Ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Wubbo Ockels?
Ik wil een "quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ja.
Logisch, zo makkelijk.quote:Inderdaad snel hier.
Als het goed is plaatst Wickedangel nu een plaatje om vervolgens zonder hintjes naar bed te gaan en pas maandagavond om half twaalf hier weer te verschijnen.quote:
Jij kent mijn routine.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Als het goed is plaatst Wickedangel nu een plaatje om vervolgens zonder hintjes naar bed te gaan en pas maandagavond om half twaalf hier weer te verschijnen.
Een beetje eisen stellen, hè?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil een "'.
[..]
Logisch, zo makkelijk.
Jawel, goed = goed, dus dan krijg je een "quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:14 schreef wyccie het volgende:
Een beetje eisen stellen, hè?!![]()
Als het zo makkelijk is verdien je ook geen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zal het Mohammed Al Fayed wel zijn.
Dr. Ruth? Fred Emmer? Van Velzen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Moet ik even heel hard nadenken over een ander onderdeurtje.
Ik heb een naam nodig, bij voorkeur zijn geboortenaam.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef NoCigar het volgende:
Hij zet zich in voor een beter wereld, met meestal slechte muziek.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef NoCigar het volgende:
Hij zet zich in voor een beter wereld, met meestal slechte muziek.
Nee, dat ga ik wel redden vandaagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mogguh, tong. Is vandaag de grote dag? Of blijft de teller steken op 349.999?
Hee heb jij mij gezocht op Hyvesquote:
Twan lijkt me ook een heel lief kereltjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee heb jij mij gezocht op Hyves![]()
Is ook niet zo moeilijk.. Mooie hyves heb ik hè?
![]()
Nee, je bent te makkelijk te vinden voor de Fok!kers hierquote:Heb je me uitgenodigd??
Ik niet, en toch wil je mijn uitnodiging niet accepteren. Ik ben diep gekwetst.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, je bent te makkelijk te vinden voor de Fok!kers hier
Jij hebt helemaal geen hyves-pagina, zei je onlangs.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik niet, en toch wil je mijn uitnodiging niet accepteren. Ik ben diep gekwetst.
Heb je wel hyves dan? Pm me je site maar, kijk ik af en toe icognito....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twan lijkt me ook een heel lief kereltje![]()
[..]
Nee, je bent te makkelijk te vinden voor de Fok!kers hier
Ik kan je krabbels wel lezen hoor. De laatste is van gisteren, van Annet. Ik stuur je wel een bericht op Hyves, die kan alleen jij lezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je wel hyves dan? Pm me je site maar, kijk ik af en toe icognito....En als je je berichten hebt afgeschermd, kan ik wel gewoon een krabbeltje sturen. Mijn krabbels zijn ook niet te lezen voor niet-vrienden.
Ow werkelijk?? Ow dat ga ik dan nog even blokkeren als ik vanavond thuis ben. En idd van Annet..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan je krabbels wel lezen hoor. De laatste is van gisteren, van Annet. Ik stuur je wel een bericht op Hyves, die kan alleen jij lezen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
DIe van Peaceman is wat moeilijker te vinden... zegt hij.
Gefopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt helemaal geen hyves-pagina, zei je onlangs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |