/jank jank huil huilquote:
Zou goed kunnen. Is er ergens te zien dat ie gegeven wordt?quote:
Nee, vermoedelijk nog veel botter en ik zou Jeroen veel meer op z'n huid zitten. Eens kijken hoeveel hij kan hebben.quote:
Ja,Peter is een janksjjjmoelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef Espabilado het volgende:
Peter denkt dat Jeroen alle touwtjes in handen heeft daar'als hij om bier roept komt er bier..'
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist, Eline is al Calimero vanaf dag 1
Ik mis niets hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 23:55 schreef BobbyRond het volgende:
Bij mij vallen er ook stukjes van de puzzel op z'n plek!
Eline is een Calimero, Peter zegt 'het is nieeeeet eerlijk'. Ze zoenen... Bunker-kuikentjes!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:06 schreef Tessio het volgende:
Jeroen tegen Marie en Peter: mag het iets zachter, ik hoor alles gewoon..........
filmpjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef akveor het volgende:
tnx Jimbo
[..]
Zou goed kunnen. Is er ergens te zien dat ie gegeven wordt?
Na het opdrinken staat ie daar. ff verder terugzoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef akveor het volgende:
tnx Jimbo
[..]
Zou goed kunnen. Is er ergens te zien dat ie gegeven wordt?
Hij wil alleen maar in beeld komen hoor, die gaat niet weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:06 schreef Fosfolipide het volgende:
wat is er gebeurt met peter waarom wil hij weg
Ik ben niet Salvida en al helemaal geen Voller.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is van zaterdag op zondag... toen Marielin naar buiten werd gestuurd.
Rond 2.53u gemeld op Fok door Htje.
Op VOL gemeld door Salvida zelfde tijd. Ik weet niet of dat aliassen zijn van dezelfde persoon.
Dat kan Htje bevestigen want die is hier.
Je zoekt iemand die een biertje geeft aan Jeroen...
Tijd voor Pim dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:06 schreef wicky. het volgende:
Marielin moest is weten ,ze staat nu vet boven aan (al veranderd dat met de minuut)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef Maanvis het volgende:
Peter met zijn gedreig. Wat doet hij in de bunker, agressief kereltje.
hij is gewoon zn alu hoedje vergeten !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef Maanvis het volgende:
Peter met zijn gedreig. Wat doet hij in de bunker, agressief kereltje.
Die gaat er echt niet uit! Slaat het hele programma dood.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef wicky. het volgende:
Echt als Jeroen eruit gaat zaterdag dan zal je dat gelijk! merken in de groep(negatief)
Jeroen gaat er niet uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef wicky. het volgende:
Echt als Jeroen eruit gaat zaterdag dan zal je dat gelijk! merken in de groep(negatief)
Ik wil Pim het wel eens zien proberen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:08 schreef Shauri het volgende:
Nah Peter moet meer doen en minder zeggen.
Jeroen is ontmaskerd dus mag er een andere 007 komen wmb.
Denk dat Marielin het ook wel goed zal doen.
FF serieus, het lijkt erop dat die kerel een verleden zou kunnen hebben agressief gedrag.Heb ook wat gelezen van een voorwaardelijke straf... Heeft iemand wat gegraafd in zijn verleden om dit te kunnen bevestigen danwel ontkennen?quote:
Dan is het extra dom van Peter om er zó op in te gaan toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
Toch begrjp ik Peter heel goed. Jeroen weet precies welke buttons hij moet pushen om Peter gek te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |