Misschien beter niet over die speeksel kunnen beginnen.........want ze keken allemaal even verbaasd toen de opdracht werd voorgelezen.quote:
Die kaneel van hun was ook vast over de datumquote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, mijn kaneel was gewoon veel sterker
redden wat er te redden valt
Dream on.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef Maanvis het volgende:
De Bunker is niet eerlijk. Hopelijk realiseert ze zich dit!
Pim liet een paar kleintjes kwijtquote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef akveor het volgende:
Respect voor Eline. Goed gedaan meid....
Ik maar wachten op enorme stofwolken....
sterker nog, dat deden we op aanraden van wat er in de COS was gezet,quote:Op maandag 11 mei 2009 20:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Iedereen ging er toch vanuit dat deze opdracht onhaalbaar was. Dus tsja. Snap best dat ze die beloning zo hoog hadden gemaakt.
Hij kreeg zelfs antwoordquote:Op maandag 11 mei 2009 20:33 schreef tonja het volgende:
Wat mompelde Jeroen nu in de camera?
Hij vond de tč zoute pannenkoek ook heerlijk. Ik word er inmiddels niet goed van.quote:
Eline en Pim hebben inderdaad beide erg goede.. hoe zal ik het eens zeggen.. slikcapaciteitenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:33 schreef Dementor het volgende:
Het heeft in ieder geval niet aan de kaneel gelegen, ze zijn gewoon heel sterk daar beneden.
Ja, het is volgens mij namelijk de veronderstelling die mensen hebben, die het zo moeilijk maakt. "Oh, doe ik wel ff". Als het dan blijkt tegen te vallen en ze per ongeluk door hun mond ademen, dan gaat het pas mis... Eline en Pim wisten eigenlijk meteen al dat ze zo veel mogelijk hun mond moesten dichthouden, en dat deden ze dan ook.quote:
Ik zie hem er inderdaad wel voor aan nu je het zegtquote:Op maandag 11 mei 2009 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zeg ik hij heeft eline laten winnen
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dementor heeft het net geprobeerd met dezelfde kaneel, hem lukte het niet...
ze hoefden niet eens te kokhalzen...quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sterker nog, dat deden we op aanraden van wat er in de COS was gezet,
het was niet eerlijk omdat het onhaalbaar was etc. etc. 2 mensen hebben het hier ook geprobeerd met dezelfde kaneel en die haalden het niet. Jimbo haalde het niet, en nog `1231312312 mensen op youtube ook niet. Misschien dat adrenaline toch een rol heeft gespeeld
hja wrijf t er maar inquote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
het was niet eerlijk omdat het onhaalbaar was etc. etc. 2 mensen hebben het hier ook geprobeerd met dezelfde kaneel en die haalden het niet. Jimbo haalde het niet, en nog `1231312312 mensen op youtube ook niet. Misschien dat adrenaline toch een rol heeft gespeeld
Ik denk dat die gasten op youtube minder voorbereid waren dan de overlevers... Maar ja, dat Jimbo het dan niet gehaald heeft is dan wel weer vreemd omdat hij wel ongeveer dezelfde voorbereiding heeft gehad..quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Moet er wel om lachen,iedereen zat al helemaal klaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Zo proef ik ook de Bavaria en Jupiler voor..quote:Op maandag 11 mei 2009 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jeetje.... Wel goed om het vantevoren te proberen...
pm me anders maar met een link naar een megaupload oid, zet ik hem wel oveR (indien j00toob het zelf niet kan. ik heb de software hier wel.,quote:Op maandag 11 mei 2009 20:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb .asf
ff kijken hoe ik dat om kan zetten
ik had de tips niet gelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat die gasten op youtube minder voorbereid waren dan de overlevers... Maar ja, dat Jimbo het dan niet gehaald heeft is dan wel weer vreemd omdat hij wel ongeveer dezelfde voorbereiding heeft gehad..
Hee, Jeroen bijna betrapt... en ze denken dat hij ze in de maling zit te nemen !!!
Ja maar hier piepen ze ook wel erg snel, sommigen zagen ze al half dood gaan. Dus nu we het daarover hebben: ik zeg flappie terug te bunker in, slager erbij, en dan op t vuur en smakelijk eten.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Die wil hij als beloning voor z'n geheime opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:37 schreef lies1958 het volgende:
Dat zou niet kloppen als de regie er nu extra sigaretten in gooit om die dan weer door jeroen te laten pikken zodat hij zijn opdracht kan laten slagen.
Alleen ze geloofden hem niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:37 schreef K_L het volgende:
hahahahaha Jeroen wil sigaretten voor zijn geheime opdracht ...... hebben ze hem allem aal kunnen horen
quote:Op maandag 11 mei 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo proef ik ook de Bavaria en Jupiler voor..
Het zweet stond in m'n handen ha ha .quote:Op maandag 11 mei 2009 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet er wel om lachen,iedereen zat al helemaal klaar.
En hun aten het gewoon heel cool op![]()
![]()
Zie hier de humor wel van in
Nee dat is zijn nieuwe geheime opdracht zie de sitequote:Op maandag 11 mei 2009 20:39 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die wil hij als beloning voor z'n geheime opdracht.
maar ze zijn zo helder nu dat ze allemaal denken dat Jeroen ze alleen maar loopt te stangenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:37 schreef K_L het volgende:
hahahahaha Jeroen wil sigaretten voor zijn geheime opdracht ...... hebben ze hem allem aal kunnen horen
Inmiddels? Al twee weken toch niet, dagelijks?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vond de tč zoute pannenkoek ook heerlijk. Ik word er inmiddels niet goed van.
Dat is het vuur jatten, niet sigaretten toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:40 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee dat is zijn nieuwe geheime opdracht zie de site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |