Opdracht twee loopt nu volgens mij, vuur weg nemen en hij doet dat dmv. cigaretten te vragen voor zijn eerste missie om zo dichter bij het vuur (aanstekers/lucifers) te komenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef BobbyRond het volgende:
Ik snap niet waarom Peter en Marielin (en sommige FOK!kers) zich hier druk om kunnen maken. De streamers stemmen op een geheime opdracht.
Ik vind het schitterend. Mis de bunker alleen nog maar meer, dit is smullen man!
Ben het wel met Danny eens dat opdracht 2 verneuqt is...
Overigens weet ik dat de regie geen link heeft met Jeroen. De grootste 'link' die er geweest tussen regie en spelers is Peter en Vlemmix en Vlemmix werkt niet eens mee aan dit project.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Peter is er ingegaan met het idee dat hij tig pakjes sigaretten wel even zou krijgen via zijn achterban en dat zijn gel niet afgepakt zou worden![]()
![]()
maar jij was of bent toch ook een vriend van bart ?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef BobbyRond het volgende:
Ik snap niet waarom Peter en Marielin (en sommige FOK!kers) zich hier druk om kunnen maken. De streamers stemmen op een geheime opdracht.
Ik vind het schitterend. Mis de bunker alleen nog maar meer, dit is smullen man!
Ben het wel met Danny eens dat opdracht 2 verneuqt is...
Overigens weet ik dat de regie geen link heeft met Jeroen. De grootste 'link' die er geweest tussen regie en spelers is Peter en Vlemmix en Vlemmix werkt niet eens mee aan dit project.
Bij mij thuis, aan het strijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Maanvis het volgende:
kijk kijk kijk, de effecten van niet slapen beginnen op te breken!
PS: Waar is de kopijkat?
privatequote:Op maandag 11 mei 2009 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat bracht je ertoe om je kut in een etenspan te wassen?
Jeroen ja!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
Jeroen speelt het gewoon goed, en wij als streamer hebben hem aangewezen om een geheime opdracht te doen toch ?
Tuurlijk is dat onderdeel van het spel, Marielin en Peter hebben geen sigaretten meer, Jeroen wel, zijn volgende missie is alle aanstekers en lucifers laten verdwijnen. Hij loopt ze lekker ter maken met die sigaretten, dus hiephoi sigaretten tja jammer maar helaas zijn de middelen om ze aan te steken niet meer voor handen. Wel uitkijken regie, er is een sigaret aangestoken aan de kookplaat!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:38 schreef stillive het volgende:
ik denk dat dat pakje peuken gewoon een onderdeel is van de geheime missie, geen vuur, maar wel peuken, zou dat niet kunnen?
mooi, jij hebt t ook gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef Htje het volgende:
Dat met dat blikje bier is op 10 mei tegen drie uur 's nachts gebeurd, COS #150 via het voorraadhok,
je zag vaag iemand van de regie.
Wedden dat ze nu gauw naar bed moetenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef lies1958 het volgende:
Peter heeft dus hier een punt dat er niet getreiterd mocht worden en dat hij door de makers is teruggeroepen hierover. Jeroen doet nu dus wat hij zelf wilde doen. En peter mocht dat niet van de makers en dat zit peter terrecht dwars.
Dit is toch geen treiteren, De makers bedoelde waarschijnlijk, ga niet elkaars kleren in de fik steken, kots niet over elkaars bed etc.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:40 schreef lies1958 het volgende:
Peter heeft dus hier een punt dat er niet getreiterd mocht worden en dat hij door de makers is teruggeroepen hierover. Jeroen doet nu dus wat hij zelf wilde doen. En peter mocht dat niet van de makers en dat zit peter terrecht dwars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |