olsen was een prima coach, vaderlijk type en toch niet zo achterlijk kinderachtig als Co de faalhaas.
Morten is in mijn ogen ook een betere keuze dan Co. Heeft het bij Ajax zeker niet slecht gedaan
pi_68945287
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het moet sowieso niet een vaderlijke coach zijn beetje harde, die mentaliteit kan inbrengen bij die gasten. Maar toch vriendelijk en aardig met ze om kan gaan.
AJAX AMSTERDAM!
pi_68945328
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:56 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ik neem Suarez even als voorbeeld voor veel belangrijke spelers.
[..]
Ok, maar eerst maar even afwachten of hij uberhaupt botst met belangrijke spelers. Dat zijn nu enkel maar speculaties. En groot gelijk dat hij de bezem door de selectie wilt halen, want een groot deel is kwalitatief gewoon niet goed genoeg.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:59:53 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68945390
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Het moet sowieso niet een vaderlijke coach zijn beetje harde, die mentaliteit kan inbrengen bij die gasten. Maar toch vriendelijk en aardig met ze om kan gaan.
Olsen kon hard genoeg spelers uitkafferen hoor. Net zoals een vader soms doet.
Alleen komt Co met van die Josti-dingen waardoor de hele selectie hem na 1 a 2 seizoenen keihard uitkotst.
-
pi_68945440
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok, maar eerst maar even afwachten of hij uberhaupt botst met belangrijke spelers. Dat zijn nu enkel maar speculaties. En groot gelijk dat hij de bezem door de selectie wilt halen, want een groot deel is kwalitatief gewoon niet goed genoeg.
Hopelijk bedoelt hij met niet goed genoeg de spelers Sno, Rommedahl, Kennedy, De Jong enz. Als hij Vermaelen, Verthongen en Cvitanich wil wegdoen mag hij met hele goede (en haalbare) spelers op de proppen komen
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:01:57 #136
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68945475
Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is. Helaas, want ik mag graag naar hem kijken. Topvoetballer.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68945495
De huidige directie zal vast wel met een goede trainer op de proppen komen. En er worden ook met andere coaches gepraat dan Co.
AJAX AMSTERDAM!
pi_68945556
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Olsen kon hard genoeg spelers uitkafferen hoor. Net zoals een vader soms doet.
Alleen komt Co met van die Josti-dingen waardoor de hele selectie hem na 1 a 2 seizoenen keihard uitkotst.
Met zijn regel 'ik wil niet langer dan 3 seizoenen bij een club' wil hij spelers dus gewoon voorzijn
pi_68945923
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:02 schreef bloodysunday het volgende:
De huidige directie zal vast wel met een goede trainer op de proppen komen. En er worden ook met andere coaches gepraat dan Co.
Daar heb ik alle vertrouwen in.
pi_68946202
Ik vraag me echt af wie er dan in godsnaam op dat lijstje staan, want ik zou het echt niet weten naast Rijkaard en Koeman.

Rijkaard is geen optie en Koeman is nog drie graadjes erger dan Co terug halen.
pi_68946318
Ron jans, Jol, Verbeek
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:23:21 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_68946329
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vraag me echt af wie er dan in godsnaam op dat lijstje staan, want ik zou het echt niet weten naast Rijkaard en Koeman.

Rijkaard is geen optie en Koeman is nog drie graadjes erger dan Co terug halen.
Ik vermoed Morten Olsen ook. Die is bijna klaar als bondscoach. .
-
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:27:46 #143
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_68946482
Ik zeg: Jan Olde Riekerink
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_68946716
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vermoed Morten Olsen ook. Die is bijna klaar als bondscoach. .
Die ligt vol op koers om het WK te halen, dan gaat hij niet een jaar eerder stoppen. Dan zou ik eerder Michael Laudrup zien komen, maar die wil wellicht Olsen zelf weer opvolgen.

Ik denk niet dat Olsen de juiste is voor deze groep.

Als De Boer of Bergkamp nou al een paar jaartjes verder waren ...
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:36:09 #145
131603 Afwazig
Serious business
pi_68946776
De Boer en Bergkamp missen nog veel teveel ervaring, die moeten nog heel wat jaren verder zijn voor Ajax 1.
pi_68946807
quote:
In een vraaggesprek met Eredivisie Live heeft de onlangs bij Ajax opgestapte Marco van Basten teruggekeken op zijn werkzame periode als trainer in Amsterdam. Van Basten zegt in het interview ondermeer dat Ajax het afgelopen seizoen vooral een bepalende middenvelder heeft gemist. ‘Een type Stijn Schaars, een controlerende middenvelder die de boel corrigeert en motiveert, dat zou heel wenselijk zijn geweest.’

Ook laat de voormalige bondscoach zich uit over Evander Sno, wiens aantrekken hij een vergissing noemt. 'Sno was meer als aanvulling, om er fysiek iemand bij te hebben, met name op het middenveld en achterin. Dat bleek uiteindelijk toch iets anders te zijn, want hij was veel meer aanvallend ingesteld. Een vergissing, dat kan gebeuren.'

Over zijn opvolging laat Van Basten zich minder duidelijk uit. Wel is hij van mening dat zijn opvolger een type schoolmeester zou moeten zijn. ‘Iemand die hard is en constant hard is.’ Op namen ging hij niet in. ‘Ik ga daar niet over en daar wil ik ook niets over zeggen.'

Een verkorte versie van het gesprek met Van Basten wordt dinsdagavond uitgezonden in het Eredivisie Magazine, om 19.00 uur op Eredivisie Live. Het complete, 30 minuten durende gesprek wordt in de komende weken uitgezonden op Eredivisie Live, in een serie interviews met hoofdrolspelers uit het afgelopen voetbalseizoen. (HM)
Sno
pi_68946900
quote:
Hedwiges Maduro is Ajax nog altijd niet vergeten. De verdediger, momenteel zeer goed spelend voor Valencia, wilt dat alles goed gaat met Ajax en hoopt dat de club de juiste beslissingen gaat maken.

Maduro, talent uit de opleiding van Ajax, volgt de Amsterdamse club op de voet. 'Ik voel mee met Ajax, ik wil dat alles goed gaat in Amsterdam'. Maduro vindt het opstappen van Marco Van Basten bijzonder jammer. 'Ik heb bij Ajax nooit langer dan anderhalf jaar met dezelfde trainer gewerkt. Dat kan echt niet. Ajax moet een trainer voor drie jaar aanstellen, iemand die kan bouwen. Gewoon doen. Nu krijg je weer een nieuwe trainer, weer andere spelers, moeten ze wéér helemaal opnieuw beginnen. Dat is echt dodelijk voor de moraal', aldus Maduro.

Volgens Maduro had Van Basten het verschil kunnen maken bij Ajax. 'Laat Marco dan ook rustig zijn werk doen. De mensen die nu blij zijn met zijn vertrek, snappen niet dat Ajax hier echt niet beter van gaat voetballen', besluit de verdediger van Valencia.
quote:
Ryan Babel mag mogelijk vertrekken bij Liverpool. De oud-Ajacied voldoet niet aan de eisen van zijn manager, en heeft besloten om de flankspeler op de transferlijst te zetten, mits de transfer van Downing wordt afgerond.

Rafael Benítez, trainer van Liverpool, is niet tevreden over Babel. Ook Riera voldoet niet aan het plaatje wat de Spaanse coach voor ogen heeft met zijn club. Mede daarom mogen beide spelers vertrekken, als er eerst vervanging in de naam van Stuart Downing wordt aangetrokken.

Overigens hoeft Babel niet te klagen over interesses. Zo heeft Ajax altijd interesse gehouden in de spits, en zo zouden ook Juventus, Aston Villa en Villareal de situatie nauwlettend in de gaten houden van de Nederlander.
Miljoentje of 6 terug kopen?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:48:29 #148
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_68947150
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:40 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

[..]

Miljoentje of 6 terug kopen?
Haha, Babel wil echt nog niet terugkomen. Bovendien zullen die andere clubs meer aan transfergeld én salaris bieden.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  dinsdag 12 mei 2009 @ 17:50:20 #149
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_68947207
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 16:37 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe iemand tegen de komst van Co kan zijn.
Ik heb al genoeg argumenten aangedragen waarom ik tegen de komst van Co ben. I rest my case.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_68947750
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef Chadi het volgende:
Ron jans, Jol, Verbeek
Verbeek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')