Het is cashewnotenpindakaas ja.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef Robin__ het volgende:
Terecht.. alles wat stinkt moet geweerd worden uit het ov.. incl pindakaas
Ja, hopeloze figuren.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef Sigmund666 het volgende:
Die zielepoot moet ook zijn targets halen moet je maar denken. Kan ie straks bij moeder de vrouw aan de koffietafel een mega-spannend verhaal vertellen. " En toen legde ie de boterham niet weg joh! En toen seinde ik Nico in van de meldkamer je weet wel. En toen hebben we hem uit de tram gesleept joh!"
Wat bedoel je?quote:
Ja, hebben ze bij AH. Erg goed te doen. Ik heb er al bijna spijt van dat ik jullie op dat idee heb gebracht want straks is alles op.quote:
Eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
TS is een faler....
Nee, moet dat dan.quote:TS heeft de conducteur niet eens neergestoken
Dan steek je hem toch gewoon neer en schijt je in z'n bek? Dat is de normale procedure tegenwoordig.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Dus ik zit vanavond in de tram. Zit rustig een muziekje te luisteren en te genieten van een een pakje chocomel en een bruine boterham met cashewnotenpindakaas. Komt er een controleur langs om de kaartjes te controleren en die zegt "Meneer, u mag niet eten en drinken in de tram."
Ik keek dus *letterlijk* zo: wtf![]()
Dus ik zeg van "Nou, volgens mij gaat dat meer om patat en ijs, waar je makkelijk mee kunt morsen, en niet om een boterham."
Dus hij zo: "Mag niet."
Mijn klacht: kansloze HTM-controleur die zegt dat ik geen boterham mag eten in de tram.
Dit ruikt naar cashewnoten. Valt erg mee hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dat pindakaas stinkt voor mensen om je heen.
Mijn muziek stond niet hard en ik zat halverwege.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Terechtjammer dat ie je er niet afgegooid had, je had waarschijnlijk ook je muziek keihard en zat vast achterin bij de rest van het schorriemorrie
WTF, ze hebben het nog echt ook op ah.nl.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hebben ze bij AH. Erg goed te doen. Ik heb er al bijna spijt van dat ik jullie op dat idee heb gebracht want straks is alles op.
Je leeft toch ook in 2009?quote:
Je hebt gelijk. Ik ben allen niet zo ad rem.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
TS had 'm minstens op zijn bek kunnen rammen. Als je dat niet doet, hoor je er tegenwoordig niet meer bij in het openbaar vervoer.
Dan neem je toch de nood remquote:Op maandag 11 mei 2009 22:58 schreef Federer-fan het volgende:
Je hebt gelijk. Ik ben allen niet zo ad rem.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef DaanA het volgende:
[..]
WTF, ze hebben het nog echt ook op ah.nl.![]()
Moet je dat ten overstaan van iedereen zeggen? Nu ga ik lekker af met mijn elitaire cashewnotenpindakaas.quote:En het is niet eens duur, dus zo elitair is het niet.![]()
Aan gewone pindakaas zit geen smaak?quote:Maar ik hou het wel bij gewone pindakaas, ben geen homo die alles met een smaakje moet hebben.![]()
Nee het is zoiets als thee met koffiesmaak.quote:Cashewnotenpindakaas, da's net zoiets als bier met frambozensmaak of zo.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:58 schreef TNA het volgende:
Ik moest lachen om de beschrijving van je eten
Sterk argument van haar.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik werd gisteren streng toegesproken door een conducteur in de trein omdat ik een deel van mijn dagkaart (zo'n Kruidvat ding) afgescheurd had. Stond alleen op dat dat ding gestempeld moet worden, 1 dag geldig is in alle treinen en, en dat had ik niet gelezen omdat de punten erboven niet interessant waren, dat je dat deel ook in je bezit moet hebben.
Wat het nut ervan is om beide delen bij je te hebben, dat kon ze niet vertellen. Ze kon wel na enkele minuten terug lopen met het kaartje van een andere passagier om te laten zien dat ik het bij me had moeten hebben.
Sorry, meneer, het zal niet nog eens gebeuren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Zulke berichten hoor je dus niet te quoten als TS. Egotripper.
conducteur...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
TS is een faler....
TS heeft de conducteur niet eens neergestoken
Sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moet je dat ten overstaan van iedereen zeggen? Nu ga ik lekker af met mijn elitaire cashewnotenpindakaas.![]()
Nee, thee moet naar thee smaken, koffie naar koffie, bier naar bier en pindakaas naar pindakaas. Simpel.quote:[..]
Aan gewone pindakaas zit geen smaak?![]()
[..]
Nee het is zoiets als thee met koffiesmaak.
Je hebt misschien gelezen dat het geen standaardpindakaas was?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef T3rr0r het volgende:
Huisregels, faglord! En die gore pindakaas stinkt als de neten, hij had je met je kop door het raam moeten rammen!
Ehm, als erop staat alleen geldig met aangehechte talon en je scheurt het af dan is het niet verwonderlijk dat je daar een opmerking over krijgt.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik werd gisteren streng toegesproken door een conducteur in de trein omdat ik een deel van mijn dagkaart (zo'n Kruidvat ding) afgescheurd had. Stond alleen op dat dat ding gestempeld moet worden, 1 dag geldig is in alle treinen en, en dat had ik niet gelezen omdat de punten erboven niet interessant waren, dat je dat deel ook in je bezit moet hebben.
Wat het nut ervan is om beide delen bij je te hebben, dat kon ze niet vertellen. Ze kon wel na enkele minuten terug lopen met het kaartje van een andere passagier om te laten zien dat ik het bij me had moeten hebben.
Ah in het midden.. zodat maximaal veel mensen mee konden genieten van je pindakaasquote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mijn muziek stond niet hard en ik zat halverwege.
Je bent weer Smakeloos Daanquote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef DaanA het volgende:
[..]
ben geen homo die alles met een smaakje moet hebben.![]()
En die 'muziek'... Als je die rappende wannabee 'gangsta's' zangers mag noemen....quote:Op maandag 11 mei 2009 23:12 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ah in het midden.. zodat maximaal veel mensen mee konden genieten van je pindakaas
Ditquote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
En die 'muziek'... Als je die rappende wannabee 'gangsta's' zangers mag noemen....
incl. apenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef Robin__ het volgende:
Terecht.. alles wat stinkt moet geweerd worden uit het ov.. incl pindakaas
Inc. kale mannetjes in bomberjacks die roepen auslander raus, maar zeven kleuren stront schijten als ze in hun eentje zijn en in gezelschap verkeren van 4 of meer getinte personenquote:
dan moet je niet met de bus gaanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Inc. kale mannetjes in bomberjacks die roepen auslander raus, maar zeven kleuren stront schijten als ze in hun eentje zijn en in gezelschap verkeren van 4 of meer getinte personen
Wat is een bus?quote:
Pas maar op. Als die conducteeur op de ladder klimt dan wordt hij EU-politicus.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
Dus ik zit vanavond in de tram. Zit rustig een muziekje te luisteren en te genieten van een een pakje chocomel en een bruine boterham met cashewnotenpindakaas. Komt er een controleur langs om de kaartjes te controleren en die zegt "Meneer, u mag niet eten en drinken in de tram."
Dus ik zeg van "Nou, volgens mij gaat dat meer om patat en ijs, waar je makkelijk mee kunt morsen, en niet om een boterham."
Mijn klacht: kansloze HTM-controleur die zegt dat ik geen boterham mag eten in de tram.
Ik WIST gewoon dat er zich in dit topic een Peter zou melden..quote:Op maandag 11 mei 2009 23:12 schreef Peter iets
Het was Nigel Kennedy.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef Peter het volgende:
[..]
En die 'muziek'... Als je die rappende wannabee 'gangsta's' zangers mag noemen....
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 04:14 schreef Isabeau het volgende:
Volgende keer gewoon zeggen dat je suikerziekte hebt en zonder je boterhammetje reddeloos verloren.
quote:Wat een gezeik zeg. Patatje en ijsje snap ik nog wel idd, maar een boterhammetje
op RR is het idd zelden dat er gecontroleerd wordt (iig in mijn ervaring)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:11 schreef hipy123 het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar? ik heb bij mijn lijn ( zoetermeer RR3 ) nog NOOIT maar dan ook nooit een kaartjes controleur gezien, 99% reist daar zonder kaartje
er wandelt alleen zon kansloos figuurtje rond met security op zn rug
Tja, ze moeten ergens een grens trekken, ze kunnen moeilijk een blauw bord er naast hangen met een plaatje van een boterham op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 04:14 schreef Isabeau het volgende:
Volgende keer gewoon zeggen dat je suikerziekte hebt en zonder je boterhammetje reddeloos verloren.
Wat een gezeik zeg. Patatje en ijsje snap ik nog wel idd, maar een boterhammetje
Patat en ijs was het toch altijd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:35 schreef Syytön het volgende:
[..]
Tja, ze moeten ergens een grens trekken, ze kunnen moeilijk een blauw bord er naast hangen met een plaatje van een boterham op.
1.quote:Rest mij nog de vraag aan TS: In welke lijn zat je?
ahh das ook 1 van de pauperlijnen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Patat en ijs was het toch altijd?
[..]
1.
Ja je klacht is FAIL want je mag gewoon niet eten KLAAR! Je bent gewoon een pauper die niet normaal met mes en vork kan eten en dus een tram nodig heeft om zijn behoefte te vullen. Jammer dat je niet in de boeien bent geslagen wegens het dragen van oordopjes en een iPod ipv een Zune.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |