O dat is wel gaaf, wat voor extensie gebruik je dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem nu alles op, het gebeurt me niet meer dat ik net een paar seconden mis![]()
En ik kan het afspelen op mijn mobieltje, bijna live
Je kan amber een plezier doen als je wilt....quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:09 schreef AmberTheBunker het volgende:
Ik heb helaas gemist dat ze mijn mail hebben gehad. Kan iemand mij vertellen hoe ze er op gereageert hebben of heeft iemand daar een filmpje van?
same here, niet geluktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:39 schreef Rijpie het volgende:
[..]
laat me weten als het lukt![]()
(mij namelijk nog niet)
Heb ff tijdstip nodig, voor Amber altijdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan amber een plezier doen als je wilt....
[..]
alsof ze die nog wakker kunnen krijgen nuquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:46 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nee nog niet ,ook ik wacht op de volgende geheime missie van Jeroen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:49 schreef BobbyRond het volgende:
Ik hoor dat de regie de camera's aan het positioneren is... Something's gonna happen?
dat is mij maar 1 keer gelukt en toen zaten we op bedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:26 schreef BobbyRond het volgende:
Wat mij betreft mogen Peter en Jeroen best als een Jaap en een Huub met de voorhoofden tegen elkaar aan komen te staan, maar hoop niet dat het echt knokken wordt, want verheug me wel een beetje op een Bunker-reünie
.asf neem ik op en speel af met winamp remote (die er zelf 3gp van maakt)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O dat is wel gaaf, wat voor extensie gebruik je dan?
11-05 2:38quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ff tijdstip nodig, voor Amber altijd![]()
yup, geheime opdracht komt zo binnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:49 schreef BobbyRond het volgende:
Ik hoor dat de regie de camera's aan het positioneren is... Something's gonna happen?
Ik heb een filmpje gezien waar Jaap zegt: 'Loop maar door het poortje, kabourtertje'. Nadat jullie Jaap z'n bed uit hadden gejaagd door hem te stofzuigen en te bezemen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is mij maar 1 keer gelukt en toen zaten we op bed
Brian en ik daarentegen scheelden niet zoveel in lengte, dat ging een stuk beter
Top !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
yup, geheime opdracht komt zo binnen
Niet te lang wachten ajb, ik wil het nog wel even zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
yup, geheime opdracht komt zo binnen
ja idd, maar daar gaat hij wel door zijn knieenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gezien waar Jaap zegt: 'Loop maar door het poortje, kabourtertje'. Nadat jullie Jaap z'n bed uit hadden gejaagd door hem te stofzuigen en te bezemen...
Daarna is ook een voorhoofd-moment...
Filmpje staat er. Erg verhelderend! Enne, kei bedankt!!!!quote:
te moeilijk zo laatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
.asf neem ik op en speel af met winamp remote (die er zelf 3gp van maakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |