Zoveel..dan heb je binnenkort geen tijd meer voor Fok!quote:
Hij kwam me niet bekend voor. Een melkmuil. Hoe oud, zestien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:58 schreef qonmann het volgende:
Hoi raders & radertjes
Mijn plaatje gaat het niet worden denk ik.
Het is iemand die nog moet doorbreken dus ik dacht dat Scrutinizer hem zou kunnen duiden, maar wsl is het het verkeerde genre:
[..]
toertje door Nederland gedaan
20 intussen..quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij kwam me niet bekend voor. Een melkmuil. Hoe oud, zestien?
Als je goed kijkt, zie je nog een verdwaald jeugdpuistje zitten.quote:
..en op Hyves is er al iemand een fanclubje begonnenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je nog een verdwaald jeugdpuistje zitten.
Ah ok ..weet niet of je er ooit nog iets van zult horen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie nu dat er twintig staat, in je eerdere quote, qonmann. Nog nooit van Sean Mac gehoord.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef qonmann het volgende:
Ik weet wie het is
quote:maar moet gaan slapen...![]()
quote:(en ze was niet bij DWDD dat zou niet kunnen)
quote:Tot de volgende keer: Scrutinizer & Wicked Angel
O, dan zal het wel Tanja Nijmeijer zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, zij is niet in staat om langs te komen.
Lucky guessquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
O, dan zal het wel Tanja Nijmeijer zijn.
Ze valt waarschijnlijk niet onder jouw favoriete categorie, maar ze is wel een beetje dom.quote:
Over en beetje dom kunnen de meningen verschillenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze valt waarschijnlijk niet onder jouw favoriete categorie, maar ze is wel een beetje dom.
Oh, jij vindt haar stoer?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
Over en beetje dom kunnen de meningen verschillen
Geen van drieënquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vader Abraham?
Karadzic?
Demjanjuk?
![]()
Het is een beetje de huisstijl van de Avro in de jaren 70.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:10 schreef wyccie het volgende:
Vinden jullie mijn plaatje voor de OP niet goed genoeg?
Je overschat me.quote:Jullie kunnen ook zelf iets moois maken.
Dat heb ik liever dan oude avatars.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een beetje de huisstijl van de Avro in de jaren 70.
Ook jij kent meneer van vroegerquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
Hij lijkt op de kerstman, maar dan incognito.
August it isquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
Is het August? Van Toon, Teun en August, de film van ome Willem!!
Ik weet niet wat zn echte naam is.
Ow ja Pieke Dassen... nu je het zegt....quote:
Het is een prachtkereltjequote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk mijn zoon kan heel goed op zn buik:
[ afbeelding ]
En is erg close met zn knuffel:
[ afbeelding ]
Dankje Scrut,quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankje Scrut,en dat ondanks dat hij op zn vader lijkt
Ik ga naar een verjaardag, mn neefje is vandaag 1 geworden![]()
Een ban voor alleen deze topicreeks. Tot kerst of zo.quote:
Ik heb nog wel een kleintjequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk vind ik dat wyccie aan de beurt is om en plaatje te posten.
Net zo klein als de vorige? Daar viel toch helemaal niks uit op te makenquote:
Deze man was nog kleiner dan Pieke Dassen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net zo klein als de vorige? Daar viel toch helemaal niks uit op te makenIk vond het knap van Diaan.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben iets groter.
Jij weet wie het isquote:Heb net opgezocht dat hij na het breken van twee benen niet meer normaal doorgroeide.
Niks mis met mijn fontanellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Is jouw voorste fontanel ook niet dichtgegroeid?
Henri de Toulouse-Lautrecquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ja natuurlijk. Dit is voor Dummies.
Toulouse-Lautrec.
Nieuw plaatje!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ja natuurlijk. Dit is voor Dummies.
Toulouse-Lautrec.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |