quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest meteen aan fistfucking denken
Maak er iets moois vanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat het plaatje in de OP wel vervangen mag worden.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat het plaatje in de OP wel vervangen mag worden.
Jij staat er niet in, maar wel mensen die we ons niet eens meer herinneren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom?
Ik wil de illusie hebben dat ik niet bij het meubilair hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
Jij staat er niet in
Dat is wel raar.quote:maar wel mensen die we ons niet eens meer herinneren.
Je hebt 'm gewoon helemaal weggehaald nu. Dat is ook niet gezelligquote:Dat heb ik nu maar even veranderd.
Nu staat niemand meer op het plaatjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij staat er niet in, maar wel mensen die we ons niet eens meer herinneren.
Dat heb ik nu maar even veranderd.
Dit is een collega van hem. Dwz: een muzikantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
En bovendien was Django Reinhardt nog niet geraden.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt me ook wel een type voor een Suzuki Swift
Saaiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
Zonder plaatje is het toch mooi neutraal?
Jaaaaaaaaaaa!quote:Als jullie per se een plaatje willen kan ik iets uit de losse hand painten.
Iets abstractsquote:Suggesties?
Die ene waarop je over je schouder naar de camera kijkt kan toch wel?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ja, laten we mijn foto in de OP zetten, goed idee.
Nee, dan wordt het vaag.quote:Scrut, jij doet iets met media en kunst. Dus jij moet maar een nieuw plaatje voor de OP maken.![]()
Trustenquote:En nu rol ik mijn bed in.
Zulke poses bedoel je?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Die ene waarop je over je schouder naar de camera kijkt kan toch wel?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zulke poses bedoel je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
Je hebt geen foto's van mij.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Op twee van de foto's die ik van je heb sta je zelf op die manier te poseren.
Ik ga de bron natuurlijk niet prijsgevenquote:
Ik weet het wycciequote:
Linkedin is vooral veel formeler. Hyves is speels en minder serieus. Daarom past het beter en wordt het veel meer gebruikt in mijn branche.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:22 schreef wyccie het volgende:
En LinkedIn dan? (Dat vind ik nog verschrikkelijker, maar dat staat wat professioneler.)
Dat slaat echt nergens op. Ik zou als werkgever ook niet blind varen op de recommendations die je op Linkedin kunt lezen. Middelmaat houdt zichzelf op die manier in stand.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef wyccie het volgende:
Ok, dan bevalt die branche me beter dan branches waarbij je niet eens wordt uitgenodigd voor een sollicitatie als je geen LinkedIn-profiel hebt. Te zot.![]()
quote:Je Hyves is niet openbaar.
Hé Scrut,liep jij vanmorgen niet op het oosterpark?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even van het zonnetje genieten. Het is hier de hele dag al prachtig weer.
Nope. Ben wel bij het Sarphatipark geweest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:31 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hé Scrut,liep jij vanmorgen niet op het oosterpark?
Hmmzz ik moest een pakkie bezorgen op 43,en toen liep er een hippie voorbij van rond de 40quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Ben wel bij het Sarphatipark geweest.
Ik zie er ook niet uit als rond de 40quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hmmzz ik moest een pakkie bezorgen op 43,en toen liep er een hippie voorbij van rond de 40
Ik denk Hé Scrut
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hmmzz ik moest een pakkie bezorgen op 43,en toen liep er een hippie voorbij van rond de 40
Ik denk Hé Scrut
Ze heeft de hele dag de tijd gehadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij willen een paint! Wij willen een paint!
Ze moest waarschijnlijk studeren. Hoe lang zullen we haar geven om met een nieuwe OP te komen?quote:
Smoesjesquote:
Na een tijdje kan ze haar eigen post niet meer wijzigen.quote:Hoe lang zullen we haar geven om met een nieuwe OP te komen?
Wees dan maar snelquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk 48 uur.
Nou ..., bijna?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb iets gemaakt dat zo foeilelijk is dat het bijna kunst is geworden. Bijna, hè.
Is dit wat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kunt toch iets leuks maken van 'dummies'![]()
Dan zit Gellius hier de hele dag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Of zoiets erin verwerken:
[ afbeelding ]
Maar misschien krijg je dan copyrightproblemen
We zijn toch regelmatig radeloos omdat we als dummies geen plaatje raden?quote:
Google eens op Madonna en Munch.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
Is het te intellectueel?
Of zo. Als we een oh-ja-erlebnis hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We zijn toch regelmatig radeloos omdat we als dummies geen plaatje raden?
Luguber plaatje, hè?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Hè bah, wat is dat voor iets akeligs, Scrutinizer.
Trustenquote:Ik ga![]()
Is dat een leuke film? Ik kreeg vorige week een hele mooie documentaire van iemand.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
Dat komt uit Freaks. Heb ik hier nog liggen.
That sucks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:31 schreef wyccie het volgende:
Sorry Scrut, pc-troubles.
Ik vind die side-shows van vroeger wel fascinerend.quote:De film heb ik nog helemaal niet gezien.
Ik had er al eens een stukje van op tv gezien. Won de publieksprijs van het IDFA in 2006.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:54 schreef wyccie het volgende:
Hmm, niet erg bekend. Is vast nergens te krijgen/te zien?
Vanaf half tien staat de zon op de ramen in de slaapkamer. Dan kun je beter niet blijven liggen.quote:
Zes keer, deze meegerekend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:20 schreef NoCigar het volgende:
Is vast al vier keer geplaatst:
Tuurlijkquote:
Lijkt ze nog wel op zichzelf ?quote:
Linda Lovelace ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef pyl het volgende:
Ze was vroeger een stukje appetijtelijker, Tong:
[ afbeelding ]
Inderdaad, húp, zijn we zomaar uit de openingspost verdwenen.quote:
Nu wel mijn excusesquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef Tokay het volgende:
'n Filmhintje heeft geen zin, tong.
En een grotere hint dan die van Scrutinizer kun je niet krijgen.
Herken je haar echt niet van het plaatje van pyl?!
Anton Geesink is al gebeld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:38 schreef Tokay het volgende:
Wat zeggen de statuten & reglementen daar eigenlijk over?
Let maar niet te veel op Gellius, hij is wat in de war. Hij heeft wat moeite met veranderingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:32 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch Limburg?
In het volgende deel staat gewoon weer het oude plaatje.quote:Ik heb zelf het plaatje uit de OP gehaald. Het was verouderd.
Ho ho, niet geboren, noch getogen.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:28 schreef Gellius het volgende:
Nu goed, daar kan hij ook niks aan doen. Het schijnt dat ze daar goed in asperges zijn. Dat kan ik billijken.
Ik heb niemand om 23.30 uur zien posten dat het mevrouw Slick is.quote:
We hadden om half twaalf afgesproken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb niemand om 23.30 uur zien posten dat het mevrouw Slick is.
Oh ja, ik was even vergeten dat ik je had 'gekrabbeld' op je nieuwe Hyves-profiel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
We hadden om half twaalf afgesproken.
Ik heb al 22 vriendenquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat ik je had 'gekrabbeld' op je nieuwe Hyves-profiel.
toertje door Nederland gedaanquote:Met de single ‘4 Leaf Clover’ gaat hij proberen de wereld te veroveren. De single komt 22 september uit en is vernieuwend en vrolijk. ‘4 Leaf Clover’ is afkomstig van het album ‘20 Light Years’. Zoals de titel van het album al doet vermoeden is ... nog maar twintig lentes jong.
Zoveel..dan heb je binnenkort geen tijd meer voor Fok!quote:
Hij kwam me niet bekend voor. Een melkmuil. Hoe oud, zestien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef qonmann het volgende:
Hoi raders & radertjes
Mijn plaatje gaat het niet worden denk ik.
Het is iemand die nog moet doorbreken dus ik dacht dat Scrutinizer hem zou kunnen duiden, maar wsl is het het verkeerde genre:
[..]
toertje door Nederland gedaan
20 intussen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kwam me niet bekend voor. Een melkmuil. Hoe oud, zestien?
Als je goed kijkt, zie je nog een verdwaald jeugdpuistje zitten.quote:
..en op Hyves is er al iemand een fanclubje begonnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je nog een verdwaald jeugdpuistje zitten.
Ah ok ..weet niet of je er ooit nog iets van zult horen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie nu dat er twintig staat, in je eerdere quote, qonmann. Nog nooit van Sean Mac gehoord.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef qonmann het volgende:
Ik weet wie het is
quote:maar moet gaan slapen...![]()
quote:(en ze was niet bij DWDD dat zou niet kunnen)
quote:Tot de volgende keer: Scrutinizer & Wicked Angel
O, dan zal het wel Tanja Nijmeijer zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, zij is niet in staat om langs te komen.
Lucky guessquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
O, dan zal het wel Tanja Nijmeijer zijn.
Ze valt waarschijnlijk niet onder jouw favoriete categorie, maar ze is wel een beetje dom.quote:
Over en beetje dom kunnen de meningen verschillenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze valt waarschijnlijk niet onder jouw favoriete categorie, maar ze is wel een beetje dom.
Oh, jij vindt haar stoer?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
Over en beetje dom kunnen de meningen verschillen
Geen van drieënquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vader Abraham?
Karadzic?
Demjanjuk?
![]()
Het is een beetje de huisstijl van de Avro in de jaren 70.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef wyccie het volgende:
Vinden jullie mijn plaatje voor de OP niet goed genoeg?
Je overschat me.quote:Jullie kunnen ook zelf iets moois maken.
Dat heb ik liever dan oude avatars.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een beetje de huisstijl van de Avro in de jaren 70.
Ook jij kent meneer van vroegerquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Hij lijkt op de kerstman, maar dan incognito.
August it isquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Is het August? Van Toon, Teun en August, de film van ome Willem!!
Ik weet niet wat zn echte naam is.
Ow ja Pieke Dassen... nu je het zegt....quote:
Het is een prachtkereltjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk mijn zoon kan heel goed op zn buik:
[ afbeelding ]
En is erg close met zn knuffel:
[ afbeelding ]
Dankje Scrut,quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje Scrut,en dat ondanks dat hij op zn vader lijkt
Ik ga naar een verjaardag, mn neefje is vandaag 1 geworden![]()
Een ban voor alleen deze topicreeks. Tot kerst of zo.quote:
Ik heb nog wel een kleintjequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk vind ik dat wyccie aan de beurt is om en plaatje te posten.
Net zo klein als de vorige? Daar viel toch helemaal niks uit op te makenquote:
Deze man was nog kleiner dan Pieke Dassen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net zo klein als de vorige? Daar viel toch helemaal niks uit op te makenIk vond het knap van Diaan.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben iets groter.
Jij weet wie het isquote:Heb net opgezocht dat hij na het breken van twee benen niet meer normaal doorgroeide.
Niks mis met mijn fontanellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Is jouw voorste fontanel ook niet dichtgegroeid?
Henri de Toulouse-Lautrecquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ja natuurlijk. Dit is voor Dummies.
Toulouse-Lautrec.
Nieuw plaatje!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ja natuurlijk. Dit is voor Dummies.
Toulouse-Lautrec.
Ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Wubbo Ockels?
Ik wil een "quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ja.
Logisch, zo makkelijk.quote:Inderdaad snel hier.
Als het goed is plaatst Wickedangel nu een plaatje om vervolgens zonder hintjes naar bed te gaan en pas maandagavond om half twaalf hier weer te verschijnen.quote:
Jij kent mijn routine.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Als het goed is plaatst Wickedangel nu een plaatje om vervolgens zonder hintjes naar bed te gaan en pas maandagavond om half twaalf hier weer te verschijnen.
Een beetje eisen stellen, hè?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil een "'.
[..]
Logisch, zo makkelijk.
Jawel, goed = goed, dus dan krijg je een "quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
Een beetje eisen stellen, hè?!![]()
Als het zo makkelijk is verdien je ook geen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zal het Mohammed Al Fayed wel zijn.
Dr. Ruth? Fred Emmer? Van Velzen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Moet ik even heel hard nadenken over een ander onderdeurtje.
Ik heb een naam nodig, bij voorkeur zijn geboortenaam.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef NoCigar het volgende:
Hij zet zich in voor een beter wereld, met meestal slechte muziek.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef NoCigar het volgende:
Hij zet zich in voor een beter wereld, met meestal slechte muziek.
Nee, dat ga ik wel redden vandaagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mogguh, tong. Is vandaag de grote dag? Of blijft de teller steken op 349.999?
Hee heb jij mij gezocht op Hyvesquote:
Twan lijkt me ook een heel lief kereltjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee heb jij mij gezocht op Hyves![]()
Is ook niet zo moeilijk.. Mooie hyves heb ik hè?
![]()
Nee, je bent te makkelijk te vinden voor de Fok!kers hierquote:Heb je me uitgenodigd??
Ik niet, en toch wil je mijn uitnodiging niet accepteren. Ik ben diep gekwetst.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, je bent te makkelijk te vinden voor de Fok!kers hier
Jij hebt helemaal geen hyves-pagina, zei je onlangs.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik niet, en toch wil je mijn uitnodiging niet accepteren. Ik ben diep gekwetst.
Heb je wel hyves dan? Pm me je site maar, kijk ik af en toe icognito....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twan lijkt me ook een heel lief kereltje![]()
[..]
Nee, je bent te makkelijk te vinden voor de Fok!kers hier
Ik kan je krabbels wel lezen hoor. De laatste is van gisteren, van Annet. Ik stuur je wel een bericht op Hyves, die kan alleen jij lezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je wel hyves dan? Pm me je site maar, kijk ik af en toe icognito....En als je je berichten hebt afgeschermd, kan ik wel gewoon een krabbeltje sturen. Mijn krabbels zijn ook niet te lezen voor niet-vrienden.
Ow werkelijk?? Ow dat ga ik dan nog even blokkeren als ik vanavond thuis ben. En idd van Annet..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan je krabbels wel lezen hoor. De laatste is van gisteren, van Annet. Ik stuur je wel een bericht op Hyves, die kan alleen jij lezen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
DIe van Peaceman is wat moeilijker te vinden... zegt hij.
Gefopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt helemaal geen hyves-pagina, zei je onlangs.
Het is een manier om contact te houden met mensen die je niet regelmatig meer spreekt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niks met Hyves wat is de lol er van ?
Je hebt hem zeker al gespot? Mensen vinden hem vaak via mij... maar hemzelf wordt wel wat lastiger.quote:
Ja dat is inderdaad ook zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een manier om contact te houden met mensen die je niet regelmatig meer spreekt.
Is fok toch leukerquote:
Nee, ik heb gewoon geen Hyves.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt wel hyves maar nog geen vriendjes? Ach, gossie
Je bent al mn vrienden langsgegaan zekerquote:
Maar je hebt het nooit over vriendjesquote:
Ik heb een virus kan niet6 op MSN kan niet op uitzendinggemist etcquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent al mn vrienden langsgegaan zekerMn ex en zijn vriendin staan ook bij mijn vrienden... zoekplaatje
Ben benieuwd of je hem eruit kunt vissen.
Tong we hebben al heel lang niet meer MSNen gedaan
Ik heb Peaceman ook gevonden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
Je bent al mn vrienden langsgegaan zekerMn ex en zijn vriendin staan ook bij mijn vrienden... zoekplaatje
Ja, want ik heb toch geen Hyves.quote:
Arjan is je ex?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat doe je toch allemaal met je PC, je hebt hem nog weleens kapot!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een virus kan niet6 op MSN kan niet op uitzendinggemist etc
Vriend van me komt volgende week alles repareren. Waarschijnlijk ben ik dan mijn pc 2 dagen kwijt
Oh, zo'n openbaring was het niet. Het was niet de bedoeling om zijn Hyves-naam te gebruiken, maar zo wordt hij toch ook wel vaker hier genoemd?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie, wil je de naam van Peaceman weghalen?? Het is hem inderdaad.. maar ik denk dat hij nog even anoniem wil blijven.
Hij woont in Enschede en heeft foto's van Twan op z'n Hyves.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
hoe raad je het zo
Of lijkt Twan op hem?
Nee maar we hoeven andere mensen ook niet op ideeën te brengen.. straks wordt ie boos op mequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, zo'n openbaring was het niet. Het was niet de bedoeling om zijn Hyves-naam te gebruiken, maar zo wordt hij toch ook wel vaker hier genoemd?![]()
Heb het al veranderd.
Ben je iedereen aan het doorspittenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij woont in Enschede en heeft foto's van Twan op z'n Hyves.
Twan lijkt inderdaad wel op hem
Neuh, was een toevalstreffer.quote:
Hyvespagina's van kinderen kun je als buitenstaander niet bekijken. Lijkt me een goede zaak.quote:Twan heeft ook een eigen hyves, heb je die al gezien??
Ik ben geen stalkerquote:Mn moeder zul je ook al wel gevonden hebben, zelfs mn oma staat erop!!
Dan heb je inderdaad geluk!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, was een toevalstreffer.
[..]
Ow dat wist ik niet eens, inderdaad een goede zaak. Al heeft Twan hem wel helemaal geblokt.quote:Hyvespagina's van kinderen kun je als buitenstaander niet bekijken. Lijkt me een goede zaak.
[..]
Okay... snap ik ook wel. Ja mn oma wordt dit jaar 72, mn moeder is nu 53... jong allemaal nog. Dat is al best lang dat je moeder overleden is trouwens...quote:Ik ben geen stalkerGrappig dat je nog een oma hebt. Mijn laatste oma is al 30 jaar dood en m'n moeder al bijna 10 jaar.
Tong fokt altijd in z'n nakie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:45 schreef Gellius het volgende:
Zou Tong een schone onderbroek aantrekken voor zijn 350.001e post?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Mn moeder zul je ook al wel gevonden hebben, zelfs mn oma staat erop!!
Mijn vader is ouder dan haar omaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder is ouder dan jouw moeder. En ze vindt een mobieltje al zo moeilijk.
Fijn weekend, Diaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik moet afsluiten en snel naar de trein![]()
Preciesquote:
Slaat nergens op toch ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Sloggi het volgende:
Tong, die andere is dicht, dus ik zal je hier maar alsnog feliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |