Waar is dat filmpje?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dementor heeft het net geprobeerd met dezelfde kaneel, hem lukte het niet...
ik vind het geen anti-climax moet ik zeggen, was zeer verbaasd over het verloop en heb me denk ik beter vermaaktquote:Op maandag 11 mei 2009 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
En soms kan een anti-climax ook wel leuk zijn. Zoals nu.
Idd, en haar mascara deelt ze ook wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:44 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ze rookt niet
Bart heeft niet genoemd dat ze de douche niet mag delen, dus ze zal marielin er wel bij laten in de douche.
Laat ik het zo zeggen, het wordt met de dag erger.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:40 schreef Gert het volgende:
Inmiddels? Al twee weken toch niet, dagelijks?
2 persoonlijke itemsquote:Op maandag 11 mei 2009 20:45 schreef JakeHeke het volgende:
We hebben het hier zojuist met zijn tweeën geprobeerd om een objectief oordeel te kunnen geven.
Het smaakt smerig, brandt een beetje maar het is zéker niet zo zwaar als er hier over wordt gedaan.
Steeds vermengen met een beetje speeksel achter in je mond en bij beetjes doorslikken. Geen enkel probleem, het goedje was zo weg. Ik denk dat de meesten het niet haalden omdat ze niet voldoende waren voorbereid.
De uitleg erbij heeft de opdracht enorm vergemakkelijkt.
Eerlijk is eerlijk, een week douchen + persoonlijk item vind ik te hoog beloond voor deze uitdaging.
DIE wil ik ook wel proberenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een soort van alternatieve cinnamon challenge, drink een halve fles goldstrike leeg
queenieeeee, niemand had verwacht dat calimero de opdracht zou halen en er met de prijs vandoor zou gaan. . . En ondanks dat Pim haar heeft laten winnen heeft ze het wel verdiend.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het wordt met de dag erger.
Ik ben er echt klaar mee. Have fun allemaal.
In de zin van dat iedereen er vanuit was gegaan dat het een stuk moeilijker zou zijn, bedoelde ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het geen anti-climax moet ik zeggen, was zeer verbaasd over het verloop en heb me denk ik beter vermaakt
Definieer in slaap vallen volgens jouw regels?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
Hebben jullie vandaag iemand even in slaap zien vallen?
Pim, Eline, Marielin en Peter worden "verdacht" van in slaap sukkelen..
linkje?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de liefhebbers (of iemand die het wil opnemen), Amber komt straks in FOK!-radio, en zal ook praten over de kwestie Jeroen.
De kwestie waar van Danny niet meer over gesproken mag worden.
Hij heeft toch een deal met Peter en Marilyn dat die sigaretten krijgt in ruil dat hij altijd in het bed kan slapen als hun de battle winnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Rica het volgende:
En morgen weer rokertjes (Peter en Marielin dus) pesten. Het gaat gewoon op dezelfde voet verder dus.
Yep.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:47 schreef Rica het volgende:
En morgen weer rokertjes (Peter en Marielin dus) pesten. Het gaat gewoon op dezelfde voet verder dus.
Ik ookquote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
In de zin van dat iedereen er vanuit was gegaan dat het een stuk moeilijker zou zijn, bedoelde ik.
Ik vond dit ook vermakelijk.
pim heeft zn ogen een paar keer goed dicht gehad ...quote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
zijn dat die dingen die blaren op de tong gaven ?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
Morgen deze doen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Naga_Jolokia_pepper
wie er als eerste 5 op heeft?
ik heb steeds met tussen pauze gekeken, maar heb ze niet met hun ogen dicht gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
Ogen dicht houden (langer dan 5 seconden dichthouden) , hoofd ondersteunen met armen en/of neerleggen op tafel.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Definieer in slaap vallen volgens jouw regels?
Pim slaapt toch al 2 weken onafgebroken?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pim heeft zn ogen een paar keer goed dicht gehad ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |